11 Mayıs 2010 Salı

BATYA KEBUDI | Zarif...Minimal...Sonsuz...Eşsiz...



Geçen hafta arkadaşım Feride'nin parmaklarında görüp keşfettiğim, ilk görüşte aşık olduğum BATYA KEBUDİ tasarımlarıyla tanıştırmak istiyorum sizi! Mezuniyet ve düğünler yaklaşırken böyle zarif, yalın ve değişen zamanı yenmiş bir hediye seçeneği eminim hoşunuza gidecektir. Buradan gerekli mercilere sesleniyorum: hu huuu benim çok hoşuma gittiiiiiiiiiiiiii!

İncecik, ışıl ışıl, zarif ve minimal çizgileriyle BATYA KEBUDİ yüzükleri insan 10 parmağında birden istiyor. Burada yalnızca bir kısmını görebildiğiniz koleksiyona ait eşsiz parçaları MIDNIGHT EXPRESS ve LUXURIA'da bulabilirsiniz.



BATYA KEBUDİ eskiden beri aksesuara ve mücevhere düşkün, hani benim ayakkabı görüp vurulmam gibi aşık onlara, uzun zaman platonik yaşadığı bu aşkı sonunda atölyeye girip tasarlamaya başladığında karşılık buluyor!

Altının büyüleyici ışıltısından ilham alarak oluşturulan yalın ama göz kamaştıracak kadar da dikkat çekici tasarımlarda altın farklı formlar, farklı sembollerle konuşuyor. Sade olmalarından ötürü bir çok BATYA KEBUDİ birlikte takıldığında da çok şık duruyor, en azından ben bir iki parmağım hariç hepsini süsledim butikte:))

BATYA KEBUDİ size hayatın sembollerini ellerinizde altının sonsuz ışığında yaşama fırsatı sunuyor. Yani ben öyle beğendim ki şiir gibi yazmışım postumu bile resmen!

Not: Batya'nın da çok hoş bir blogu var, görmek isterseniz tık tık:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Fiyatlari ne civarda acaba?

Diwonderland dedi ki...

Ben bunlara bayıldım istiyorum ben de kocama gönderme yapiyim bari:)

modafobik dedi ki...

Bi an yüzük olduğunu farkedemedimm, güzeller yaa (=

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben de cok begendim hanimlar, elde cok daha guzel gorunuyorlar, cok zarif.fiyati LUXURIAda 350 liraydi.

modafobik dedi ki...

Hanımlar?
Ben de kaynadım arada =D

*STYLEBOOM* dedi ki...

and gentlemen:)) ehhe