17 Mayıs 2010 Pazartesi

KOLEKSİYON | Şangay'da DIOR Resort 2011 Koleksiyonu



John Galliano, DIOR Cruise 2011 koleksiyonunu Şangay'da sundu! Haddinden fazla tatlı bu koleksiyona ben 10 üzerinden 100 veriyorum zaten tatlıya hiç dayanamam:))



Tam anlamıyla bir Parizyen şıklığına ithaf edilmiş koleksiyonda özellikle şeftaliler ve pembeler favorim. Barbarella saç, makyaj ve kıyafetler tamamen 60lara gönderme yapıyor, benim yıllarıma:) Renkler olabilecegi en pastel tonlarda, yer yer parlak ya da degrade.



Kat kat danteller ve şifonlarla uçuşan elbiseler de, peplum ve kalem eteklerle feminen figürler de ön planda. Lila, pembe ve şeftali ağırlıklı koleksiyonda toz maviler, su yeşilleri ve duman grileri var, yumuşak koleksiyona sert çizgiler katmak içinse siyah-beyaz ağırlıklı maskülen kabanlar, fedoralar, 3 parçalı Jean paul belmondo takım ve çizgili kostümler kullanılmış.



Fırfırlar, fiyonklar, pastel çiçeklerle "French New Wave" koleksiyon için Galliano "le savoir faire français" yaparak o dönemlerin Fransa'sındaki heyecanı ve şıklığı podyuma taşımak istediğini söylemiş.







Koleksiyonun couture kısmı ise klasik DIOR tuvaletlerinden oluşuyor, uçuşan etekler ve korset gövdeler, dökümlü drapeler...



[Görseller:style]

2 yorum:

j.d. dedi ki...

kesinlikle bende sen gibi 10 üzerinden 100 hatta 1000 veriyorum,ya bunlar çok güzelllll:) bayılıyorum Galliano'ya ya <3

feşın iz peşın dedi ki...

az önce yelizin blogunda bu koleksiyona bakarken aklıma hep sen geldin zaten styleboom çok beğenicek kesin diye:)