13 Ekim 2010 Çarşamba

ALIŞVERİŞ | Styleboom'un Ucuz Kaçış Noktalarııı!

Bu postta size kendi ucuz kaçış noktalarımdan ve ekonomik alışveriş seçeneklerimden bahsedeceğim:) Ucuz etin suyu yavan olur lafı bence Türkiye gibi bir tekstil cennetinde en azından giyimde kesinlikle geçersiz, düşünün ki çok büyük markalara bile aynı üreticiler kumaş vs üretmekte. Hatta bunu pek komik bir örneğini internete de düşen ve Mehmet Ali Erbil'in Saba Tümer'i epey terlettiği bir Çarkıfelek programında izledik çoğumuz:)))



Ben pazardan alışveriş yapmayı çok sevmiyorum, birincisi çok karmaşanın içinden kendime bir türlü bir şey seçemiyorum(mesela kardeşim süper bulur o koca yığınlardan gıcık olurum), ikincisi her şey öyle ortada olunca ve pazardayım psikolojisine girince lüzumlu lüzumsuz daha çok şey alıyorum hiç ekonomik olmuyor. O yüzden sizinle yine butikleri , outletleri ve internet üzerinden olanları paylaşacağım. Arada atladıklarım belki oldu ama kategori kategori ayırdım bir güzel, bu postun sonunda size de büyüüüük iş düşüyor hanımlar çünkü sizi de hesaplı alışveriş sırlarınızı Styleboomerlarla paylaşmaya davet ediyorum:))

GİYİM:

Sık sık tekrar ettiğim ve Boom'Style'da da bol bol gördüğünüz üzere giyimde en sevdiğim markalar İpekyol, Koton, Zara grubu ve Topshop/Miss Selfridge. Neyse ki bu markaların ilk ikisinin pek güzel outletleri var, beni oralarda yakalayabilirsiniz:)



KAĞITHANE'deki KOTON OUTLET'i gerekirse benim gibi bin defa kaybolarak öğrenseniz pek güzel olur, öncelikle devasa, o kadar büyük ve o kadar çok ürün var ki! İnanmazsınız sadece bir değil bir kaç sezon öncesinin bile hem de bir dolu beden seçeneğiyle ürünleri bulunabiliyor. Hem fiyatlar çok çook uygun, hem KOTON kalitesinde.

Üstelik taa oralara gitmişken hemen yanıbaşındaki VEKEM ve HOTİÇ outletleri de cabası! VEKEM ummadık taş baş yarar modelinde güzide bir mağaza, pek güzel elbiseler(evet özellikle elbiseler!), bluzlar havalarda uçuşuyor, hem de çok uygun fiyata!



HOTİÇ, outlette bile snobluğundan fazla ödün vermemiş olsa da yine de orada uygun fiyatlı ayakkabılar bulabilirsiniz, ama erkeklere sanki biraz daha fazla kıyak yapılmış o outlet mağazada, demedi demeyin, gidin gözlerinizle görün:)

Ben her ne kadar Zeki Triko fanatiği olsam da, oralara gitmişken gözünüze bir de AYYILDIZ'ın fabrika satış mağazası ilişecek, onu da atlamayın:)

Bu 3 mağazayı da Kağıthane'de Ayazağa yolu üzerinde bulabilirsiniz:)



MUDO gibi çok fazla seçenek bulunan bir markanın kocaman bir outletine ne dersiniz? MASLAK'taki Garage Sale konseptli MUDO outlet o kadar büyük ve artık o kadar ucuzlamış ki en az yarım gün ister, ama kendinizi ev eşyaları kısmına da kaptırabilirsiniz, uyarmadı demeyin:)

Mudo Maslak Garage Sale Outlet / Eski Büyükdere Caddesi Maslak

Hazır outlerlerden girdik madem, bu outlet işinin bir de AVM boyutunda olanları var biliyorsunuz. Bunlardan gittim gördüm beğendim dediklerimi yazayım:



BLACKOUT ŞİŞLİ içinde yine büyüüükçe ve tatmin edici bir KOTON, epey kısır bir ROMAN, oldukça sağlam bir BSSD, biraz küçük bir HERRY ve hatta ENERGIE mağazalarının outletleri var. Bunlar gerçek outletler yani öyle bir rafta outlet olup gerisini yine ateş pahası sezon ürünleriyle dolduran yalancı outletlerden değil:)) BLACKOUT'da ısrarla önereceklerim yine de yalnızca KOTON ve BSSD.

Blackout/Abide-i Hürriyet Caddesi No:211 Şişli



Bir diğer görüp beğendiğim ve daha sık gelmeliyim dediğim ise AIRPORT OUTLET CENTER. Buradaki İPEKYOL ve ROMAN outletler muhteşemmm, hem epey büyük hem çeşit ve beden seçenekleri fazla. Özellikle İPEKYOL'un o nefis cicileri inanılmaz uygun fiyatlarda. Bunlar dışında ev ve hediyelik eşya seçenekleri de burada oldukça uygun fiyatlarda mevcut.

Airport/Londra Asfaltı Kuleli Mevkii E-5 Üzeri Bakırköy

Starcity ve Via/Port benim henüz denemediğim ama insanlardan çok güzel diye duyduğum iki outlet merkezi, en kısa sürede bir Via/Port yapasım var çünkü HARVEY NICHOLS outleti beni kendine çekiyoooor!

Outlet denince en çok seçenek ve en "ah ulen ben bunu şu kadara almıştım şimdi 5 liraya düşmüş" haykırışları atacağınız yer tabii ki MANGO OUTLET'ler, ben Profilo AVM'dekini tercih ediyorum ama bir çok noktada var.



Bir de giyim denince "gece giyimi" kısmı var yani en çok cep yakma olasılığı olan abiye alışverişi. Ihlamuryolu Caddesinde fiyat aralığı çok geniş olan butikler burada imdadınıza yetişebilir Nişantaşıdır pahalıdır diye önyargı yapmayın, yine de benim önerim biraz daha OSMANBEY ve KURTULUŞ CADDESİ tarafına yönelmeniz, örneğin GLAMOUR butik özellikle bazı dönemlerde dev indirimlerle şahane uzun gece elbiseleri, kısa kokteyl kıyafetleri satıyor.



Özellikle ÇAĞLAYAN'daki BALIZZA outleti ekonomik gece elbiseleri için şiddetle tavsiye ederim, çoğu model çok Russian diye ilk anda sakın gözünüzü korkutmayın, askılara asılın, çok güzel elbiselere çok uygun fiyatlarda rastlayacaksınız. Daha genç ve oldukça güzel seçenekler ise FOREVER NEW mağazalarında, bu markanın gece grubu ilgiyi hak ediyor!



Tabii outletler dışında bir de pasaj gerçeği var, sizler benden iyi bilirsiniz, İstiklal bu anlamda cennet, bana ve tarzıma en uygunu TERKOS PASAJI, cici mi cici ihraç fazlası kıyafetler, içinde yırtılmış Topshop, H&M, Atmosphere etiketleriyle sizi bekler. Gerçi son zamanlarda fazlaca ünlü akınına uğradığından(hay bırakın orası da bize kalsin yaaa) Terkos esnafı bence biraz şımardı, bir havalar, bir kazık atma girişimleri, bir pazarlık yapılmaz tripleri başladı, geçenlerde bir elbiseye 45 lira dedi amca! Amca huu o zaman gider Zara'dan alırım zaten, buraya niye geleyim?! Bunun yanında Çukurcuma'daki mini butikler de keşfedilmeye hazır ve kimi zaman çok tuzlu kimi zaman vay bee 5 tane sar bundan bana diyeceğin kadar hesaplı!

Spor giyimde ise Güneşli'deki ADIDAS Outlet çölde vaha gibi bir şey, muttttttlka uğrayın!

Fiyatları bütçeyi çok sarsmayacak yeni gözdem ise OXXO! Özellikle bu sezon kendine pek bir çeki düzen vermiş, kaliteyi arttırmış, trendlerin gerisinde kalmamış, fiyatlar umulmadık ürünlerde pahalı, umulmadık ürünlerde ucuz nedense. Örneğin geçen hafta Stilize ile çiçekli ve çok güzel bir elbise beğendik 40 liraydı.

Türk tasarımcılarından ekonomik olarak giyinmek için ise adres belli: GALATAMODA! Yılda bir bu etkinliği, daha da ekonomik olsun isterseniz bu etkinliğin son gününü bekleyin hanımlar:))

AYAKKABI



Siz de benim gibi designer giyinmeyi seviyor ama her allahın günü alamıyorsanız arada kendinizi Fulya Otim'deki dev BSSD ile şımartabilirsiniz. Esasen iyice indirim üstü indirim yiyerek oldukça ucuzlamış kıyafetler genellikle çok ama çok yıpranmış oluyor amaa ayakkabı ve çanta için adres net:) Özellikle %50+%50 indirim günlerinde şahane ayakkabılar bir Steve Madden bir Cho fiyatlarına iniyor, hakikaten kapanın elinde kalıyor. Burada sanmayın ki 50'ye 100'e pabuç bulursunuz, bahsettiğimiz Chloe, YSL, Dior! Ama bu markalar için anormal düşük fiyatlar burada!

BSSD-Dikilitaş Mahallesi Yeşilçimen Sokak No: Fulya



Ayakkabıda daha ekonomik seçeneklerden biri SHOE TEK FİYAT. Istanbul'da Etiler ve Nişantaşı'ndaki 2 mağazasında her sene tek ve uygun fiyata envai çeşit ayakkabı satan bu firma resmen kurtarıcı gibi bir şey! Üstelik netten satışı da var ama siz en iyisi mağazalarına bir uğrayın ve kalabalıktan totonuzu koyacak yer bulabilirseniz hemen 2 ayakkabı giyip deneyin:)) Eşimin kızkardeşi her Cumartesi sabahı yeni ürünlerin gelişini orada karşılıyor o derece, bu da benden size tüyo:)

Eğer NINE WEST seviyorsanız deli gibi indirime girmiş olanını eminim daha çok seveceksiniz:) PROFILO AVM'deki Parks by Park Bravo outlet mağazasının içinde minik bir kısım da Nine West'e ayrılmış. Gitmişken Profilo'yu bir turlayın, çünkü orada isimsiz bir dolu ayakkabıcı çok uygun fiyatlarda çok şık modeller satıyor, krizden sonra çoğu kapansa da hala tek tük var.


Bir de yine bir ummadık taş baş yarar markası olan DEICHMANN'ı ayakkabı için sürekli bakılacaklar listenize ekleyin, 40 ila 60 TL arasında oldukça modern, şık, yüksek topuklu ayakkabılar göreceksiniz, özellikle Cindy Crawford koleksiyonları çok başarılı ve bir o kadar ucuz oluyor.

INTERNET:

Hem uluslararası hem de Türkiye içi bir çok ekonomik seçenek de internet üzerinden alışverişlerde var. Beni takip edenler özellikle ayakkabılarımı sık sık E-BAY'den aldığımı bilirler.



E-BAY ile istediğiniz marka, renk, model hatta fiyat aralığında ayakkabıları bir tuşla aratarak rahatlıkla bulabilir ve satın alabilirsiniz, düğünümdeki şahane ayakkabılarımı 10 dolara aldığımı anlatmıştım hatırlarsanız:) Fiyat aralığını siz seçtiğinizden ekonominizi de siz yapıyorsunuz. E-Bay'de genellikle genel aramalar yapsam da Onlinegiftstore, Amiclubwear ve BHExpress tavsiye ettiğim satıcılar. Burada dikkat etmeniz gereken bir kaç küçük nokta var:

1) sabırlı olun çünkü kargonun size ulaşması çoğu zaman alışverş yaparken size belirtilen süreden daha fazla oluyor, 21 günü gözden çıkarın
yani acil ihtiyaçlarınız için E-Bay çok doğru bir seçim değil

2) alışverişinizin 100 doları geçmemesine dikkat edin yoksa gümrüğe takılırsınız.
Her ne kadar gümrük yönetmeliği bu sınırı 100 Euro olarak belirlemişse de bizimkiler onu dolar olarak almayı uygun görmüş, görevlilerle iddialaşmayın,
bir bakarsınızki paketiniz kaybolmus!

3) Aynı anda 2'den fazla parçayı bir arada almayın yoksa yine gümrük sizi bunları satacak mısın vergisini vereceksin diye sorguya çeker ve teslim etmeme hakkına sahiptir.

Kısacası uluslararası online alışverişin sırrı SABIR:))



Ayakkabı için bir diğer seçenek GO JANE, benim bir tecrübem olmadı ama güvendiğim arkadaşlarım oradan ayakkabılarını gönül rahatlığıyla alıyorlar ve fiyatları inanılmaz uygun.

Hem birbirinden güzel ayakkabılar hem dee birbirinden güzel ciciler için FOREVER21 ve ASOS da başlıca önerilerim arasında, sezon ürünleri kargoyu da ekleyince çok ekonomşk seçenekler sunmasa da DURUN üzülmeyin bu ecnebilerde "Clearence" denen bir şey var, Clearence kategorisinde yüreğinizi hoplatacak ürünler sudan ucuza!

Kozmetik için de interneti Strawberry'yi tercih ediyorum.

KOZMETİK:



Kaliteli kozmetikleri ekonomik olarak edinmek Türkiye'de neredeyse hayal, üzerine bir de lüs tüketim vergisi yediğinden iyice uçabiliyor bile. İşte burada ben çoğunlukla STRAWBERRY.NET'e başvuruyorum. Bu internette kozmetik satışı yapan site üstelik uzun zamandır Türkçe olarak da yayında, üstelik parfüm siparişi vermediğiniz sürece kargo ücreti de yok! Fiyatlara bir bakın ve burada kozmetikte bize nasıl katmerli fiyatlar konduğunu siz görün. Rimellerim, eye liner ve kozmetik alışverişim hatta parfümlerimi her zaman buradan alıyorum. Sürekli müşteri olunca sürekli indirimler kazanmak da cabası!

Bir diğer seçenek biraz daha az bilinir ama bomba bir yer: SUN PLAZA'daki Estee Lauder Company Store bazı donemlerde Estee, Mac, Clinique, Bobby Brown, DKNY ve La Mer ürünlerini yok artık uygun fiyata satıyor, bu dönemlerden haberdar olmaya bakınız:) (mesela Styleboom okuyarak:p)

AKSESUAR:

Takı tuku konularında ya sokağa ineceksiniz ya da yine bilgisayar başına oturacaksınız hanımlar!



Benim burada iki madenim var: biri Beşiktaş Çarşı'daki bijutericiler, diğeri LIFE IN MONO ve BİLUN SEN
aksesuarlar. Özellikle BÜYÜK BEŞİKTAŞ ÇARŞISI hem aksesuar hem ayakkabı açısından maden, bileziklerimi ve küpelerimi çoğunlukla Çarşı'dan alıyorum. ÇARŞI PAHALILIĞA KARŞI HANIMLAR:)



Aksesuar için ekonomik ve anormal güzel seçenekleriyle KOTON da önereceklerimden, bir de C&A mağazaları içinde bulunan "I AM" aksesuarları çok başarılı ve çoooooooooooooook ucuz.

ANKARA:

Biliyorsunuz bir ayağım hala Ankara'da, Ankara'da da annemlerde yani Bahçelide. Bahçeli 7. caddedeki İPEKYOL ve MANGO outletlerine, sezon boyunca kazık atmaya doyamazken sezon sonunda bir anda epey fiyat kıran OZ AYAKKABI'ya, KASHA ve CHIMA mağazalarına, aksesuar için pazarlık payı epey geniş olan TAKI MARKET'e uğramadan caddeden geçmiyorum! TAKI MARKET'inki kadar güzel ve farklı aksesuarlar çok az bujitericide bulunur.



Kızılay'daki PARK BRAVO ise yuh diyorum, böyle müthiş ucuzluk yok, üstelik hizmet ve kalite hala aynı, içindeki Nine West kısmı da cabası! Park Bravo'nun bedenlerinin bana çok büyük olmasına o kaddar söyleniyorumki buraya gittiğimde...

Yine Kızılay'da İzmir Caddesi'ndeki mini butiklerden TAÇ atlamadıklarım arasında, bazen çok uçsalarda sezon sonunda geldikleri yer epey aşağılarda:)

Epey uzun oldu ama umarım sizlerin de işine yarayacak bir post oldu:) Enn başta dediğim gibi siz de sırlarınızı buraya yorum bırakarak bizlerle paylaşırsanız ne de güzel oluuur:))

30 yorum:

Leah dedi ki...

Eline emeğine sağlık ne kadar içtenlikle ve ciddiyetle hazırlamışsın yahu!

Eminim benim ve birçok kişinin işine yarayacak adresler vermişsin, sağol. Kağıthane özellikle tam uğramalık bir yermiş meğer de haberim yokmuş. :)

Adsız dedi ki...

ooooo süppppeeer eline sağlık booom,:) ben de bahariyedeki ve taksimdeki mango outletleri tek geçiyorum özellikle evim de bahariyedekine çok yakın olduğundan her gün birşeyler bulunabiliyor, üstelik bir önceki sezonda türkiyeye göndermedikleri ürünler de oluyor. viaport hem ferah hem çeşit çok, optimum'da ben mutlaka birşeyler buluyorum, ama çok kalabalık oluyor.özellikle nine west ve park bravo çok iyi. bi de kadıköyde boğanın orda da taksimdeki pasajlar gibi dükkanlar var sıra sıra, terkos ve beyoğlu pasajına benzer şeyler ama değişik şeyler de bulunabiliyor. kadıköyde var öyle bir iki ara sokakta ihraç fazlacısı, terkostan bile ucuz hatta. bi de taksimde galatasaray hamamının orda bir pasaj var, orada sürekli aldığım bir dükkan var pasajın bitiminde, atlas pasajının en dibinde de var bir şubesi ama biraz pahalıcana. 20 tl fazla versen gidip mağazasından alırsın yani. ama diğer pasajlarda olmayan şeyler var. bi de merterde de outletler varmış ama hiç gidemedim ben :( sevgiler ipek

Pınar Çekçi dedi ki...

cok güzel bir post olmuşş :))
Ankara'dakileri de unutmadığın için ayrıca teşekkürler :)
Ankara'da olanlar için Tunalı'daki Ertuğ Pasajının içini de tavsiye ederim.
Çok güzel elbiseleri çok uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz.
Zaten kadınlar güzel bir ayakkabı, şık bir çanta ve aksesuarlarla ucuz olan bir elbiseyi bile göz alıcı hale getirebilirler.
Ne de olsa herşey biz kadınlar için :)

Stardust Memories dedi ki...

Olivium gibi bir cenneti keşfettim ben haziran ayında (geçte olsa) İpekyoldan şahane bir elbiseyi fiyat vererek söyliyim 900 tl'lik elbiseyi 120 tl gibi komik bir fiyata aldım. Hiç bir sorunu yoktu, en ufak bir defosu bile yoktu fakat ihraç fazlasımıdır bilinmez çok uçuk fiyata çok güzel şeyler bulunabilecek bir yermiş. Ayrıca diesel'inde outleti var ilgilenenlere duyrulur :)


ps: küçük bir düzeltme Kagithane'deki outler ayazağa yolu üzerinde. Ayazma ile ikisinin ismi yakın olduğu için çok karıştırılıyor.

Stardust Memories dedi ki...

Şimdi baktımda internette birçok adreste de ayazma demiş ama siz yine de ayazağa yolunu deneyin daha yakın :) (haha kıvırmak gerek ama cidden yakın inanın :p)

Adsız dedi ki...

Boom güzel bir post olmuş ellerine sağlık ama şimdi herkesin bilmediği yerleri birçok kişi öğrenecek ve akın edecek yine bize beden kalmayacak yada mağazalar fiyatları artıracak talep fazla diye :)

Napıyım bencilim :)

aleyna dedi ki...

merterde ihracat fazlası satan yer pek yok ama bazı firmaların üretimi orda olduğundan fabrika satış mağazaları var. Mesela ikiler www.ikilershop.com.tr
ben internetten buldum adresi, çok kaliteli ürünler inanılmaz fiyatlara satılıyor(5-10 liraya tshirtler, 15 liraya elbiseler) yalnız kalıpları biraz büyük
ama kesinlikle çok kaliteli, sitesine girin bakın beğenirseniz gidersiniz :)

Onur Çiçek dedi ki...

valla eline sağlık cok uzun ve yararlı bi post olmuş :))

madammoda dedi ki...

Bomm çok aydınlatıcı post olmuş.
Ben de hemen Cheap Smells'i söyliim, orda da kozmetik ve parfümler Strawberry'le yarışıyor ;))

Judy Abbott dedi ki...

ellerine sağlık, gerçekten şahane ve inanılmaz yararlı bir post olmuş.

Adsız dedi ki...

ben de asos konusunda bi uyarida bulunmak istiyorum malum numaralar uk kendi sitelerindeki converterdan ayakkabi numarami uk4 olarak buldum ama ayakkabi geldiginde altinda us 7 yaziyodu kutusuna baktim ustune etiket yapistirmislar alttaki gercek etikette uk5 yaziyo uste yapistirilanda uk 4 sonu8c olarak 43 dolarda gumruk odedim mail attim otomatik cevap geldi yani artik buyuk muyuk giyicem ama ayakkabi konusunda dikkatli olun derim ben koskoca asosun yaptigina bakin yani

Adsız dedi ki...

bi tanesin sen boom! çok çok teşekkürler...

i-life's blog dedi ki...

"ankara"dakilere 2 önerim olacak
1.tunalı pasajındaki damalı butik çok güzel ve inanılmaz ucuz ,2.yine tunalı üzerindeki YELSS el yapımı ve yine çoook ucuz takıları var.

Adsız dedi ki...

boom ellerine sağlık=) bi anda çok talep fiyat artışı getirmez umarım:d

yasemen k. dedi ki...

yeeayyy !!! efsanee bir yazı olmuş cnm... 2 tanesi dışında diğerlerini şimdi senden öğrendim en yakın zamanda denencek ;) oralarda karşılaşmak dileğiyle mucxxx (:

Derya dedi ki...

Ankara tavsiyelerin bildiğim yerler olmasına rağmen burada görmek çok hoşuma gitti:) ayrıca cilt bakımına önceki postlarda önerdiğin ve düğün makyajını da yapan yere gitmeye karar verdim en kısa zamanda, entrylerin beni denemeye ikna etti. tarzın, dilin, aktarımın şahane. benim için geç kalınmış ama çok memnun kalınmış bir keşif oldu blogun.

Ankara'dan bir meslektaşından kucak dolusu sevgiler!

Derya

*STYLEBOOM* dedi ki...

@leah rica ederim uzun oldu ama bi seferde bi suru sey hallettik sanki:)

@ipek of bilgiler icin tesekkurler:))

@pinar cekci rica ederiim, ankara benim gozbebegim:) evet Tunali icin tesekkurler, o tarafi unuttum biraz artik

@stardust haklisin Olivium devvvvvvvvvvvv gibi

@adsiz valla olablir gercekten dee ama cok soru geldi bununla ilgili ne yapayim:)

@aleyna ah bilgi icin tesekkurler, henuz Merter ve Gunedliyi tam kesfedemedim:))

@retromodda rica ederimm:)

@madammoda hmm hemmen bakiyorum supersin

@Judy Abbott tesekkurler Judycimmm

@adsiz aaa asostan hic beklemezdim cok fenaaa! uyari icin tesekkurler

@adsiz rica ederiiim:))

@i-life's blog olley supersin

@adsiz ay ben de umarim yanariz:))

@yasemen k. supeeer ay cok sevindim, tesekkurler

buuby. dedi ki...

öncelikle boom tebrik ediyorum bu postları sabırla uzun uzun nası güzel yazıyosun, sırf post yapmak için yazmıyosun.. :))

viaport hakkında yorum yapmak istiyorum.. burada özellikle yemek yemek accayip keyifli, çünkü restaurantların hemen yanında koccaman bi yapay göl var, böyle yemek yerken ayaklarına ördekler falan dolanıyor o kadar tatlı ve huzurlu bi ortam kii.. :)) ayrıca bahçesinde kocaman bir lunapark var. çocuklarınızla gelseniz bile hiç sıkılmayacaklardır eminim, şahsen ben hem alışveriş hem de lunapark için enerji bulabiliyorum :P

mango, koton, forever new, adidas mağazaları bu avmde aşındırdıklarımdan.

özellikle mangoda inanılmaz güzellikte ve resmen bedava ürünler bulabiliyorsunuz (beyaz keten pant 5 lira, yüksek bel siyah kumaş pant 9 lira, dolgu topuk kırmızı rugan ayakkabı 10 lira, inanılmaz güzellikte abiye bi ayakkabı 15 lira.. bunlar son gittiğimdeki ganimetler örnek vermek gerekirse :P)

koton da o kadar çok seçenek var kii, tıkış tıkışş.. oradan bişeyler bulup çıkarmak sabır ister, ve bi keresinde tam 2 saat kıyafet seçtim ordan. ve orası da aynen mango gibi inanılmaz ucuz.

forever new'in yeni sezon ürünleri dudak uçuklatacak fiyatlara sahip değil zaten, outleti de yarı fiyatı olarak falan düşünün..

ve daha pek çok marka var tabi aklıma gelmeyen.. :)

b'locked dedi ki...

Gültepe Park Bravo-Outlet
Bayramda rastgelip keşfettim
50 liraya 9 parça harika şey aldım

*STYLEBOOM* dedi ki...

yaa muhtesemsiniz! bu gelenlrden ayri bir post olur yupiii!

tuuced dedi ki...

kemal tanca outlette boomcum gülbahar mahallesinde mecidiyeköy pazar sokağında diye bi bilgide benden gelsin :)

Unknown dedi ki...

ikitelli basın ekspres yolu üzeri outlet kaynıyor ayrıca 212 avm de süper birde kağıthane ayazma yolu üzerinde adil ışık outlette var harika bi yer uğrayın derim.

Manolya dedi ki...

Boom Forever 21 magazalarda satisa sundugu urunlerin neredeyse %5'ini internette satisa cikariyor.
Su an Amerika'dayim ve tek alisveris yaptim yer Forever 21 oldu, girince minimum 2 saat gecirilicek bir yer :)
Kendini tutmak cooook zor :)
Insallah bir gun Istanbul'da da magaza acalar, ben burdaki son 1 haftamda yine oraya ugrayacagim :)
Postun sahane ama sanirim oraya donunce uzuuuun bir sure alisveris yapamayacagim kihkih.

Merve dedi ki...

Boooooom sen nasıl harika bişeysinn!! (:
Strawberry kozmetik için en doğru seçim kesinlikle (:
GoJane'i ve Fulya BSSD'yi en kısa zamanda keşfetmeli... Ciciler bizi bekler:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ooof of super bilgiler:)

@manolya katiliyorum sekerim benim yerime de al al al:))

@merve rica ederiim:) cicileri fazla bekletmeyelim di mi ama:))

chocolat dedi ki...

kafama bir hunter almayı takıp bütün siteleri tek tek araştırdığımda tesadüfen karşıma çıkan, biraz araştırmam sonucunda olumlu yorumlarla karşılaştığım için gözümü karartıp sipariş verdiğim bir site shopbpp
çizmelerim 3 gün içinde UPS'le geldi ve herhangib ir kargo ücreti almıyorlar
ben acizane memnun kaldım bu linkten üye olunabilir.
http://www.shopbop.com/welcome?invitation_code=4242224DLYV

Melis dedi ki...

mükemmel bir post olmuş! :) ellerine sağlık Boom!

İzmir/Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesinde KOTON Outlet mağazası bulunuyor!
KOTON'u sevenlere ve İzmir'de yaşanlara benden gelsin :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

emek verilmiş, dolu dolu bir boom yazısı daha! arşivlik:)

Adsız dedi ki...

ahhh ahhh boom bide bursaya el atsan =)) misafirm ol beraber el atalım :P

Tuğba Arslan dedi ki...

harikasınn sen yaaa periliçesin :)))