14 Ekim 2010 Perşembe

FLASHION' NEWS | BLACKBOX by ÖZLEM SÜER: A Ship Shak Project

Fotoğraflar: Tolga Günay

Yenilenen yüzüyle AKMERKEZ ve sürekli yeniliklerle adından söz ettiren ÖZLEM SÜER: ikisi bir araya geldi ve şehirde bir "ilk" doğdu!



AKMERKEZ BLACKBOX by ÖZLEM SÜER: A Ship Shak Project bir gerilla mağazacılık hareketi! 4 hafta boyunca Akmerkez 218 numara limitli ve çok özel tasarımlara ev sahipliği yapacak! Ve bu 4 hafta boyunca aşağıda göreceğiniz etkinlik günlerinde tanınmış DJlerden muhteşem müzikler ve leziz ikramlar eşliğinde alışveriş yapan konuklar birbirinden ünlü moda fotoğrafçıları ve en iyi stylistler tarafından stilize edilip "Ship Shak" fotoğraflanacak:) Konuklar gerçek bir moda çekimi kurgusuyla model olacak, alışverişlerine keyif ve anı katacaklar:)



Yukarıdaki karede gördükleriniz bu defa sadece mağaza açılışına özel değil! Her etkinlik günü böyle renkli, müzikli, kara kutunun içinde fotoğraflar ve nefis ikramlar eşliğinde geçecek. Siz de editoryal bir pozun başrolünde olmak istemez misiniz? Üstelik 4 haftanın sonunda Akmerkez'de yer alacak sergide bu fotoğrafla ölümsüzleşmek:)) Tutmayın beniiii!


Ben içimdeki Rita Hayworth'la kara kutuya girdim bile,
beni tabii ki Tolga Günay fotoğrafladı:)


Vitrin pozunu verip, Özlem Süer'i yine farklılığı için tebrik edip,
favori parçalarımın keşfine başlıyorum.


İşte platonik aşkım! Sen nasıl güzelsin öyle nasıııl?
Bu sene pelerin ve pançolar zaten çok moda ama bu kadar güzeli!
Ve bir bu kadar güzel kardeşleri de hemen orada!


Sezonun en bomba trendlerinden kalın örgüler ve işte o trendi uygulamak için enfes bir hırka. Bir de grisi var, sırttaki detaya, yakadaki çiçeğe,
yarasa kollara dikkat! Modelime de:))


Rita Hayworth modundayım demiştim, bu enfes etolle yaşadığım
duygu için "Put The Blame On Mame" :)


Logo'yu çok beğendiiim!


Raflar...


Ve tanıdık bir Özlem Süer zerafeti beklenmedik bir yerden
göz kırpar... Tavandan:)


Etkinlik Takvimi:
  • 15 Ekim Cuma 19:00
Shoppers'n Shooters-Emir Sarısaç Foto/Merve Kırşan Styling/Vinkara Şarapları
  • 22 Ekim Cuma 19:00
Shopper'n Shooters-Semih Kanmaz&Boğaç Dalkıran Foto/Timuçin Coşkun Styling/ Lokal
  • 27 Ekim çarşamba 19:00
Our Friday is Wednesday-Selda Başkaya Foto/Hakan Urfalıoğlu Styling/DJ Fattish
  • 02 Kasım Salı 19:00
Rock The Tuesday-Onur Alakay Foto/Merve Polat Styling/DJ Şafak Ongan
  • 05 Kasım Cuma 19:00
Shoppers'n Shooters-Levent Özçelik Foto/Alexander Kokoskeriya Styling/DJ Aytek Dörken
  • 12 Kasım Cuma 19:00
See You Soon- Deniz Özgün&Begüm Yetiş Foto/Bige Önal Styling/DJ Kid-E

12 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Aman tanrim diye haykiriyorum bayildim bayildim nasil romantikler Boom =)

ENN MODA dedi ki...

Boomcum ne güzel İstanbuldasın her etkinlikte varsın. Ankara böyle değil. Peki zor olmuyo mu. Nasıl vakit ayırıyosun. İşlerin aksamıyo mu. Nasıl bitmek bilmez bi enerji var sende öyle. Hayranlıkla izliyorum sadece. Maşallah hep böyle devam et :)

Adsız dedi ki...

Ben de oradaydım sevgili Boom ama tavana bakmak hiiiç aklıma gelmemişti!:)Sizi farklı kılan da bu bakış açınız olsa gerek.İy ki varsınız!Sevgiler.Hande

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zuzu sen burada olsan var yaa kimse bizi tutamazdi:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@enn moda aah ah aslinda hepsinekatilamiyorum, gecen hafta herseyi bu hafta cogunu kacirdim:( dun de buraya gidince sabaha kadar calismak zorunda kaldimmm:) tesekkur ederim sekerimm

@adsiz aaaaa aynı anda mı oradaydık acabaa, ben radyo programına yetismek icin erkenden ciktim. keske karsilassaydik! TAVANA BEN BiTTİİİİİM:)

Unknown dedi ki...

Enn Moda nın dedikleini bende çok merak ediyorum :))
hırka çok farklı çok şıkmış ayrıca alakasız olucak ama bişi daha belirteyim tolga beyin gözleri harikaymış :)

yasemen k. dedi ki...

ortam,abiyans süper ve her zmn ki gibi sende cnm... pelerine ben de taptım bittim öldüm :))

Melis dedi ki...

pelerine ve sana bayıldım! :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@elvans evet cnm hirka muthisti grisi de cok guzeldi:)tolga adina da ben tesekkur edeyim madem

@yasemen k. ben de taptim bittim oldum cnm:)

@melis tesekkurler, yaa oyle guzel ve farkli modelleri vardi kiiiiiiiiiiiiiiiiii

MODA DUYGUSU dedi ki...

aa bende ordaydım sizi needen görmedim hatta neden neden nedeeeeennnn (: çok sıkıldım tanıdık kimseyi görmedim.Kıyafetleri inceledim çıktım.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@duygucum biz vrdik, tuuce ve aychulus vardii. benim radyo prog oldugundan erkenden tam 8de ayrildik biz ama kizlar kalmisti:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gerilla mağaza olayının ülkemde de vuku bulmasına, pelerine, trendy midi eteğine, ve tavana baaayıııılllldıııımmm!