15 Ekim 2010 Cuma

FLASHION' NEWS | Yeni Arkadaşımız BUNU MU GİYSEM NOKTA COM:)



Bu aralar yeni bir oyuncağım var! Pek sevgili arkadaşım FASHION4U Onur Yüksel'in de içinde olduğu bir ekip tarafından hayata geçirilen BUNU MU GİYSEM isimli site:) Eh ben her gün mutlaka bakıyor, sürekli fotoğraflar ekliyor, "Fikir al"ıyor veee "Fikir ver"iyorum, sizi de hem bana fikir vermeye hem benden fikir almaya beklerim:)

Siz de geceye, gündüze, düğüne, davete, açılışa, partiye giderken gardrobun önünde kara kara "BUNU MU GİYSEM" durumuna düştüğünüzde hemen tıklıyor, herkeslere fikrini sorabiliyorsunuz. Sitenin güzelliği bilgisayarınızın kamerasındna anlık olarak da foto yükleyebilmek ve hızla fikir sorabilmek, onun dışında kendi albümünüzü oluşturmanın eğlencesi de cabası:)) Hadi bakalım BUNU MU GİYSEM?


7 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Bende uyeyim =)

modafobik dedi ki...

Bu lookbookun Törkiş versiyonu olmuş yaa, baya sevdim, yapanların ellerine sağlık! :))

Melis dedi ki...

ben bu siteyi çoook sevdim :) hazırlayanların ellerine sağlık!

Stil Direktoru dedi ki...

Sevgili Onur geçen hafta bak bakalım nasıl olmuş site diye yazınca işte dedim sonunda :) Vakit bulursam ekleyeceğim ama ülke ülke gezmekten kendi bloguma bakamaz oldum :) Mucxx

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de haberdar olduğumdan beri gidip bakıp bakıp duruyorum:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zuzu aaaaaaaa ben hemen bulayim seni yupii

@modafobik evet benziyor

@melis ben dee surekli bakiyorum bu ara

@stil direktoru edicim evet aynen ben de onur yolladiginda ayyy cok begendim hemen aciklamak istiyorum olmustum oyle begendim.)
doner donmez sen de gel:)

@seda diyorm ya yeni oyuncak:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

hemen üye olup, resim yükledim bile. Artık bizim de bir lookbookumuz var, yaşasın!