26 Ekim 2010 Salı

TASARIMCI | Fam Irvoll İle Tanışın: Çizgi Romanlar, Oyuncaklar, Alice, 2D, 3D ve Dahası!



Uzun zamandır modanın Kuzey Avrupa'da aldığı hali takip ediyorum, benim için artık Stockholm ve Oslo Moda Haftaları mainstream moda haftalarını takip etmekten çok daa keyifli! Sürekli bir devinim içinde, kendini yenileyen ve fantazinin sınırlarını zorlayan zor telaffuz edilir isimler inanın çok ama çok iyi, ve işet bunlardan biri yine uzun zamadır yazmak istediğim ama fırsat yaratamadığım FAM IRVOLL!



Sizi tanıştırayım:) Norveçli Fam Irvoll ilham kaynağını pastalardan, kurabiyelerden, çizgi romanlardan, oyuncaklardan ve Alice'den alıyor! 3D triko ve kıyefetlerine 2D aksesuarları eşlik ediyor! Fırfırlar, aplikler, konuşma balonları ve daha bir dolu orijinal fikir Fam Irvoll tasarımlarında yatıyor, bence bu kadının kıyafetleri Kuzey Avrupa'daki intihar istatistiklerini düşürür, tutulamayan fışkıran bir çoşku:))



Masalsı, renkli, fantastik, neşeli tasarımlarını sunduğu defileler adeta hayal dünyasını aralayan birer kapı:) Son olarak İlkbahar 2011 defilesinde podyumda modeller birer çizgi roman kızından farksız makyajları ve konuşma balonlarıyla muhteşemdi! Hatta MAC bu görünüm nasıl elde edilir video bile hazırlamış ve konuklara dağıtılmış:)



[Görseller: google]

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok eglenceli çok süper ilk defa farkli bi' tasaramciyi bu kadar çok begeniyorum bayildim ya :D

Tesekkurler Boom :)

zep_bilgen dedi ki...

vaaaoovvv mükemmelmiş!
Fam Irwoll ile tanıştığıma gerçekten memnun oldum :) teşekkürler boom!

Onur Çiçek dedi ki...

vayy süpermişş çok farklıı

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tuba ne kadar renkli degil miii:)) begenmene sevindim:)

@zep_bilgen ben de cok memnun oldum, trikolarindan ilham alalim derim:)

@retromodda bence dee cok farkli bir kafa:)

Melis dedi ki...

süperler Boom bayıldım,bittim resmen :) tam benlik bunlar :)) cıvıl cıvıl :)

zep_bilgen dedi ki...

kesinlikle boom! düşünelim bakalım brz.. :)

www.utopikprenses.blogspot.com

Unknown dedi ki...

çok farklı tasarımlar ne güzel rengarenk

Adsız dedi ki...

heeey çok şekerler

Adsız dedi ki...

renkler süper! :)

Adsız dedi ki...

nasıl bir yaratıcılıktır bu hayran kaldım=)

Trendydolap dedi ki...

çok eğlenceliii

Bilun Şen dedi ki...

hayallerime uzanan bir el sundun bana boom :) çook teşekkürler :)

DB JUNK dedi ki...

Kafadaki düşünce balonunu sevdim:) Kabarık etek elbiseler senin incecik beline harika olur:)

Adsız dedi ki...

harikalar!

BuRçİn dedi ki...

çoook şekerler :))