28 Ekim 2010 Perşembe

HEDİYE | Ünlü STARCHILD Ayakkabıları Artık Türkiye'de!

PINK PRINCESS(KIZ) ve GÖZDE KARADANA(ERKEK) STARCHILD MINI PABUÇLARIN ŞANSLI SAHİPLERİ OLDUUU:)

3 GÜN İÇERİSİNDE styleboomblog@gmail.com ADRESİNE
İSİM, ADRES VE TELEFON BİLGİLERİNİZİ BEKLİYORUUUM.
AKSİ HALDE YEDEK İSİMLERE GEÇECEĞİM



Hep siz yetişkin hanımlara, beylere yazacak değiliz ya:) Açılıııın, miniklere yer açın!

Bu defa onlara haberlerim var:) İngiltere'nin ünlü mü ünlü STARCHILD bebek ve çocuk ayakkabıları artık Türkiye'de, bu güzel gelişmeyi de Styleboom aracılığıyla duyurmak ve 2 şanslı mini(0-6 ay) Styleboomer'a hediye vermek istediler yuhii! Önce markayı biraz tanıyalım:)



STARCHILD ayakkabılar özellikle 2 konuda pek ünlü: orijinal tasarımları(İngiliz tasarımı) ve derisinin yumuşaklığı(İtalyan derisi). En önemli özelliklerinden biri ayakkabıların büyümekte olan minik ayaklara(büyüyecek ne varsa hıh!) rahatlık sağlaması, yani bir çeşit Happy Feet durumu:)

STARCHILD ayakkabıları; Harvey Nichols, Selfridges ve Harrods gibi büyük ya da butik mağazalarda orijinallik ve kalite arayanların sorduğu bir marka. Pek çok minik ünlü de yıllardır bu markayı giyiyormuş misal Beckham boys en iyi müşterilerdenmiş:))



Gelelim bu cicilerden bir KIZ bir ERKEK olmak üzere ikisini hediye almak için ne yapmanız gerektiğine:)

  • Öncelikle bir Styleboomer olmalısınız(yani bu blogun izleyicisi)
  • Starchild Facebook grubunu "Beğen"melisiniz
  • 3 Kasım Çarşamba gece yarısına kadar buraya Starchild ciciler hakkında ne düşündüğünüzü ve KIZ ya da ERKEK ayakkabısından hangi cinsiyeti dilediğinizi belirtmeniz

Markanın belirlediği bir KIZ bir ERKEK ayakkabının şanslı sahipleri cicilerine kavuşacak, mutlu ayaklarıyla mutlu mesut yaramazlıklara imza atacak:)


Çok tatlıyımm, yapacak bir şey yok:) Kardeşlerimi görmek isteyenler tık tık :p

45 yorum:

zep_bilgen dedi ki...

twitterda resmi görünce neler geçti içimden:) hiç böyle bir şey gelmemişti aklıma :) çok güzellermiş boom:)

benden, bizden... dedi ki...

Kazanmasam bile ben bunlardan laloşuma alırım şeker gibiler :)

kız rica edeceğim, blogunu zaten izliyorum bir de facebooktan beğendim...

Details Of Fashion dedi ki...

boyum neden kısa diye üzüldüğümde çocukken anneannem herşeyin en küçüğü en güzelidir yavrum derdi (: bu ayakkabılarda gördüğüm en güzelleri.. En zor iştir bebeğe ayakkabı giydirmek onu ayağında tutabilmesini sağlamak.. ama Starchild ayakkabısını ayağından atmak isteyeceğini hiç sanmam..Ayrıca minik ayağımızın büyümesinede katkıda bulunucağına göre..Bu konfordan benim dünya tatlısı prenses yeğenim neden yararlanmasın (: bir adet kız ayakkabısı diliyorum!

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Cok guzellermis..Ve cok ta rahat duruyorlar ..benim de cuma gunu minicik bir Kizim oldu Safir...

PINK PRINCESS dedi ki...

çok ama çok şirinler,hemde sağlıklılar..Yeni yeni yürümeye başlayan kızıma inşallah:)

Onur Çiçek dedi ki...

hariklarr bunlarr yaa keşke bir cocugum olsaydı diye içimden gecti ve bunu dışarıda hemen yansıtarak hemen etrafımda bu işşi beraber yapacak birini bulacgm :)) e bu kadar zahmete girdikden sonra Starchild yetkilileri bana verirler sanırım :))

piano factory dedi ki...

yanakları ısırmalık, göbüşleri yemelik bebişlerin artık minik ayakları hem çok şık ve sıcacık hem de pek şirin olacak. hoşgeldin starchild :)

9 aylık minik aşkıma bir prenses ayakkabısı çok güzel olur :)

watashi wa sinem dedi ki...

çok beğendim kız ayakkabılarından biri benim olsun istiyoruuummmm :)

Unknown dedi ki...

Benim minik kızım zaten ailemizin starı ve onun stilini starchild ayakkabıları muhteşem tamamlar. Onun ısırılası ayaklarına çok yakışır bunlar:))

*facebooktan aslı alboy özcan olarak beğendim.

buuby. dedi ki...

hii bunlar çok tatlı ki! kız kardeşime bir adet diliyorum.. eğer kazanamazsam da alışveriş perileri bütçemi bu cicilerin şerrinden korusun diyorum! :D

çiğdem elif dedi ki...

elif kuzumu da sokalım çekilise :)
ama I love mum I love dad favorimiz

ESMA dedi ki...

6 haftalık hamileyim:)kız kardeşimde 7 haftalık:) mümkünse bir kız bir erkek bize gelsin içimden bir ses bana erkek ona kız dıyor sağlıklı olsunlarda ama bu guzel hedıyede onların ılk çeyizleri olsun olmazmı:))))

Funny Me dedi ki...

bunlar çok tatlılar , demek bundan sonra şirin bebeklerin, şirin starchild ayakkabıları olacak. :)

ben de oğlumun şansına katılmak istiyorum şartları yerine getirdim, şimdi oturup kazanmak için dua etmeye başlıyorum.

Unknown dedi ki...

Söyleyecek söz bırakmamış süper şeyler yapmışlar . Topik topik ayaklara çok yakışırlar . Giyip gösterebiliriz :P ( kız )

Kübra dedi ki...

çok güzellermiş. görür görmez keşke büyükleri de olsa dedim :) bende uzun zamandan sonra beklenen yeğenime erkek modellerinden istiyorummm :D

Adsız dedi ki...

Butik pastanelerde yapılan renkli kurabiye ve pastalara benzettim ben Starchild ayakkabıları =) Muhteşem görüyorlar! Bayan ayakkabılarından birine sahip olmayı çok isterim.

Adsız dedi ki...

tek kelımeyle ba yıl dımm ..çok guzeller bunlarrr 13 aylık derınıme bundan daha gusel bı hedıye olamaz lutfenn benım kızımın mınıcık ayaklarının olsun bunlarrrr... ışıl

CappJu dedi ki...

Uff harikalar!
Bizim tostinin dolma ayaklarına çok yakışır!
Bakıyorum da herkes bir çift kız Starchild ayakkabısı istemiş.Benim için ikisinden biri olabilir,farketmez.Çünkü hem kız hem erkek topak var evde Starchild giymeye hazır. ^_^

fatmagül ışık dedi ki...

şimdi gördümm... yeni yürümeye baslayan kızım için mükemmel bi sans;) istiyorum istiyorum istiyorum...

Pirlanta kutusu dedi ki...

Cok sekermis bunlar, ozellikle de birinde "annemi seviyorum", digerinde "babami seviyorum" yazan ayakkabilari cok sevdim :)

Kizim henuz dogmadi ama ayakkabisini simdiden hazirlasak fena olmaz. Facebook sayfasini da begendim, ama gercek anlamda da begendim ;))

Göründüğün Gibi dedi ki...

neden bizim zamanımızda böyle havalı ayakkabılar yoktu ki sanki! anneannemin ördüğü patikleri seviyorum ama bunlara da hayır demezdim açıkcası :) ben küçükken böyle şirin ayakkabılar giyemedim, bari kuzenim giysin diyor ve bir çift kız bebek ayakkabısı istiyorum :)

Rushkka dedi ki...

erkekler için de şirin ve cici ayakkabılar varmış demek!Hep kızlar için güzel modeller yapılıyor diye çok kıskanıyodum benim oğluşum da giyebilir artık bu şirin ve aynı zamanda yumuşacık rahat ayakkabılardan (starchild sayesinde) yihhuuu!! çekilişin sonucunu heyecanla bekleyeceğiz :)

nihan dedi ki...

gercekten şimdiye kadar gördüğüm en yaratıcı bebiş cicişleri:D kız reca edeceğim:D xoxo

JaleM dedi ki...

bence acayip tarz ve bir karakteri olan ayakkabılarmış. tam benim yeğenimlik ve onun gibi tarz teyzesinlik:)
tercih: erkek

İnci dedi ki...

üzerinde pasta börek olanlara bayıldım:) kankam doğum yaptı ona hediye etmek istiyorum...kız ayakkabısı istiyoruz yani:))

tugba dedi ki...

bayıldım bayıldım tek kelimeyle"comformiss" benim olmasını çok isterim ve benim şehrimde henüz bunlardan yok umarım hediyeyi ben kazanırım (KIZ)(Facebookta berna01905@hotmail.com ismiyle beğendim bu minnoşların sitesini,bilgine:)
Tugba Byc
byctugba@gmail.com

♥ willdone ♥ dedi ki...

görürgörmez yıllar sonrası için henüz doğmamış çocuğumun ayağında hayal ettim bu cicileri, o kadar tatlılar.. kız erkek farketmez.. sağlıklı olsun yeter=)

tugba dedi ki...

gelmke bilmedi şu 3 kasım bi sonuçlansa merakım tavan yaptı:) biran önce ayağımda görmek için sabırsızlanıyorum kendilerini sevgiler:)) )kız)

tugba dedi ki...

düşüdümde,daha doğmamış kızımın ilk eşyasını almak istediğime karra verdim böylece bu konuda ne kadar kararlı olduğumu göstericem kendime..kız istiyorum :)

Mina Karenim dedi ki...

ama bunlar çok tarzzzzz :)

zaten izleniyordunuz,

starchild face beğenildi,

baska ne vardı :))

unisex olanlarından olsa olmaz mı :)

sevgiler,

karenim...

! POSH BUTİK ! dedi ki...

HEEYYY ÇOK ŞEKERRR BUNLARRR;)) Boom bayıldım;)) bu seferki hediye seçimi de çok hoş olmuş. Hep biz hep biz nereye kadar;)) küçük hanım ve beyleri de mutlu etmek lazım. Starchild papişler muhteşemlermiş facebookum yok ama belki beni de yarışmaya dahil edersiniz hı;)) kız da olur erkek de;))kız olursa kendi yeğenime erkek olursa en yakın arkadaşımın oğluşuna;)

Adsız dedi ki...

Merhaba Boom Ablacım,Lütfen benim de bir çift Stylechild larım olsun,çok tatlılarmış,onları ayağıma geçirip üşümeden emeklemek ve havalı olmak istiyorum.Ben küçük bir erkek bebeğim.

Adsız dedi ki...

öncelilke hayırlı ve uğurlu olsun...bende sizin sessiz takipçilerinizden firuzan.....:))

ben bu şirin şeylere bayıldım dakikalardan beri izliyorum onları.minnak kızımın minnak ayakları için belkı banada nasıp olur die şasnmı deneyeyım bi:)
starchıld ürünlerı gerçekten harika ürünler.türkiyeye getirenlerın emeğine sağlık.türkiyede bir çok firma var ancak ben ne internette nede alışverişmerkezlerınde böylesıne farklı ve böylesıne kaeşıdan ben kaliteyım die bağıran patikler görmedim.
hepsi birbirinden nasıl derler'tarz'çok güzeller.
kızımın şasnına diyorum KIZ diyorum.haa bu arada facebook gurubuna katıldım.yenilikleri öğrenirim artık ordan:)
firuzan karakaş

sedefin dedi ki...

çok ciciler ya bebişimin şansına çıkmasa bile alırım ben bunlardan harika renkler süper modeller sedef yaşar yıldırım

aysu gevrekci dedi ki...

merhaba blogunuz izleyenlerindenim .gercekten cok güzel ayakkabılar bayıldım .farklı bir tarz.facebook sayfalarını ve sitelerini gezince dahada hayran kaldım ürünlerine.aysu gevrekci

serpil dedi ki...

ama bunları görünce yeniden bebek olasım geldi benim :(
çok şirinmiş bunlar bayıldım bittim sırf süs için bile alabilirim :)
kız için olanı tercihimdir prenses gibi hissederdim kendimi bunlar ayağımdayken :)

Zeynep dedi ki...

çok güzel yaaaa miniğim için kazanmayı çok isterim tabiki tercihim kız bebek için inşallah kazanırız.....

nursel gideroğlu
nursel_2009@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ayakkabıların kalitesi, zarifliği gorunusunden belli zaten. torunum Emir'in sansına katılıyorum.

umarım ona cıkar :)

sartları tamamladım.

hatice yıldırım
http://www.facebook.com/pages/Starchild-Shoes-Turkiye/104687742932295?ref=ts&v=wall

tugba dedi ki...

sevgilime de gösterdim kesinlikle kızımızın bitane bunlardan olmalı dedi :) kız istiyoruz :))
byctugba@gmail.com

Stardust Memories dedi ki...

en kral kedi, minik kedidir :) o minicik kırmızı kedili olanlari en yakın arkadaşıma hediye etmeliyimmm!

touch the sky dedi ki...

hep annem süslenemez ve en güzel ayakkabıları hep o giyemez öyle değil mi?
diğer bloggerların kızları için aldıkları papikleri sergilediğini görüyorum ben bir oğlanım ve benim de bu cicilere ihtiyacım olabiliyor mesela Dulu (Duru) bize geldiğinde STARCHILD kurukafalı papiklerimle ona hava atsam o da gözlerini benden ayıramasa ve sonunda dayamayıp bi öpücük verse
imza
mr. Miu Miu
http://touchtosky.blogspot.com/2010/10/mr-miu-miu.html

tugba dedi ki...

heycanla bekliyorum yarışmanın sonlanmasını ve bitanede benim olmasını okadar isterimki,kızım için :) sevgiler..
byctugba@gmail.com

minikisunique dedi ki...

Modaya, hayata o kadar yoğunlaşmıştımki sırayla tüm postları okurken, bu sevimliler karşıma çıkınca şaşırmadım değil,bu kadar isteklisi varken benim şansım olabilrmi bilmiyorum ama son zamanlarda gördüğüm en orjinal çocuk ayakkabısı bunlar, ve ben de, benim için çok Özell biri için istiyorum bunları:) Kız ayakkabılarının cupcake lileri favorim oldu şimdiden, umarım
hediyemizi kazanırız!

Dennis Satıyor dedi ki...

Ben de yeğenime hediye etmek için istiyorum ya bunlardan.

Cinsiyetimiz ERKEK :) Takipteyiz zaten. Sevgiler..

abal dedi ki...

Bundan yaklaşık dört ay öncesine kadar bebek ürünleri hakkında hiç bir bilgim hatta bu ürünlere karşı ilgim de yoktu ta ki yeğenim dünyaya gelene kadar. Şimdi onun için alışveriş yapmak en büyük keyiflerden biri ama bu alışveriş turları sırasında farkettiğim bir husus bebekler için özellikle de erkek bebekler için üretilmiş giysi vb. seyler adeta koca adamlar için olması! solgun renkler,gravatlı gömlekler yada 45 numarası dahi üretilen spor ayakkabılar... oysa bebeklerin dünyası rengarenk olmalı,farklı desenlerle zihinsel gelişimleri desteklenmeli ve elbette fiziksel olarak da. İşte STARCHILD resimlerini gördüğümde ne kadar sevimli dememim yanında bu ürünler tamamen bebekler için üretilmiş dedim. Farklı renkler, farklı desenler... eminim dakilarca ayaklarını inceler yeğenim bunları giyse:)bu yüzden o ayakkabılar kesinlikle benim olmalı:)bende yeğenimin ışıldayan gözlerine bakarak ayakkabıları ona giydirmeliyim...hem böylece çekirdekten bir styleboomer olsun;)
Tercih ERKEK * facebook da başka bir isim ile beğendim ama sorun olmaz inş.