15 Ekim 2010 Cuma

AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİR:)

Ben aslında eski fotoğraflara öyle kolay bakamam, bir ağlama tutar ki beniiii "böhhüüüü" ile ifadesi az kalır:) Zaten büyümek ister miyim diye niye sormadı kimse bilmem! Ama gözümde yaş, yüzümde tebessüm bu fotoğraflarla bu postu taaa çok eski zamanlardan bu yana giyinmeyi ne kadar sevdiğimi sizinle paylaşmak için neşe içinde yazıyorum:))


İçimdeki poz verme aşkı bambaşka:)
Bakınız mavi elbiseye kırmızı detaylı pabuçlarla kontrast yapmışım:p


O sene ekose modası olduğunu belirtmeme bilmem gerek var mı:)
Çoraplardaki fiyasko kesinlikle benden bilinmesin! Anneeeee?!?


1978'de annemin kıyafetleri size tanıdık gelmiştir Mango'lardan, Zara'lardan.
Benim seçimim dede kucağı, karpuz kol ve hala en favori rengim olan mavi:)


Bu sezon hem volan, hem örgü hem de D&G defilesinden hatırlayın kar desenler çok moda! İleri görüşün de böylesi:)
Evet görüldüğü üzere bu ayakkabı fiyaskosu yüzünden anneme "dua et şimdi poz veriyorum yoksa ben yapacağımı bilirdim" dercesine bakıyorum:) Anneeeee?!?!


Geçtiğimiz yazın fırfır modası, üstelik jüponlu etek:))
Kendinden 1 yaş küçük kızkardeşin olunca özgün kalmak zor şekerim:)


Ama her zaman "şık" olamazsın, bazen kafanı bozarlar, bi hışımla çıkarsın
evden üstüne başına bakmadan:p
Monokromumu engelleyen o yelek beni çok kızdırmış belli, volta stayla:)


Poz vermekten bir o kadar nefret eden kızkardeşim:)
-Hayır efendim düşündüğünüz kadar tombul ve kısa değiiiil:p

Bir başka postta da ailenin stylish nostaljisini yapmak üzere satırlarıma son veriyorum, amaaa sizden bir ricada bulunmadan değil!

Hadi bakalım çok sevgili "fashionista" Styleboomerlar, haftaya Salı akşamına kadar bana minikliğinizin şık mı şık bir karesini yollayın, Çarşamba sabahı burada nostaljik bir mozaiğe uyanalım!
İsminizi ve fotoğrafın çekildiği seneyi yazın, bugünkü moda sevdanızın tohumları ne zaman atılmış görelim:))
Heyecanla bekliyoruuum

38 yorum:

i-life's blog dedi ki...

dünya güzelisin yaa :)kardeşine zaten bayılıyorum :)

Koray Caner dedi ki...

Şa ha ne! Okurken o kadar eğlendim ki! Kocaman kocaman gülümsedim ya :))

Ben de yollayacağım! :)

Adsız dedi ki...

ay süper olmuuuuş =)) belliymiş o zamandan daha ne boom olacağın =))

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Çok Tatlı yaaa;) Yelekli olan resmine ve yaptığın yoruma bayıldım:)))) yine harika bir post olmuş Boom!

pelininstyle dedi ki...

Ay o utu gibi ev terligi seysi bende de vardi booomm:)) hatta gozumun onunde su an:)))
Cok tatliymissin canim keske scannerim calissa ben de benimkileri gosterirdim:)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

aaah ah benim de 5 yaşlarında kıpkırmızı üçgen bikinimle bir pozlarım var kiii :)

Melis dedi ki...

harika olmuş ya :)

çoook şekersiniz ikinizde :) Boom
özellikle yelekli fotoğrafına bayıldım :))

canDirekli dedi ki...

O - H - A

diyebildim sadece gözlerim doldu ama kahkaha atıyorum :D bayıldım booom! :D

ben de bulursam göndereyim :D

Adsız dedi ki...

mrb, ben resimlere bayildim !
bugün aksama hemen eksi resimlere dalicam ve sali aksama kadar mutlaka sana bir resim göndericem

RUSİ dedi ki...

SÜPERSİN YA HİÇ GÜLESİM YOKTU CUMA BİTİŞİNİ SAYENDE TEBESSÜMLE YAPTIM:)

Adsız dedi ki...

resimlerin süper olması bi yana ama ben 1978 tarihini görünce şok oldum asıl hiç o kadar büyük olduğunu düşünmemiştim çünkü hiiiiiç ama hiç göstermiosun boom=)) Süüppper!

Canan dedi ki...

Şuan işteyim ama eve gidince hepsini okuyacağım. Kırmızı elbiseli resmine koptum resmen çok tatlı ve bir o kadar da komik.

Benim saçlarım hiç böyle olmadı ya küçükken hemen hemen hep kısaydı (kuaförüm de babamdı, kendisi köyde öğretmen olduğundan ve köyde de kuaför olmadığından) çok kıskandım :)

Unknown dedi ki...

yaaaaaaaaaaaa bu posta bayıldım harikasın herzamanki gibii heryerde herkese senden bahsediyorum ben burdaa K.T.Ü mimarlık fakültesinde çok ünlüsün boomm :D

bi şey! dedi ki...

boom kücükken de cok güzelmişsin bunu bize kanıtladın :)) hemen resimlerimi gönderiyorum sanaa :)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çok eğlenceli :) Anlatımın da süper ;) Hmmm, belki ben de katılırımm :) Bir bakayım...

Unknown dedi ki...

ne kadar güzelmissinnnnnnnnn cok tatliiiiii !!!!

Lokum Hanim dedi ki...

Yerim ben seni yer =)

Boom keske 2 hafta sonra olsaydi sendeydi en stylish fotom, neyse artik baska sefere optum seni koccamman =)

Adsız dedi ki...

yaa o fiyasko dediğin ayakkabının aynı modelinden benim de vardı yaaa :))) ipek

yasemen k. dedi ki...

süper bi post olmuşş,harika bi' fikir... mutsuz mutsuz oturuyorum cocukluk fotolarımn hepsi ist.'de ! elimdeki 5-10 tane fotonun hepsinde de sebek gibiyim :)) eleme yapabilrsem kesin kesin yollicam (: hihihi

Bilun Şen dedi ki...

ya yerim sizi ben, çoook şeker :)))

DENiZ dedi ki...

Bu ne guzel bir post olmus boyle ;) Cok tatliymissin kucukken hala da tatlisin ya! Dur bakalim benden de cikar biseyler belki aranayim soyle bir!

biu dedi ki...

bence 4.fotografta(kar desenli elbiseli oldugun) sen minik parmagınla günaydın pabucunu gösteriyorsun. :)

sonracıma 6.fotografta hışımla döndüğün yer kesin TJK :) Kimbilir ne kadarlık kupon gitti :)

Annem de bu haftasonu burdayken, hemen beraber bir foto secelim, sonra kosa kosa scanner aramam lazımm!! :)

Canan dedi ki...

Sabah kalkınca yaptığım ilk işim bütün fotoğrafları çıkarıp bakmak oldu çocukluğuma dair fotoğraf var mı diye. Ama ne yazıkki hiç yok hepsi annemlerin evinde kalmışş :( bayramdan sonra olsaydı bu konu ben de stylish bir fotoğraf eklerdim:)

Buarada boomcuğum benim kızkardeşimle aramda 3 yaş fark var, değil 1 yaş 3 yaş fark olunca da özgün olamıyorsun şekerim :)

Okurken ve resimlere bakarken baya duygulandım,çocukluğumuz aklıma geldi.İnsanın kızkardeşi olması çokkk güzeellll : )

*STYLEBOOM* dedi ki...

@i-life tesekkur edeiiim:)) ya evet kardesim diye solemiyorum kucuklugu cok bomba:))

@koray caner ay cildiriciim hemen yolla Koraay cok merak ediyorum:)

@fashionkido kih kih seni de goriciiiz:))

@posh tesekkur ederim:) hieeeeeyt:p

@pelininstyle "utu gibi"mi hohgohoho yaa inanmiyorum nasil super benzetme, evet yaa ütü gibi:))
yolla yollaaa:)

@cin hihihi sekerim o zamandan arkadas olacagimiz belliymis, mail yolluyorum sana:)

@melis tesekkurler cnm o foto iddiali gercekten:p

@candirekli evet evet lutfeeen:) sensiz olmaz

@adsiz yasasinnnnn:)) tesekkurler

@rusi ne mutlu bana o zamaan:)

@adsiz tabiiii buyugun ben:)) tesekkur ederimm

@canan komediyim di mi:)) olsun simdi eminim cok guzel saclarin var:)

@spontanhatun ahahah tesekkur ederimmm:)) mimarlar arasinda unlu olmak beni pek gurulandirdi yaa supersin:))

@ozge yasasinnn ve tesekkurler:))

@cheerful demet tesekkurler:)

@sena tesekkur ederiiim:))

@zuzu tuh kacrdim:)) olsun sonra yollarsin sana ozel de yapariz

@adsiz ahahah magduruz:)

@yasemen k yupiii sebek diildir ya guzeldir onlar:)

@bilun :))) acaba sen nasildin:)

@deniz yasasiiin, cikar cikar super olur:))

@biu biunun bonbon hali cok yakinda blogdaaaa:)) 6. fotograf konusunda hakli olabilirsin:p

@canan kzıkardes bska bir sey canim yaa tabii ki:)) olsun imkanin olunca yolla ben yenidne yaparim boyle bir post:))

aşgaane dedi ki...

çok güzel bi nostaljiydi:) çok tatlı ve bi okadar süslü bi kız çocuğu:) çocukluk fotolarımı kurcalama hevesi uyandı içimde ya:)

Details Of Fashion dedi ki...

çoook beğendmm paylaşımını(: dünya tatlısı bi çocukmuşsun evlat edinesm geldi.. yorumlarında akşamımı şenlendird =) bende yolladm fotomu bulup hemen beğenirsen koyarsnn...

Adsız dedi ki...

Cok tatlisin :)))

Adsız dedi ki...

Cok tatlisin :)))

SvGLove dedi ki...

off çok güzeller ya!
Kardeş kardeş giyinmek deyiminin nereden geldiğini en iyi bilenlerdenim sanırım:D
Böyle stylish fotolarım olmasa da göndermek istiyorum ben de:D

Stil Direktoru dedi ki...

B'çin mail atmasan görmeyecektim çok üzülürdüm inan.
Çok sevimli yahu, sevdim bunu!

Judy Abbott dedi ki...

yaaa o ekoselerden, fırfırlı jüponlu eteklerden benim de vardı. çok çok güzel fotoğraflar.kendi resimlerim bakar gibi oldum:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bayıldımmmm:)) çok şirinsiiinn:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@hayat guzel yasasinn amacima ulastim o zaman hadi yolla:))

@didem tesekkur ederim, yolladigin icin de tesekkur ederim, begenmemek ne demek:)

@tuba tesekkurler:)

@svglove gonder gonder:)) kardes kardes koyucam bak

@stil direktoru edicimm iyi ki atmisim mailiii, zira senin poz dillere destan olacak:))
begenmene ayrica sevindimm

@judy abbott ne guzel gunler degil mii:))

@seda tesekkurler, sen de yollaaaaaaaa:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de yollıycamm evet evettt:))

morkebelek dedi ki...

paylaşımını çok beğendimm.. küçükkende çok tatlıymışsınn:)bizde küçükken erkek kardeşimle bir örnek giyinirdik aynı gömleğin yeşilini ben mavisini o, yada aynı montun kırmızısını ben yeşilini o gibi:)hemen taratıp atıyorum bende bi resim boom:)

Doorstepping dedi ki...

Aaa ayakkabılara haksızlık etme, onları da çöl botu diye yorumla :)))

Annemden gidip fotolarımı kurcalamam gerekiyor, baaayyy :))))

Adsız dedi ki...

Volta atarken çekilen kırmızı elbiseli ve yelekli fotograf süper.Yüzdeki ifade de çok manalı- sinirliyim, yaklaşmayın üzerim - bir de eller arkada, buralar benden sorulur ifadesi.çok beğendim o fotografı.
Canan

*STYLEBOOM* dedi ki...

@morkelebek :))) sen de az degildin yanii superdi:)

@doorstepping bak yollayanlar var hala bekliyoruum biraz zaman gecisn aynen yapicim bu posttan

@adsiz hieeeeeeeeeeyt var mi booma yan bakan:p tesekkur ederimmm. dedem hep bole volta atarmis koridorda kizinca ben de onu taklit ediyormusum sinirlenince:)