10 Ekim 2010 Pazar

L'OREAL ELNETT KAZANANLARI BELLİ OLDUUUU:)

Evvet hanımlar yazlıkları bazaya, hurçlara kaldırıp, kışlıkları gün yüzüne çıkarmakla meşgul olduğumdan biraz geciktim biliyorum, affınıza sığınıyorum:)

Random.org tarafından belirlenen L'oreal kazananlarımııız PAPYRUS ve BUUBY.

Tebrikler hanımlaaar:) Markanın ürün sepetini size yollayabilmesi için hemmen pamuck parmaklarınız styleboomblog@gmail.com a İSİM, ADRES ve TELEFON numaralarınızı yollamanızı rica edeceğim. 3 günün sonunda sizlerden ses çıkmazsa yedeklere geçeceğiim:)

Dinme ihtimali olduğunu hiç sanmadığım bir bel ağrısı ve naftalin ve sabun karışımı sebebiyle iyice kafayı bulmuş bir halde satırlarıma son veriyorum:))

Ah bu işleri anneciğim yaparken hiç bu kadar zor görünmüyordu:p

3 yorum:

Peaceinwonderland dedi ki...

Fotoğrafa kopulur.
:))

Gezgen M.D. dedi ki...

hey boom sen ne iş yapıyorsun, yoksa ev hanımı mısın merak ettim:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@peaceinwonderland saskinim:o :))

@sena hayir cnm sag en altta hakkimda kosesi vaar, orada anlattim:)