28 Temmuz 2010 Çarşamba

BOOM ve 40 HARAMİLER BEYLERİN GARDROBUNDA!

Hani şu bardağın yarısını boş mu dolu mu görüyorsun optimizmi vardır ya, biz hanımlar ağzına kadar dolu da olsa(ki öyle bir şey mümkün olamaz:/) gardrobun hep "boş" kısmına denk geliriz, tam da bir yere çıkacakken "GİYECEK HİÇBİR ŞEY"imiz olmadığı acı gerçeği bizi beklemektedir:))

İşte bu gibi durumlarda panik yok sevgili Styleboomerlar, gardrobunuzun önünde kara kara düşünmeye son! Giyecek hiçbir şeyiniz kalmadıysa sevdiceğinizin dolabı ne güne duruyor, gün talan, yağma günü:) Biz bloggerlar bakın nasıl başlattık, sürdürmesi sizden:)



Harami başı olarak ben ilk kombin için kocacığımın pek değer verdiği gömleklerinden birini sınırdan kaçak geçirdim, baktım bir şey eksik, şapkayı da yanına kattım:) Gömlek KOTON, şapka KANGOL. İkincisi ise bana giyecek bir şey bulurken zorluk çıkaran sarı pabuçlarım hatırına, tam da kocacım giymek üzere aranıyordukii "a-aa o kirli ayol" dedim, afiyetle giydim:) Moda uğruna öl ya da öldür değil mi ama, ne yapacaksın:)



Tshirtün sahibi hele bir de sizi kızdırmışşa vur makası yakaya al sana Ajda'cığım seksapelinde bir kombin! Fashion Kido tam gardrobun önünde acı gerçekle yüzleşmişti kiii o da nesi:)) geçmişten gelen Sid Vicious ona göz kırpıyordu, tek yapması gereken yakaya bir modifikasyondu!



Şu an bir güzel tatil yapan DB Junk plajda bikini üzerine ne giysem diye düşünürken kocacığın dolabına göz dikiyor, suç üstü yakalansa da sonraki pozlar gösteriyorki zafer harami DB'nin ta ta ta taammmm!



Yetenek kumkuması Bilun bile bazen ne giyeceğini bilemiyor, işte o günlerden birinde "paşa" nişanlısının "paşa" gönlünden kopan paşalı bir tshirtü lacivert ve nar çiçeği ile kombinlemiş. Bir dakika önce İngilizce WHAT IS FASHION diyen Bilun, bir dakika sonra özüne dönüyor, Osmanlıca şıklaşıyor:)



Her ne kadar ata ninelerimiz "Sinek kadar kocan olsun başında bulunsun kızım" buyurmuşlarsa da sizler XL sevgililere sahipseniz(sahip ne demek haşa:p) sizden iyisi yok, resmen ekstra elbise sahibisiniz!

Stilize kocacığının çivit mavi gömleğini gökkuşağı renklerinde kemer ve mavi Melissa'larla, Alışveriş Cini ise uçuk mavi TOMMY HILFIGER gömleği kahverengi kemer ve kırmızı wedgelerle hareketlendirerek sezonun "gömlek elbise"lerine selam durmuş:)

Fiyonk düşkünü taze gelinimiz Fashion by Siu kendisinden bekleneceği üzere fiyongun dayanılmaz hafifliğine yenik düşerek damadın papyon ve üstelik smokin kemerini sahiplenmiş:) meşhur Suare gömleğine eklemiş! Moda Cadısı o ayılıp bayıldığımız stilini konuştururken sevgili gardrobundan faydalananlardan, sevgilinin PAUL SMITH JEANS gömleğiyle yaptığı layering sezonun favori trendlerinden!



Bu yağmada bana eşlik eden biricik haramilere teşekkür ediyorum, hem eğlendik hem giyindik:) Sıra sizde, gözlerinin yaşına bakmayın hanımlar:p

39 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Muthissiniz haramiler bayiliyorum size =)

Bende hep nedense erkek reyonlarindadir gozum tshirt alirken legginglerin kurtaricisi onlar!

zühra dedi ki...

çok hoşuma gitti bu senaryo :))))

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir post olmuş. Tek kelime ile harika bir işbirliği, herkes süper şık ve kendine has.. Böyle orijinal ve emek harcandığı belli olan postlara bayılıyorum..

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir post olmuş. Tek kelime ile harika bir işbirliği, herkes süper şık ve kendine has.. Böyle orijinal ve emek harcandığı belli olan postlara bayılıyorum..

Cerenicus dedi ki...

ne kadar yaratıcı şeyler yapıyosunuz, harikasınız, hepinizi takip ediyorum, hepinize bayılıyorummm :)) Şimdi bugün işe geç gidecek olmanın hafifliği ile eşimin gardrobuna dalıyorum, oleeeeee :))) Yaşasın moda harekatı :)))

Unknown dedi ki...

Komik ve bir o kadar da hoş olmuş, yalnız favori parça gömlek, ee boyfriend jean meselesi öyle düşünüldüğü gibi olmuyor tabi,hele ölçüleri xl olan bir sevgiliniz varsa :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hem emek verilmiş, hem eğlenilmiş, kıkırdanmış:) çok sevdim! kaç gündür bunu bekliyordum!
giyim gustosu var bu kızlarınn!
kocaman öperim

aysegul in ny dedi ki...

oyyyyy çok kıskandım postun içinde olamadığıma mı uzuleyim, talan edecek bir erkek dolabının benim evimin içinde olmadığına mı:))
supersiniz :)

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım ben bu posta:) Yorumların muhteşem olmuş.Ben de bu posta dahil olmalıyım hemen:) Akşama sevgilinin dolabı bombalana:)))

Junon dedi ki...

:))) çok iyi ya...yine çok hoş bir post...ben de xl kocacığımın dolabına bir el atayım akşama bakalım..

Aslı dedi ki...

Ne keyifli bir yazı bu böyle:)) Her bir blogger hazırlanıp fotoğraf çekinirken ne kadar eğlendiyse okumak da o kadar eğlenceli olmuş:)

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

mmm çok iyi fikir!
Ben bu işi bayadır yapıyorum:)
gerçekten çok zevkli ve heyecanlı çünkü parfüm baya bir problem oluyor:)yıkansa da geçmiyormuş muşşşş.Babamında süveterlerini çalarım ben kışında böyle bir organizasyon başlatın bence:)
Şimdi haramilerin hatrına hedefim mavi denizci armalı gömlek!Savun Cem ben geliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)
(moda blogum yok ama bu posta dahil olabilir miyim ? ^_^)

Unknown dedi ki...

:) Cekim eglenceliydi, okumak daha da eglenceli olmus, bayıldım.. Barcelona'dan sevgiler...

Unknown dedi ki...

bayıldımm ve kıskandımmm:) artık bir sevgilim olmadığında göre istikamet babamın dolabııı ahahaha:)

Unknown dedi ki...

Çok hoş bir post! Bende abimin gömlek ve tişörtlerinden yararlanıyorum ara sıra(:

Adsız dedi ki...

harika gözüküyorsunuz hepiniz... süper bir fikir olmuş (: çok sevdimmm...


http://yasoshsdiary.blogspot.com/

Burcu Çalışkan dedi ki...

süper fikirlerle tüm bayanlar çok hoş olmuş gerçekten :))

Sevinc dedi ki...

çok eğlenceli ve okuması zevkli bi yayııın(:
harami olsun böylesi olsuun,haramileri sevdiim(:

LâLz FaShioN dedi ki...

bayıldımmmm =) harikasınız kızlarrr

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Süper, çokkk eğlenceli olmuş!

Serap dedi ki...

Haahha süper olmuş. En çok stilize ve DB Junk olmuş. Bilun ve Siu zaten benden hep toprilii onlarda çççok güzeller.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Harika bir post olmuş hepiniz süpersiniz!!!

Stardust Memories dedi ki...

daha lisedeyken babamın gömlekleriyle başlamıştım bu işe şu kırmızı puma zamanları :) şimdilerde de sevgilime tshirtlerini daha bir özenle SEÇİYORUM :) alışveriş yaparken ondan çok ben girmek istiyorum mağazalara :) yaşasın sevgili gömlekleri ve tshirtleri :)

Bilun Şen dedi ki...

Hazırlanırken nasıl eğlendiysem, okurken on yüz milyon katı eğlendim :) Harikasınnn Boom'cuummm, herkes süper olmuş. O kadar eğlendim ki, o talan anı gözüme geliyor hep :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zuzu ne kaddar dogru bir noktaya ojeli parmak basmissin zuzum:)) evet legginglerle super

@zühra :)) o zaman senden de bekliyoruuum:)

@findikkurdu tesekkurleer!bir kivilcim yetti bizim hanimlara:)meger hepsinin gozu
beylerin dolabindaymis:)

@cerenicus ooo yasasin kim tutar seni, sekeirm kafada 40 tilki:)) blog acalisiyor

@ModaCadisi haha evet XL bi boyfriend jean icinde kayip cadi:)) cok tesekkur ederimm

@seda ya evet eglendik bi yandan:)

@aysegul in NY kismeeet:))

@pride hohooo harekat basariyla ilerliyor, 1 harami daha:)

@asli tesekkurleeeeer, en onemlisi eglenmesi:)

@cagla o aramizda profesyonel harami var parfume kadar analiz:))o gomlek senndir sekerim:)

@stilize tesekkur ederim canimm,seninki bomba!

@cindrella under the umbrella aynen oyle:)

@style by T demek o super tarzinin icinde yagma var:)

@yasosh's diary tesekkurler:))

@burcu tesekkurler

@sevincguven evet modernize ettik haramileri:)

@LaLz cnm tesekkurler tweetler icin de ayrica:)

@alisveriscini enisteye sevgiler:)

@serap ya ben ya ben?? ya keske sana da yazsaydim ama o kadar acele oldu ki unutmusum:/

@posh butik tesekkurleer:))

@stardust evet sevgili bibasina birakilmamali alisveriste, yatirim korunmali haha harikasin:)

mordolap dedi ki...

herkes çok güzel ve çok şık olmuş. xl bir eşin dolabı yağmalanmaya değermiş meğersem. bunu değerlendirmek lazım :D

biu dedi ki...

bu sefer yetiştiremedim ama yüzdüm yüzdüm kuyruguna geldim Boom'cum! Seneye müstakbelle aynı evde yaşamaya başlayınca, talan edicem o dolabı! :)

canDirekli dedi ki...

allahım inanamıyorum ya. düşünün ki ağustos vogue da bu yazı olsaydı en sevdiğim yazı olurdu okumaya doyamazdım boomcum canımın içi blogspota fazlasın sen! :)

harika, hepiniz harikasınız!

bayıldım..

birazdan bayramiçe dönücem diye üzülürken şu post beni benden aldı!

40 haramilerin hepsini seviyorum kocaman da öpüyorum! :)

özledim.

Unknown dedi ki...

Muhteşem olmuş bu post :)))

Today I am the stylist dedi ki...

süpersin baska ne denir :) kıskandım sizi :):)

DB JUNK dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsün, ellerine sağlık Burçin'cim:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@mordolap zaten senden bi degerlendirme bekliyorum ben, 2 kiz bir olun dolaba dalin:))

@biu mustakbel agir yagmalanmayi coktaaan haketti zaten biucum show no mercy:)

@canDirekli tesekkurler cnm:) onu fotolari icin al, beni yazilar&fikirler icin madem:p

@Mia caaanim seni de bekliyoruz ama dur daha sennki yeni, hemen gozunu korkutmayalim dimi:)

@Today I am the stylist tesekkurleeeer:) hadi sen de yap!

@DB Junk tesekkurler cnm, tatil matil demedin Boom'a vakit ayirdin:))

Jojee dedi ki...

sizi yerim.hepiniz çok tatlısınız.postu yeni görebildim.bende sevgilininkine mi dalsam ne yapsam:)

canDirekli dedi ki...

bugün bayramiçe döndüm tadımı hiçbişy yerine getiremez diyodum kiiiii....

bu nasıl bi post böyle boom ?

öncelikle sevdiğim herkeeeesler biraaya gelmiş senin başrolünle her şey harika yerine oturmuş derken :)

cidden bayıldım!

mükemmel :)

fikir de işbirliği de sevimli ötesi!

blogspota fazlasın vogue a çıkıcak kadınsın boomcum!:)

hepinizi çok çok çok özledim, çok da öpüyorum bilesiniz :)

madammoda dedi ki...

Boom'cum muhteşem olmuş bu yaa, hemen katılıyorum aranıza, ben de buaralar sevgilinin gömleklerini aşırıp aşırıp kendime gecelik yapıyorum, bunu da görünce tam süper oldu... ;))

madammoda dedi ki...

Boom'cum muhteşem olmuş bu yaa, hemen katılıyorum aranıza, ben de buaralar sevgilinin gömleklerini aşırıp aşırıp kendime gecelik yapıyorum, bunu da görünce tam süper oldu... ;))

yasemin dedi ki...

yaratıcılık sanırım hep önümüzde duran şeyleri doğru yerde kullanmakla başlıyo...fikir süper, çekimlrin hepsi ayrı ayrı güzel bi de senin anlatımınla birleşince tadından bi kaç kez okunur olmuş bu yazı...
sevgiler

Ozan Alçın dedi ki...

Senin fikirlerin yok mu... :))

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlı kuşum biliyorsun önce cenaze akabinde ameliyat derken sana yollarım diyip söz verdim ve imkan olmadı :( Cepten yazıyorum umarım yorumum gelir, biraz daha istirat etmem gerek, bu sebeple tekrar sorry bebek öperim sizleri