22 Temmuz 2010 Perşembe

TREND RAPORU | Gömleğin Fularlısı



Yazın "yaz yaz" olacağından ümidi kesmiş bünyem kah yağmur altında suadaya giderek, kah nasılsa yağmur yağar diye havuza gitmediğinden sıcaktan jöleleşerek geçirdiği, bir türlü doğru iklimde doğru yerde olamadığı Haziran-Temmuz ayları boyunca erteleyip durduğu Sonbahar-Kış trend raporlarının ilkini iftiharla sunar sevgili Styleboomerlar!

Daha önce indirimlerde ağustos böceği olmayın yazımla size yüzeysel bir kaç ipucu vermiş, o ipuçlarından "fularlı gömlek" trendiyle de SABAH gazetesinde Yaprak Aras Şahinbaş'ın hazırladığı Trendometre köşesinde çıkmıştım:)


Chloe -- Chloe -- Derek Lam -- Salvatore Ferragamo
Chloe -- Tibi --Celine -- Salvatore Ferragamo

Bu sezon podyumların önemli kısmını kaplayan 70'ler ve Charlie Girl trendi otomatikman kendinden fularlı gömlekleri de getirdi, özellikle ipek ve satende enfes duran bu gömlekler gri, karamel, kiremit ve beyaz renklerde zahmetsiz bir şıklık ve sofistike bir görünüm demek. Yine sezonun bomba pantolonlarıyla muhteşem olacaklar:)



Boomcum iyi hoş diyorsun da şu son indirimlerle ben iflas ettim, fularlı gömlekle boyuncuğumu sıkmadan önce kemerleri sıkmam lazım biraz diyenlerdenseniz(nasıl empatiğim:)) ama) o zaman kuyruğu doğrultana kadar DIY takılın hanımlar:) Zaten dolabınızda mevcut olan bir gömlekle aynı desen ve tonlu ya da farklı desenli, kontrast renkli enlice bir fuları alıp yakanın içinden geçirip güzel bir fiyonk yapıverin, fiyongun uçları sarkacak uzunlukta bir fularla bunu yapabilirsiniz, yukarıda örnekleri var:)



Sezona dair editöryaller dergi sayfalarını süslemeye başladı bile ve yukarıda Raquel Zimmerman fularlı gömlekleri birbirinden nefis şekillerde giymiş işte, ah o ortadaki kıyafet sen nasıl bir şeysin öyle!

[Görseller:style,google,fashiongonerogue]

8 yorum:

MODA DUYGUSU dedi ki...

Sonbahar trendlerine devammm lütfen çok güzel oluyor okuması:) Ellerne sağlık
Duygu :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

senelerdir hiç sevmedim, sevemedim. bu sene nedense sevesim, giyesim var:) iş kadını modu işte!

bitte dedi ki...

bu gömleklerden sanki birkaç sene öncede vardı öyle birşey hatırlıyorum. ama gerçekten çok güzeller özellikle çalışan bayanlar için zahmetsiz şıklık sağlayan cinsten :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@modaduygusu tesekkurler cnm e artik basladim, durmak yok yola devam:))

@seda sekerim ben de oldum olasi cok severim:) CHLOE sayesinde sevgi aska donustu:p

@bitte evt cnm supersin, 2005-2006 sezonunda da cok moda olmustu:)

MODA DUYGUSU dedi ki...

oohh ohhh ne güzel sayende keyifle trendleri takip edebiliorzzzz tşklerrr BOOM :=)

Kürksever dedi ki...

Raquel Zimmermann'ın editoryali bence de çok güzel. Fularlı gömleklerin yanısıra pelerinler de çok şık görünüyor.

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

gelmeden giden yaza sinir olanlar,üstelik adam gibi tatil yapamayanlar parmak kaldırsın lütfen :((
BooM cm bende bu fularlı gömlek modası hiç geçmemiştiki iyi oldu bu : ) teşekkürler paylaşım için..
Cnm benim Bu arada ben hep takipteytim ama artık yorumlarımlarımlada takipteyim,artık ses çıkarma vakti,bende beklerim :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@coskunhursel pelerinler icin rapor hazirlamay adoyamadim zaten, yenisi cok yakinda:))

@benimadimaysesoyadimgul olley harikasinnn:) o zaman senden bu sezon bol fularli gomlekli kombinler bekliyoruz:))