26 Nisan 2010 Pazartesi

AYAKKABI | STYLEBOOM'un Pabucu ve Sürpriz!

Bu hafta tatile çıkmadan yazlık ayakkabılarımı da saklandıkları yerden çıkarma zamanı geldi demiştim.

Artık ayakkabıda yazlık kışlık olayı kalkalı çok oldu evet, yazın çiçekli elbiselerle bot, kışın kalın çoraplarla bantlı pabuçlar giyiyoruz, o sebeple bir kısmı zaten ortalıktaydı ama büyük kısmı da bazanın altında istirahatteydi:)) Fırsat bu fırsat kendilerine olan aşkımı gösteren bir de mini çekim yaptım, öyle yoruldumki sonra vazgeçtim, ama çektiklerimi de sizinle paylaşıyorum işte, bu çekim sonrası ortalığı toplama kısmı ise çok acılı oldu:)



1. Qupid(E-bay)
2. Stradivarius(Modifiye)
3. Steve Madden
4.Omelle

Ayakkabı alırken buradaki mağazalar kadar sıklıkla e-bay'i de kullanıyorum, çok da tavsiye ediyorum, evet bekleme süresi çok, söylenenden çok daha uzun sürüyor kavuşması ve bazen de gelen ürünü görünce hayalkırıklığı oluyor ama benim gibi tecrübe edinince bir süre sonra gayet güzel pabuçlara çok çok uygun fiyatlara kavuşabiliyorsunuz. Üstelik beğenmediğinizi GittiGidiyor'da filan satmak çok kolay, ben öyle yaptım bir kaç çift, kara bile gectim:) Bu yıl kargo fiyatları çok artsa da yine de araştırmadan geçmeyin derim. Yukarıda 4. numaralı ayakkabılarım henüz bakire, hiç sokağa inmediler:)



1. D-Squared
2. Bebe
3. Nine West
4. Divarese

Ayakkabı demek benim için "yüksek ökçeler" demek. Bunda sanmayın ki kibarca minyonluğum yani bildiğin kısa boyum tek etken(görüldüğü üzere kadraja bir bütün olarak ben, bisürü ayakkabı ve bi koca yatak girebildik:) ama olsun ne demişler bodur tavuk her daim piliç:)). Sadece seferberlik amaçlı :p bir babete ve yalnızca spor yaparken giydiğim spor ayakkabılarına sahibim, harici tamamen ve istisnasız yüksek topuklu!



1. Beyaz fisto Colin Stuart -- Kırmızı rugan wedge Mango
2. Sol bandage dore Elle -- Sağ platform dore Bambi
3. Sol siyah bandage Jessica Simpson -- Sağ rafya puantiye BCBG
4. Delicious(E-Bay)

Ayakkabıları hiç bir zaman gece için, gündüz için diye ayırmıyorum! Hepsini her an giyebilirim, en az siyah renkte ayakkabım var, çünkü ayakkabıda parlak renge bayılıyorum! Hatta belki siz de benim gibi önce ayakkabıyı seçip beğenip alan ve sonra ona göre kıyafet uyduranlardansınızdır??? Ya da aşkı uğruna kendisine uymayacak numarada bir ayakkabıyı alıp kaldıranlardan? Süprizim de böyle bir şey, geçen yıl çok beğenip aldığım ama 38 numara olduğu için bir kez bile giymeyi bırakın, etiketi bile hala ucunda sallanan bir ayakkabımı GittiGidiyor'da satıyorum, burada gördüklerinizden biri ama acaba hangisi:))



1. Christian Louboutin
2. Joan&David
3. Jessica Simpson
4. Sağ lacivert wedge Zara -- Sol ivory wedge Delicious(E-Bay)

Benim ennn özel ayakkabılarım 1 numaradaki CHRISTIAN LOUBOUTINler, çünkü onlar kocacımdan doğumgünü hediyesi:)) Bu yaz ayakkabıları çoraplarla giymek moda demiştik, ara ara bazı denemeler yaptım bu fotolarda! Siyah pabuçlarımın içine giydiğim çizgili çoraplarım arkasındaki beyaz ponpon sebebiyle olacak kocam tarafından "saçma çoraplar" olarak anılıyorlar! Evlenmeden önce kendisine hatıra olarak bırakmıştım şimdi yeniden kavuştum haha!



1. Delicious(E-bay)
2. L.A.M.B
3. Nine West
4. Steve Madden

Wedge yani dolgu topuk ayakkabıları yurtdışından almaktan yanayım, çünkü buradaki wedgeler bi kaba, o tatlı kıvrım yok maalesef ya da çok nadir. Özellikle yazın uzun yürüyüşler filan yapacaksam o zaman mutlaka wedge giyiyorum. Tabii yine de bacaklara, bileklere zarar ama naparsın benimki tüketen bir aşk...her anlamda:)

Eğer siz de benim gibi sürekli yüksek ökçelerde pıtpıtlıyor, hatta onların üstünde saatlerce dikiliyorsanız, o zaman eve varınca ayaklarınızı güzelce dinlendirmeyi, bakımlarını yapmayı, enn önemlisi bir de beyaz tenden muzdaripseniz varisler icin gençken önlemler almayi ihmal etmeyin hanımlar. Son tavsiyemse :



tüm gün giydiğiniz renkler ve topuklar nasıl olursa olsun günün sonunda dünyanın en güzel renklerinden yaratılmış pufur pufur bir çift GS terlikleri giyin:))) Ayakkabıların detay fotoğraflarını daha sonra Boom'Style'a koyacağım.

Styling:Boom
Fotoğraf:Boom
Model:Boom
Mekan:Boom Crib
Işık:Boom
Set Ekibi:Boom
Hizmet Ekibi:Boom

37 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Aman tanrım! Çok güzel bir çekim olmuş bu! Kim düşündüyse eline sağlık yani!! Bayıldım! :))))

Gizzy dedi ki...

yaaa bayıldım ben bu çekimeee süpeer!!!ayakkabı hastasıyım zaten baka baka doyamadım:)

Hesionka dedi ki...

OMG! sevgili elf kardeşim sana "Khochon le" diyorum! ehauea şaka ya kıyamam sana!

Ai jhojaer os myr <3 Sen anlamışdır kesin ama anlamayanlar için: Ayakkabılarına bayıldııııım ^_^

Uymayacağını bile bile ben de alıyorum o_O bir çözüm bulurum diyerekten.. nasıl olacaksa?

Ozan Alçın dedi ki...

Süpersin valla bayıldım çok eğlenceli;)

Nil dedi ki...

Ay yerim ben seni bu ne şeker bir çekim olmuş böyle bayıldım! :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@koraycanercim fikir de boomdan:))toplamasi da:/

@gizzycim tesekkur ederim,ayakkabılara karısmak eglenceli hakikaten

@hesicimmmmmmm anladim anladim, su numara isine bi cozum bulursan haberim olsun, snein elinen kurtulmaz bence:)

@ozancım cok tesekkur ederiiim, sen de sandaletlerinle ask yasadisgin icin beni anlamissindir tabii:))

@nilcimmmmmm cok tesekkur. su an senin yazi icin senin logonu susluyordum tam:))

hohoo herkes sevdiyse bi daha yaparim ama yardima gelirseniiiz!

feray dedi ki...

görseller müthiş olmuş, ayakabılar ağız sulandırıyorrr:)çekim çok profesyonel, yorum yazmadan geçemedim:) ellerine sağlık...

Shoopshoop dedi ki...

Uuuu çorapla açık ayakkabı denenmiş! Belki ben de her zaman olduğu gibi senden cesaret alırım bu konuda! Ama bilmiyorum yaa aklıma hep Queen B'ciğimin "By the way sandals are not shoes!" lafı geliyor ve bi korkuyorum:)))

Unknown dedi ki...

tanrıııııımmmm cennet mi burasıııııı :)))) Mahvettin beni şu ann :) bayıldım hepsine :)))

Unknown dedi ki...

çok eğlenceli ve harika bir post yapmışın ellerine sağlık. bende böyle bir çekim düşünüyordum ama benimki seninki kadar yaratıcı değil. direk ayakkabı dolabını çekecam koyacam :)

canDirekli dedi ki...

aman yok artık!

gün içidne bikaç kez daha twitleyebilirim bu yazıyı!

bayıldım.. çekimin kalitsine bayıldım, ayakakbılara bayıldım, fikre bayıldım.. louboutinlere de bayıldım benim de favorim onlar :D

harika boom!

toplama işine gelince bırak dağınık kalsın konsept olsun :):):)

oof çok iyi ya!!

süper :)

ayrıca dünyanın en güzel renklerinden olan terliklere de bayıldım! hakkını yemeyelim :):)

<3

canDirekli dedi ki...

miray evet evet cennet! :D

buarad dsquared ler de süper değil mi ya!? şimşek detaylı mükemmel :D

onlara bayılmıştım zaten kim derdi ki severek izlediğin/okuduğun/sevimli bulduğun blogger ın odasında yatıyor :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@feroşkopcum tesekkur ederim aslinda daha iyi bir makine lazım bana ama ugrasiyoruz:)

@shoopshoop yaa o ne sahane bolumdu amaaa:)dene denee!

@cancım sen harikasın! ve evet Dsquaredlerimle thunderbird gibi bisi oluyorum, fastim furiousım:))

@moda ve sosyete pelincimmm senin dolabın kapaklari acilsin yeter, ezer valla nice cekimleri, merakla bekliyoruuum o sahaneleri!

@mia @candirekli canlarim adresi veriyoruum....:p

Stilcatcher dedi ki...

cennet gibi olmuş,şekerim senin bu post:)pek güzel ,cıvıl cıvıl:))

canDirekli dedi ki...

fast furious!!! :D:D

sen adresi ver biz mirayla toplamana yardımcı olalım ;)

Unknown dedi ki...

Hepimizin rüyası ayakkabılar içinde boğulmak gerçek olmuş, C.L lara özel sevgilerimi iletiyorum :) Ne zamandır bende de böyle bir post bekleyenler vardı hatta yaparım diye söz vermiştim ama senin çekimlerden sonra benim ki bir sönük kalır :)

filiz dedi ki...

sana deliiii demek istiyorum ;)
ck şekersin :*

ayjoe dedi ki...

hahaa çok eğlenceli olmuş. bayıldım.detaylarıda beklyorum

baris kcmn dedi ki...

OMG.
şakamı bu ?
SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER(copy paste yapmadım.:)

Fotoğraf kalitesi. ayakkabılar. C.L. ler bütün hepsi hepsi çok güzel ayrıca o ponponlu fikir çok tatlı.

Sana da yakışacağından eminim :)

xoxo

Ada dedi ki...

çok tatlı bir çekim olmuşş :)
günün sonunda Gs pofidik terliklere ulaşmanın zevki paha biçilemezdir heralde :D..

Unknown dedi ki...

Delisin:) Biraz daha kassan bi mağaza açarsın ordaki ayakkabılarla:) Hayır hayır başka bi fikrim var kirala bunları özel gecelere:) Mezuniyetler yaklaşıyo hem:P

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ayak numaran kaç.. gelsem çalsam işime yararmı diye düşünüyorum :)))
lsdkjksdhg :)))

Seni çok seviyorum!! :)

STYLEISTICO dedi ki...

Canım bayıldım tek kelimeyle :) post super ayakkabılar zaten öyle :)

Lokum Hanim dedi ki...

NAsil guzel eglenceli bir yazi olmus.. Bayildim...
Ben bir ayakkabi asigiyim haykiyorum orasi bir cennet benim icin =)

madammoda dedi ki...

Bayildim, her an ekrana dalabilirim hani ;)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@itircim bu karmasaya senden bi cift clog bekliyorum,valla eksik oldu:)

@moda cadisi di mi ama bogulcaksak boylesi olsun. sen yap yap o postu senin yaptigin hic bi cekim bence sonuk olmaz olamaaaaaaz!hele icinde ayakkabi varsa

@filizcim cok tesekkur ederim,hakkaten cilgin bi anima geldi sanirsam:)

@baris kcmn:haha tesekkur ederim ederim ederim ederim:)evet ponpon nasl sacma olabilir kiii!

@bayan mor:evet tatli adacim, geri kalan hersey cin mastercard:))

@cindrellacım hem ne kara gecerim ama kıyamam bebeciklerime:)) bu arada V2K haberlerini bekliyoruum,dememis miydim kamera onune uhulamak lazim seni diye!

@style tugcecim tesekkur. bi dahaki cekimimde senden styling alirim artik,bu gidisle ben kursu tamamlayamayacagim:/

@siu: :))37 hihii. ben de seni seviyoruuum!


@zuzucumm baktım senin o güzelim ellerine rakip olamicam ayaklarımı çektim:p

@madammodacım ah o teknoloji bi olsa zaten şu internetten nerelere nerelere dalarız birlikte!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tüh :)) kıl payı kaçırdım :P

uyduruk prenses dedi ki...

waww ne cimcime çekim olmuş,tebrikler:)

Bilun Şen dedi ki...

Ay ne muhteşem ne cici bi'çekim olmuş Boom :)) Çok şeker çok, bakmaya doyamadım :)

Stil Direktoru dedi ki...

Süperr bayıldım kanka bu fotolara!Dergiden fırlamış gibi

esra dedi ki...

bütün günü topuklu ayakkabılarla ayak ağrısından kıvranmadan geçirebilmenin sırrını istiyorum senden lütfeen..

*STYLEBOOM* dedi ki...

@esracım öyle bir şey yook:))maalesef:)aşk acıdır heheh

Bahar Alkan dedi ki...

fotoğraflaraa bayıldım, tek kelimeyle çok EĞLENCELİİİİ !! Yalnız topuklu ayakkabılar bazen ayakları çok yoruyor ve bazen ayakkabıların arkası vurabiliyor ya da parmak uçları ağrıyabiliyor, bunun için yaptığın özel birşey var mı, bununla da ilgili yaz lütfen :))

MODA DUYGUSU dedi ki...

süper eğlenceli bir çekim olmuş.Ayakkabı havuzu gibi.İnsan balıklama atlamak yüzmek ve içinde boğulmak istiyor:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok tatlı, renkli, eğlenceli kareler! emek vermiş, severek yapmışsın belli:) benim de içimden geldi!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@baharcım maalesef ondan kaçış yok:( çokkaliteli ayakakbılarda pek problem olmuyor ama tabii o da her zaman mümkün değil. ben bepanthenimi ve minik bantlarimi yanimdan ayirmiyorum,bepanthen cok iy geliyor!br de iste haftada bir ayak bakimi yapiyorum, o pedikur tuzları ay bir de ovalamak cok iyi geliyor agriya siziya.

content creator dedi ki...

yaz bitti kış geldi:(