27 Nisan 2010 Salı

TREND RAPORU | Double Denim Mi Denemiim Mi?



Bir 80lerden kopup gelmiş trendle daha huzurlarınızdayım hanımlar! Bu sezon denim öyle süper bir dönüş yaptı ki, modacılar onu katmerlemeden duramadı...Evet bu yaz jeaninizi sek almıyor duble rica ediyorsunuz:))

Kendimi çok havalı, çok cool bulduğum, pek popüler olduğum gençlik zamanlarımdan kalan o umarsızca dublelediğim fotoğraflarıma yeniden baktığımda geçirdiğim travma henüz dimağımda capcanlı durduğundan ben sek devam etme taraftarıyım ama alana da mani olmam!



İlkbahar defilelerinde double denim trendini yuh demeden, nasıl olur demeden couture koleksiyonlarda bile görmüştük. D&G, CHLOE ve JEAN PAUL GAULTIER niye doubleda kalsın diyerek triple bile yaptılar. RALPH LAUREN ise en öz hakiki Amerikan stilinin neferi olduğundan bu trendle adeta bayram etti, resmi geçit yaptı!

Ama dikkat hanımlar tüm 80ler trendleri gibi bu da incelikle ele alınmalı, dergiler hatmedilmeli, editoryaller süzülmeli, zira bir anda SAMANTHA FOX'a bağlayıvermeniz tehlikesi yok değil:)) Sonra Touch Me Touch Me demedi demeyin:))



Bir çok trendin öncüsü ünlüler bu double denim olayını daha çok bakkaldı, kuafördü gibi paçozluk gerektiren fani işleri hallederken kullanıyorlar, bu sebeple double denim esinlerinizi siz siz olun ünlülerden değil, hele hele JENNIFER LOVE HEWITT'ten asla değil:)) daha çok şahane stylingleri olan editoryallerden alın!

Tabii burada ALEXA CHUNG'u tenzih ederim, o bu şekilde kırmızı halı bile yapabilir, ve o yaptığında bi şekilde güzel olur!



Double Denim dediysek denim sayısını cömertçe artırmak sizin elinizde, aşağıda pek güzel örnekleri pek şahane modellerin üstünde görebilirsiniz. İşe kot ceketinizin içine ya da jeaninizin üstüne giyeceğiniz bir kot gömlek, bir kot yelekle başlayabilirsiniz!



Hadi bu da benden size gelsin:)



[Görseller:style,fashiongonerogue,justjared,fashionising]

12 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

baslik super olmus:)

Unknown dedi ki...

ben giymicem böyle çok mavi :)))

Koray Caner dedi ki...

Mwhaha çok eğlenceli bir yazı olmuş! Başlık da içerik de olay bence!

Ben de bu üst üste kotlara alışamayanlardanım.. Asla giymedim, giymeyeceğim de :/

Unknown dedi ki...

Başlığa bayıldım:) Bende kot tulum aldım giyerim diye şimdilik bakışıyoruz biara çıkarıp giyicem:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@lizard queencim kelime oyunlarının kraliçesi sensin benimki naçizane:)

@mia ben de canım:)başka trendlerde buluşalım miacım:))

@koraycim never say never demişler ama:))cook tesekkur ederim!

@cindrellacım henüz flörttesiniz yani:)merakla bekliyoruz

Stil Direktoru dedi ki...

Başlık resmen süper, hey gidi 80ler bebek

DB JUNK dedi ki...

Sana katılıyorum ben de almayayım:) Hatta blue jeani toptan almasam daha iyi:) 80lerin bu hali çok fena. Hatta 80lerin şalvarlarıyla yarışabilir fenalıkta:)

Unknown dedi ki...

Yok tek parça sortlu tulumlar falan neyse de, ki benim de var, full denime karşıyım. Geçenlerde aceleyle koyu renk jean üstüne açık renk jean gömlek denk geldi
çıkmam gerekiyordu,üzerini yelekle kamufle ettim, ama bir odur, bir daha da olmaz :)

Hesionka dedi ki...

no canım.
hem de no-no.

çok farklı iki ton olursa maybe
laci-buz mavisi ya da almost white

ama double jean? nevaaah!

Fashistanbuller dedi ki...

Geçen baharı (ayağımı kırmadan öncesi tabii :))) böyle geçirdim. Bayılıyorum, tabii doğru yapılırsa. Uzun ve ince olmakta fayda var bu trendi denemek için. Farklı tonlarda alt üst olması lazım. Aynı tonlarda hele aynı jean'den olursa 80'ler olur. 2010 versiyonu farklı ton, farklı dokularda jeanleri kombinlemek ve bu baharı da öyle geçiriyorum.

canDirekli dedi ki...

Ben Jean-Sel tercih yazdığımda kendimi yaratıcı hissetmiştm!! :D

denim mi denemiym mi üstüne bi de sek jean double jean!!!

bitirdin beni boom! :D

süper post!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stil direktörü sen cilginsin tabi seversiiin ben 90lar itibariyle daha mutluyum:))

@db junk:ayy evet bi de şalvar olayi var of of

@moda cadisi:anlasilan o kiyafet resimlenmemis cadicim:p tulum zaten sayılmaz bence, tek parça o

@hesionka:öyle dolu dolu bi nevaah da benden

@Fashistanbuller hatun tabi hem upuzun hem stylingi guclu,gecirir her bahari:)evet kesinlkle bu yil double denim ton ton, yama yama,kat kat!

@cancim tesekkur ederim ama jeansel de süperdi yani:))))