21 Nisan 2010 Çarşamba

TREND RAPORU | Meoww!



"Cat eye" gözlükler sezonun en yeni ve en denemeye değer trendlerinden biri. Retro retro miyavlamaya hazır olun hanımlar!



50'lerden kopup gelen bu nostaljik akıma modern yorumlar gördük podyumlarda, ALEXANDER WANG futurustik ve keskin hatlara büründürdü, PRADA neon çerçevelerle parlattı, GILES oversize versiyonlarıyla daha da vahşilik kattı, TOM FORD ise "Nikita" modeliyle bomba etkisi yarattı, DIOR ve PROENZA SCHOULER iyice küçük, pürüzsüz ve ince modeller tasarladı. Bu arada sadece güneş gözlükleri için değil bu trend, ağırlıklı öyle olsa da optik gözlüğünüzü cat eye seçerek Mad Men havası yakalamanız da olası!



Yo yoo ben illaki Jane Mansfield ya da Sophia Loren gibi olsun isterim diyenler için BALENCIAGA, LA ROCHE, BETSEY JOHNSON ya da TOM FORD'dan şaşmayın derim, ya da versin elini vintage butikler hey heey!



Ünlüler cat-eye trendini en az wayfarer ya da clubmasterlar kadar sevdi! Scarlett Johansson, Mary-Kate Olsen, Jessica Biel, Diane Kruger, Olivia Palermo, Christina Ricci hepsi de yüzlerine en yakışan cat-eye gözlükleriyle objektiflere takıldı!




STYLEBOOM'un seçtiği "numara"lı gözlüklere gelince:)

1. Anouk
2. Balenciaga
3. E-bay
4. Opening Ceremony
5. Christian Dior
6. Cynthia Rowley
7. La Roche
8. Monika Politan
9. Norma Kamali
10. Tom Ford
11. Mango
13. RayBan
14. Tom Ford
15. Alexander Wang

Son olarak bazı editöryaller...



[Kaynak:style,vogue,harpersbazaar,fashiongonerogue,zimbio,fabsugar]

13 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

cok istiyorum bunlardan bir tane

Matissera dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş, görsellere bayıldım, wayfarer'lar bana yakışmadığı için ben de cateye gözlük arıyorum şimdi, denemeye değer belki bu model yakışır :)

Lokum dedi ki...

god bless tom ford :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@lizard queenim ayynen, arayıstayım çarşı pazar hatta net:))

@matisseracim tesekkur ederim, ugrasiyorum guzel olsun diye:)cat eye o kadar cesitlenmiski bu yaz illa bulucaz kendimize yakisanini:)

@lokumcum what can I say: amen!

Nil dedi ki...

Ay ben Tom Ford'un 14 numaranın ekru rengi olanını taktım bu kadar mı yakışmaz!! Gözüm Alexander Wang for Linda Farrow da şuan :))

suna parfümeri dedi ki...

çok hoşuma gidiyor bu gözlük modelleri en kısa zamanda denemek isterim ama umarım yakışır bana.

CaglaAslanturk dedi ki...

2. Balenciaga
13. RayBan
14. Tom Ford

Harika!

Ada dedi ki...

balenciaga'nınkilere taptım :D!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bu sezon kittylere dair tek olurum bu :)

DB JUNK dedi ki...

Cat eye gözlüklere bayılıyorum. Wang'i seviyorum ama retro birşey bulursam daha çok sevineceğim:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@Nilciiim benim de gözüm onda, siyahını istiyorumm:)) wang kesinlkle cok degisik,sen super tasirsin!

@sunacim evet ben de daha denemedim,o kadar cok versiyonu var ki bu sezon,illa yakisani buluruz canim!

@caglacim tom ford +1:)

@bayan mor:evet evet onlar zaten tam senlik!

@siucum hahahah harikasin:) olacaks aboylesi olsun di mi ama:)

@db junk:denizcim bence de bizi galata filan kurtaracak,retrolar benim de favorim:)) baktik bulamiyoruz o zaman sen artik bize cekimlerinde yaptigin o enfes kedigozu makyaji yaparsin:)

Nihan dedi ki...

Cat-eye gözlüklere oldum olası bayılırım. Tom Ford ve Monika Politan'ın modelleri tam benlik! En kısa zamanda bir adet edinmek gerek.

http://eighttwentyfive-tr.blogspot.com/

canDirekli dedi ki...

bunlar benim de çok hoşuma gidiyor.. hemen hemen herkes gözlük kullanıyor; ama hemen hemen hrkes giyinirken sexy ya da daha albenili olma yolları hep aranı çekici olmak hep akıldadır :)

cat eye larla bunların sağlandığını düşünüyorum :D sezon favorim scarlett in de taktığı tomford lardan yana :)