23 Nisan 2010 Cuma

KISA BİR ARA | Honey Ryder Tatili



Hehheeey siz bunu okurken ben BOZCAADA yolunu yarılamış hatta varmış bile olabilirim sevgili styleboomerlar:) Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan diye boşa dememişler meğer!

Bu 3 günlük tatili kocacımı Bond'umu da yanıma alıp içimdeki Honey Ryder'ı ortaya çıkarmaya adayacağımdan, twitterım cıvıldamaz, blogum güncellenmez olabilir, fırsat buldukça yine de sizlerle yediğimi içtiğimi, gördüğümü gezdiğimi ve hava muhalefeti yüzünen yukarıdaki bikinimle vedalaşmam gerekirse ne giydiğimi paylaşmaya çalışacağım. Beni özleyin hanımlar beyler!


Yukarıda Honeychile "Honey" Ryder rolüyle Ursula Andress - 007 Dr. NO(1962)

4 yorum:

Ada dedi ki...

iyi tatillerrr :D

Hesionka dedi ki...

ne güseldir ursula andress'in denizden çıkma sahnesi :D tekrar izleyesim geldi :B

ooh en güzelini yapmışsınız tatlım, güzel güzel dinlenmeler, eğlenmeler!

*hugs*

Stil Direktoru dedi ki...

YARASIN KUZUMA :) MUCX

*STYLEBOOM* dedi ki...

sagolun canlarim. valla yedim ictim gezdim dinlendim costum geldim:))anlaticammm:))