19 Nisan 2010 Pazartesi

AYAKKABI | Christian Louboutin 2010 Sonbahar Reklam Kampanyası



CHRISTIAN LOUBOUTIN son koleksiyonunun reklam kampanyası için ünlü fotoğrafçı Jacques Khuong Nguyen ile çalışmış. Bu kampanya da Louboutin'in alışık olduğumuz fantastik reklamlarından fakat isim inanılmaz doğru! Fantastik ögeleri masallardan seçerek ayakkabıları masal prensesine dönüştüren Nguyen'in karelerinde Alice Harikalar Ülkesinde, Küçük Denizkızı, Külkedisi ve Pamuk Prenses gibi masallardan imgeler var. Bana yeterki fantastik olsun, ben çok beğendim:)


[Görseller:Jacques Khuong Nguyen web]

6 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Ama çok güzel bunlar! Özellikle kelebekli olana bayıldım!

Her kadının hikayesinde bir Louboutin geçmeli diyor adam, daha ne desin:)

Junon dedi ki...

çok güzel, bayıldım...harika fotoğraflar

The Lizard Queen dedi ki...

bi gun benim de olacak, biliyorum, hissediyorum.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@koraycaner adam zaten dinlemeye doyulmaz ir adam, ayakkabıları da giyilmeyee:)

@junun bence de fotoğraflar muhteşemmmm!çok çarpıcı ve çok fantastik

@the lizard queen olucak olucak sende o ışık var canım:)))

Stil Direktoru dedi ki...

Sunumlar da enfes ya bayıldım bu arada balım benim, inan var ya babamda en çok buna taktı ki sorma :( Yanına uzandım hasta yatağında hastanade, kemiklerimi sayıyor o halde bile. Her yerimde kablo, ilaç vs ama en çok senin bir deri bir kemik kalışın beni hasta ediyor diyor :( Kuzum üzüntüden yediklerim yaramıyor ki be :(

canDirekli dedi ki...

Yazmaktan en keyif aldığım şeyler Louboutin'in reklam kampanyaları! süper yaratıcı... geçen sezon milyarlık tablolar içine yerleştirilen ayakakbılar da harikaydı... hem ayakkbıları güzle hem reklamları... hepsini istiyorum desem garip olucak ama öyle :D

ben nedense onları odamın her köşesine koymak istiyorum :D