29 Nisan 2010 Perşembe

KOLTUKTA: Nil Ertürk | Nil's Clogging

For English, please click...

Nisan'ı kapatıp baharın en parlak ayını, Mayıs'ı karşılamak için NİL'den daha güzel bir şey var mı bildiğiniz??



STYLEBOOM'un bu ayki ikinci konuğu moda blogosferinin göz bebeği, stiliyle sınırötesi olan, stylingiyle ilhamlar veren NİL ERTÜRK! Boom'un Trend Raporları içinden clog trendini seçti, giydi, fotoğrafladı, size de bakıp yorumlaması koşup alması kaldı:) Çok çok teşekkürler Nilcimmmmm:)



Boşuna dememişler iş bilenin kılıç kuşananın diye, bir çoklarımızın tedirginlikle karşıladığı cloglar görüldüğü üzere çok da şukela olabiliyor! Nil'in clogları ZARAdan...Yüksek ahşap topuklarına rağmen gövdesi ayağı güzelce sarmaladığından pek rahat ve daha da önemlisi şık görünüyorlar!



Nil Ertürk'den bir de bu ışıl ışıl beyaz teni korumanın yolları başlığıyla yalvaran bir yazı rica edeceğim, kararlıyım:))

Fotoğraflar:Nil Ertürk

16 yorum:

Neşetuana dedi ki...

Yüksek topuklara rağmen rahat olduğu için çok tercih edilebilecek..Ahşap olması da çok ilgi çekici..

MKBL dedi ki...

ben çok beğendim...Hemen almalıyım:)

modafobik dedi ki...

Ayakkabıyla gözlüğün uyumu süper (:
Bu arada Nil, fotomodellere taş çıkartırsın yahu eheh (:

Nil dedi ki...

^^ Kisses

Unknown dedi ki...

Clogların alexadan sonra en yakıştığı kişi nildir:)

vintage peony dedi ki...

gerçekten ahşap mı yoksa ahşap görünümlü plastik mi acaba?
Mutlaka almam lazım ya çok tatlılarr :)

Nil dedi ki...

A bu arada sondaki sorunu hemen cevaplayabilirim. Bepanthol Losyon kullanıyorum cildim için başka da bir şey yapmıyorum, tabi bol su içiyo olmam da işe yarayan bir şeydir sanırım :)

Bu arada herkese çok çok teşekkür ederim!! Özellikle de sana Cindrella :D

Koray Caner dedi ki...

Evet, cloglar da "giyen iyi olunda iyi duruyor" listesine dahil edilmiştir! :)

Ayrıca bu ay StyleBOOM'un koltuğuna birlikte oturmuş olduk, süper oldu ^.^

Adsız dedi ki...

ben de kendisinden son zamanlardan nasıl bu kadar fitleştiği konusunda bir yazı isteyeceğim, ben de kararlıyım :))

Unknown dedi ki...

cok güzel olmus yine nilimiz =)

summer... dedi ki...

nilcim kendi bloğuna yazdım ama burayada yazayım dedim ben fondoteninin markasını ve numarasını merak ediyorum bir türlü beyaz fondoten bulamıyorum senin ten rengindeyim bende yardımcı olursan sevinirm teşekkürler şimdiden ☺☺

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Nil yine 10 numara, dediğin çok doğru sevgili boom. Cloglar bile güzel göründü şu anda gözüme.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

clogsever ve nilsever olarak bu çekimi çok beğendim:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

Nil'cim çook güzel kadın, güzel insan!bu trendi seçmesine de ayrıca mutlu oldum çünkü genel olarak herkeste cloglara karşı bi acaba mı durumu vardı:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet! saboları sevdiricek bu gidişle herkese. ben dandik bi çift edindim, reflections marka. ama baya güzel bişi:) daha açılışını yapmadım, merakla bekliyorum neyle kombinleyeceğimi:)

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.