1 Nisan 2010 Perşembe

STYLEBOOM'un Hem Kendisi Hem Penti'si PENTİ DERGİDE!



Dünya tatlısı, yetenek kumkuması Urban Confessionlarımıza tercüman sevgili Hazal'la yağmura inat sabrımız sonunda enfes güneşli bir günle ödüllendirildi ve Penti'nin ne zamandır beklediğim online dergisi için Boom'un çocuk ruhuna dekor bir oyun parkında beyaz Penti'lerimle bu kare ortaya çıktı! Yanında da 7 itiraf:))

Penti'nin yeni sezonundan enfes çorapları görebileceğiniz, keyifle okuyacağınız ve 7 bloggerı 7 günahıyla zoomlayabileceğiniz dergiyi buradan görebilirsiniz.

Hazal Yılmaz'a bu şeker mi şeker işe beni de dahil ettiği için çoook teşekkür ediyorum.

12 yorum:

Ada dedi ki...

7 bloggerı da okudum.çok renkli,çok zevkli olmuş :)

nar dedi ki...

Harikasın:)

Serap dedi ki...

Çok çok beğendim, inanılmaz şirin olmuş. Senin projenin içinde olmana çok sevindim. Lacivert-beyaz uyumun da sevdim.

Unknown dedi ki...

harika bi çalışma olmuş tebrikler cnm.

çorap rengine bittim bu arada :)

Unknown dedi ki...

herkes ayrı tatlı olmuş, tebrikler kocaman:)

canDirekli dedi ki...

çok güzel çok çok çok :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

herkese çok tesekkür ederim çok renkli olmuş gerçekten:)

Hesionka dedi ki...

tebrikler tatlım! süüüpeeerr olmuuuşşş ^_^ fotoğraf fa bir harika!! <3

Kürksever dedi ki...

Bu kıyafet ve bu çekimi bundan yaklaşık bir ay önce görmemiş miydik?
http://style-boom.blogspot.com/2010/03/look-bahard-degildi.html

Lacivert etek, topuklu ayakkabı, beyaz bluz ve beyaz çorap, park arkaplanı... Bu ayrıntılar kolay unutulmaz.

Koray Caner dedi ki...

valla pek beğendim, şirin ötesi bir çekim olmuş bu :)

Stil Direktoru dedi ki...

Güzellik nasıl sevindiğimi biliyorsun değil mi? :) Kocaman tebrik ederim arkadaşımı öperim

*STYLEBOOM* dedi ki...

@hesionka: tesekkurler hesicim

@coskunhursel:evet evet o da ayni cekimdendi zaten:)

@koraycaner: "şeker" temalı:)

@stil direktörü: edicimmmm bu yorumunu okurken tam karsimdaydin :))