5 Nisan 2010 Pazartesi

TREND RAPORU | Fiyongunuzu Nasıl Alırdınız?

For English, please click...



Bu sezon bir güzellik yapın, kendinizi fiyonklayın hanımlar! Kaç sezondur Gossip Girl'ün Blair Waldorf'unun saçlara düşürdüğü bu trend bu sezon saçlardan omuzlara, kemerlerden ayakkabılara her yerde! Peki siz fiyongunuzu nasıl alırsınız?

BLUZLARDA? Özellikle yakalar ve omuzlar...



Carolina Herrera - Prabal Gurung - Moschino
Erin Fetherson x2 - Chanel Couture

ETEKLERDE? Eteklerinizi yanda fiyonklarla kullanın...



Andrew GN - Alexis Mabille - Naem Khan - Luella - Valentino

ELBİSELERDE? Papyonumsu ya da origamik fiyonkları elbiseleriniz boyu sıralayın...



Valentino - Luella - Dior Couture
Marchesa x2 - Prabal Gurung - YSL

AYAKKABILARDA? En miniğinden en kocamanına ayakkabılar da fiyonklar içinde...



John Galliano - Matthew Williamsonx2
Luella- Valentino -Luella

...ya da Jeremy Scott'ın taş devri ayakkabılarındaki gibi:)



SAÇLARDA ? Renkli, kocaman, çarpıcı !



Özellikle günlük yaşamında mini fiyonklara ve papyonlara en düşkün ünlü Diane Kruger!



Fiyongu şapka, kemer, çanta ve ayakkabılarınıza kurdelelerle yerleştirip kullanabilirsiniz, ama birbirinden renkli ve neşeli papyonları da es geçmeyin!



Fiyonklarla dolu editöryallerden bazıları...



Hazır papyonlara geçmişken bir tanecik ALBER ELBAZ'ı selamlamadan bitirmeyelim:))



[Görseller:style,fashiongonerogue,style]

6 yorum:

Gizzy dedi ki...

bu yazıya bayıldım her yer fiyonk!!!:)ben etek ve ayakkabılarıma alıyimmm:)

Stilcatcher dedi ki...

chloe nin ayakkabılarına hastayım ben.:)ona veririm o kadar para,yıllarca giyerim çünkü:)

fashionist dedi ki...

ayakkabılr çok yaratıcı

Stil Direktoru dedi ki...

süper yazmışsın detaylarına hep bayılırım zaten şeker

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben de fiyonkları ayakkabılarıma alayımm @gizzycim:)) @itir bu chloe'leri yıllarca giymek hatta yıllarca sarılıp yatmak isterdim ben dee:)

Ada dedi ki...

cok tatlı bir fiyonk postu olmuş :)