13 Nisan 2010 Salı

BOOM'STYLE | Durmak Yok Polkaya Devam!



Bugün beni affedin hanımlar, biraz turistik yapacağım babamla, eh hala Ankaralı sayıldığımdan böyle günler bana gerekiyor. Ama bloga da bir şeyler koymadan duramadım! Cuma günü tamamlayabildiğimiz bu eteği dikerken kafamdaki kombin bambaşkaydı ama sonra sarı lastik ördekler aklıma gelince olay değişti:)) Evet puantiyeden henüz baymadım:)) Bu kıyafeti giyebileceğim kadar güzel havalara kavuşmamıza ne kadar kaldıııııııııııııııı?!!? Detaylar ve markalar için tık tık ...

9 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Polkalar her zaman eglencelidir! Sari, beyaz ve siyah cok guzel kombinlemissin eh polkalarda super daha ne olsun =)

Gizzy dedi ki...

çok şeker bi kombin olmuşşş:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hep readerdan okuyorum.. bu cici post'u görünce dayanamadım bi de baktım ki blog değişmiş :) tam baharlık olmuş hem kombin hem blog teması :))

mucucu :)

fashionist dedi ki...

etek çok güzel olmş bnde bu tarz bi etek istiyrm ama kafamdakş gibi bulamadım nasıl dikiyosn kıyafetlerini pratik yöntemler warmı bana verebileğn tüyolr fln?

Hesionka dedi ki...

off inanılmaz güzel olmuuuşsun! çok beğendim! <3 puantiyeden ben de baymam bayamaam çok seviyorum!

ben de o güzel havalara kavuşmak için sabırsızlanıyorum >_< miiih

*STYLEBOOM* dedi ki...

@gizzycim cok tesekkur ederim:))


@siucun runaway brideim, kayboldun, nasilsin, yardim lazim mii, ara okiii? evet styleboom bahari getirdi o yuzden hala koh koh oksuruyor:))


@fashionist:canim yaa nerdeee hic pratik degil aksine kafayi siyiracak kadar detayciyim ben:/ bu etegi koton eegim vardi yuksek belli penti cekiminde de giymistim ona benzeterek dktim, ama ben asla ve asla kalipsiz beceremiyorum maalesef!

@hesicim evet ya bu iklim bizimle oyun oynamasın kuresel dalga gecmesin, artik gonul yaylarimiz gevsedi su puantiyeler gibi zip zip zipliyor aaaaaaaaa

STYLE M dedi ki...

cok süper sanki dergi cekimi gibi duruyor ;D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@style m:ahh cok tesekkur ederimmm, ama gayet amator maalesef:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Fıstığım elma şekerim kaybolmadım rejimdeyim biliyorsun :) o iş tamamdır :)) ve annecim başka birşeye bakmıyor bile :)) neyse ararım seni anlatırım detaylı :))