Hayranlığımızı anlata anlata bitiremediğimiz ERDEM bu yıl ilk kez verilmeye başlayan pek prestijli, pek önemli ve pek cömert(£200,000) British Fashion Council(BFC) Moda Fonu Ödülü'me layık görüldü! Ödül, parantez içindeki maddi desteğin yanında moda endüstrisinin kült danışmanlarından yardım almayı ve BFC tarafından ERDEM için özel olarak geliştirilen ve markalaşma ve büyüme için bir destek programını da kapsıyor! Üstelik bu ödüle aday diğer isimler öyle yabana atılır simler değil: Angel Jackson, Christopher Kane, Clements Ribiero, F Tautz, Marios Schwab, Nicolas Kirkwood, ve Richard Nicoll. Biz seni tutmayalım ERDEM, devam et!
THE NEW YORKER dergisinin stil sayısı yokluğunu sonsuza dek hissedeceğimiz ALEXANDER McQUEEN'in anısına bir kapak ilüstrasyonuyla çıktı. Kapakta McQueen'in hem yakın arkadaşı hem ilham perisi Isabella Blow'dan esinlendiği ünlü kelebekler şapkasını gösteren bir çizim var.
Coca-Coca Light'ın reklamlarında "ışığını yansıt!" derken bu derece ışıltıdan bahsettiğini düşünmemiştim. Kaiser'in gölgesi light kola şişesine düşmüş bu ne ihsan! Bir Coca Cola Light düşkünü olan Karl Lagerfeld'in 2001 yılında yalnızca haşlanmış sebze ve diet kola ile 41 kilo verdiğini biliyoruz, işte o incelmiş silüeti siyah-beyaz ve fuşya renklerdeki muhteşem tasarımına ekleyerek sınırlı sayıda kola şişesi yaratmış kendisi:) Şişe çok özel bir kutuda, içinde şık bir şişe açacağıyla birlikte 24 Nisan itibariyle Colette'de satışa sunulacak.
Ayrıca bu özel kolanın reklamlarında da COCO ROCHA yer alacak! Coco'nun Karl kostümü de pek güzel:)
ROCK&REPUBLIC'den kötü haber! Aylardır finansal durumu iç açıcı olmayan ve Sonbahar 2010 defilesini de iptal etmiş olan marka iflas etmemek için son çırpınışlarda.
INTERVIEW Nisan 2010 sayısıyla iPad'de endam eden ilk moda dergisi oldu! Conde Nast, Şubat ayında kendisine bağlı 5 derginin iPad versiyonlarının hazırlanmakta olduğunu(W ve VOGUE değil maalesef)belirtmişti. INTERVIEW'un "iPad"e özel sayısı derginin hard copy sayısı bayileri bulmadan yayınlanmış oldu.
Ustaların ustası ünlü couturier Jean-Louis Scherrer'in kızı model Leonor Scherrer Yves Saint Laurent'in cenazesindeki kostümleri de yeterli bulmayınca "Death has become banal” diyerekten ilginç bir marka yaratmaya karar vermiş: "Leonor Funeral Couture", cenaze merasimi ve yas süreci için düşünülen kıyafetlerden oluşan koleksiyonun parfümü bile kendine özel: ismi Maximilia. GIVENCHY perilerinden olan Scherrer’i aynı zamanda yakın arkadaşı olan Riccardo Tisci destekliyormuş.
[Kaynak: wwd,fashionologie,nymag]
2 yorum:
biraz süt şişesi gibi dursa da cola şişesi tasarımını çok beğendim...renkler çok şık durmuş
ben de renkleri beğendiim, kaiserden başka bişi bekliyormuşum ama baktıkça onu farkediyorum!
Yorum Gönder