14 Nisan 2010 Çarşamba

TREND RAPORU | What A Pitty For A Kitty



Başımıza açtığı bunca küreseldi, krizdi, nükleerdi, faşizmdi gibi derde bi de "kitten heel" fiyaskosunu ekleyen yukarıdaki şahıslara sesleniyorum, çekin ellerinizi pabucumdaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! Yoksa Türkiye'yi ilk ziyaretinizde çivili topuğumla mıhlarım!

Değil şu ekşi suratlı Sarkozy, Jared olsa Jon olsa hatta hatta en yakışıklıları olan kocacığım bile olsa giymem ben bunlardan, o derece:) Ama napıcaksın, blog moda blogu, bağrıma taş basar yine de "trend raporu"mu sunarım. Bu sezon "kitten heel" yani Türkçesiyle alçaçık topuk, öz türkçesiyle ne akım be b.m topuk çok moda!!!! Hadi el ele verelim bu trendin önüne geçelim hanımlar, önce emperyalizme sonra kitten heela hayıııııııır!


Missoni-Missoni-Missoni-LV
Marni-Marni-Giles-LV

Podyumlarda MARNI, MISSONI, GILES ve LOUIS VUITTON kitten heelları görücüye çıkardı, LVninkiler ayrıca bi çirkin, topuğu da böyle seçince iyice durumu kurtaramaz olmuş.



Muhteşem yaratık Giovanna Battaglia THAKOON defilesi sonrası kitten heelları üzerinde (büyük ihtimal @styleboom diye retweetlerken) görüldü, tamam bu kadar ince ve uzun bacaklarda bi derece idare eder görünüyor, tamam tamam ben Giovanna söz konusu olunca objektif olamıyorum:/



Ama gerçek bir moda muhabiri gibi daha da derine iner, biraz daha araştırma yaparsak bu trendi başlatanın SURI CRUISE olduğunu görebiliriz. "Ay ammmaaan bu ne biçim anne kendi balıkçı yaka kazakla, botla gezerken kızını tril tiril elbiselerle magazine malzeme yapıyor" nidalarıyla yetinmeyip, kendini geliştiren ve bi de "el kadar çocuğa topuklu ayakkabı giydirmiş haspaam"ı ekleyen Katie Holmes'un cevabı gecikmemişti: "vallahi de billahi de Suri kendi seçti, giydi, günahım yok!"

Bu da demektir ki kitten heel trendinin öncü ismi Suri Cruise'dur hanımlar. Eh hep kız çocukları annelerini örnek alacak değil ya son karede görebileceğiniz gibi bu defa anne kızını örnek alır kitten heelları ayağına geçiriverir. Oldu mu sana kaçınılmaz trend!



Aşağıda da sırasıyla Nine West, Franco Sarto, Givenchy ve Lanvin. Loubotin koyamadım gönlüm elvermedi.



Kısacası evet belki rahatlık, belki upuzuuuuuuuuuuun bacaklarıyla yalnız ve güzel ve fakat tıknaz ülkemde boyuna göre adam bulamayan ama topuklu da giymek isteyen hanımlar için bi teselli, belki sürekli dolaşmakta, oradan oraya koşturmakta olan takım elbiseli iş kadınları için eve gittiklerinde yamulmamış bir sırt, varislenmemiş bacaklar demek ama....ama güzel demek değil maaleseeeeeeef!

Peki siz ne diyorsunuz hanımlar, var mısınız yok musunuz bu trende?

[Görseller:style,justjared,net-a-porter,altamira]

20 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

o degil de ben de zamaninda buna benzer bir yaziyi cloglar icin yazmistim. ya onlara ne demeli?

*STYLEBOOM* dedi ki...

aman canim o da ayri tabi, ona da deginmsitim ben de surada mart'ta http://style-boom.blogspot.com/2010/03/trend-raporu-sabotaj.html

onun etkisi gecti de buna sira yeni geldi:)) dur seninkini de bulayim

Sıla Yılmaz dedi ki...

nefret ediyorum!

Shoopshoop dedi ki...

yokum diyooooor!

Lokum dedi ki...

hayat boyu giymedim giymem!

cerryy dedi ki...

okadarda korkunç deil be boomcum :)
benki topuklu ayakkabının içinde acı ile kıvranıyorum, daha rahat bir topuklu ayakkabıya rastlayamadım,
alternatif bir seçim olabilir bence ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

cerryy, bence korkunç çünkü yürürken topuklu gibi ses çıkartan ama normalde düz olan bir ayakkabı..ben bunlara ses var görüntü yok diyorum.. onun yerine babet giymeyi tercih ederim :)

BASHAK. dedi ki...

ben sevdim bunlari. gunluk kullanim icin hem rahat hem sik oldugunu dusunuorum. gerci bazen bu kadar kucucuk topukta yurumek 9cm de yurumekten daha zorlasabiliyor. yanliz su Suri kizina Allah tan akil fikir diliyorum ileri ki seneler icin.

Adsız dedi ki...

ben çok rahat ediyorum bide kocamın boyu benle aynı topuklu ayakkabı isteğimi bu şekilde bastırabiliyorum mıss sıxty den almıştım hemde 2 tane çok da şirinler 2 senedir giyiyorum ön görülü hatunum vesselam :)

Adsız dedi ki...

ya seksi bir topuklu ya da rahat ve şık bir babet, ortası olmamış, cık :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

vallahi siunun ve benim sert cikislarimizla baslayan antikitty:) hareket bazi biricik styleboomerlarin manevralarıyla puskurtulmus gibi duruyor:) heyy neredeyse yumusayacagiiiiiiiiiim:p

Sıla Yılmaz dedi ki...

yılmak yok ben bu boyla karşıyım.. babeti tercih ederim diyorum :))

Unknown dedi ki...

En nefret ettigımm topuktur kendıleri:) Nedense yüksek topukların dah arahat oldugunu dusunuyorum ayrıca :)

anix dedi ki...

valla bende giyiyorum. şu 1 cm olanlar kötüde, 2-3 cm.ler fena durmuyor. ayrıca tüm gün çalışan kadınlar için çok rahat, ayaklarım dinleniyor. yüksek topuklarla fena halde yoruluyorum.

D.BAHAR dedi ki...

Bencede berbatt canımmm bu haklı saVasında senı desteklıyorummmm canı yürekten ya olsun ya olmasın bu nedir yahuuuu Hele o surinin halleri beni deli ediyor o ayrıııı zavallıcak....

*STYLEBOOM* dedi ki...

:)) one geciyoruz hanımlar haha:)) diyordumkiiii louboutin'in sonbahar 2010 koleksiyonunu gördüm, topukların efendisi bile kitten yapmış böhhüüüü!

The Lizard Queen dedi ki...

''bir gun herkes kitten heel giyecek'' christian loubotin

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

eski yazı ama yorum bırakacağım :))) ben laboratuvarda yüksek topuklu giyemiyorum, daha doğrusu kimse giymediği için ortamda çok sırıtıyorum. bir de makyajla ben buraların adamı değilim mesajı veriyorum sanki :P ciddiyeti bozmamak ama hala şık olmak için ortalama 6-7 cm topuklu kitten heels (denirse) olmasa yaşayamam, babetten her türlü nefret ediyorum :D

birgul dedi ki...

Kızım suri nin copypastesi oldugundan toplularinin aynısından aldırmakla kalmayıp biguzel yürüdüğünden kendimde kitten giyenlerden ve sevenlerdenim

my style on fashion dedi ki...

Yüksek ökçeleri malesef sürekli giyemiyorum , giysemde yürüyemiyorum :P Ama gelin görün ki azcıık estetik görünücem diye bunları alıpta giymem.Giyerim çivilerimi düşe kalka yürürüm ben :)