30 Ekim 2010 Cumartesi

KOLTUKTA: Vichy Kazananı Nilay | Nilay VICHY Normaderm Ürün Setini Anlatıyor

Geçen ay VICHY Normaderm ürün serisini kazanarak, izlenimlerini STYLEBOOM'da paylaşma sözü veren Nilay'ın maili geldi. Ürünü 21 gün kullandı ve bizler için yazdı, teşekkürler Nilaaay, söz sende:


Herkese merhaba.Bu koltuğun tadını çıkara çıkara yazmak istiyorum.Bilmem kaçıncı yazıp silişim ama olsun sizi sıkmadan anlatmak farz oldu bana:) Ama ürüne sahip olmak için gelen yorum bolluğuna bakılırsa sonuçlar da aynı oranda merak ediliyor;)işte başlıyorum…

Bir kere hediye almak ne şekilde olursa olsun süper bir durum.Biz hanımlar kesinlikle hediye alınmak için yaratılmışız fakat bir yandan işimiz çok zor akne problemleri, kırışıklık, göz altı sorunları, makyaj etkileri,iş-güç,kariyer,erkek arkadaş ya da koca sorunsalları derken zaman akıyor ve biz zamana meydan okumalıyız.(ajda pekkan açıklasın artık sırrlarını:). Gelelim bir jel ,bir tonik ve normaderm triactiv den oluşan setin sonuçlarına:

Normaderm Jel;
Normaderm jel derinlemesine bir temizliği vaad ediyor.Ben karma bir cilde sahibim.Siyah nokta problemimde var denebilir.O yüzden ürünü çok merak etmiştim..Ürün temiz veya makyajlı farketmez direk olarak göz ve göz çevresi hariç cilde uygulanıyor..Küçük küçük miktarlar alıp elinizle cildinize yedirin.Ben bu tür jellerin bir 10 dk yüzde bekletmenizi öneririm.Ardından bolca suyla yıkayın..Kullanımdan sonra cildinizde bıraktığı doku güzel;matlaştırıyor cildi kurutmuyor. Fakat gözenkelerin daral dımı siyah nokatalar azaldı mı derseniz o konuda istediğim sonuca ulaşamadım.Gözle görülür bir azalma olmadı ama bir ay böyle bir sonuç almak için kesinlikle yeterli değil.Daha uzun vadede başarılı sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum.

Normaderm tonik;
Eğer makyaj temizliğine önem veren ve bu işlemi temizleme sütleri ve toniklerle yapan biriyseniz vichy'nin toniğinin farkını rahatça anlayabilirsiniz. Ben düzenli olarak bunları kullanan birisi olarak çok memnun kaldım. Ama kesinlikle düzenli kullanım şart. Sadece makyaj değil tüm günün ardından eve döndüğünüz anda eğer hiçbir ürün kullanmıyorsanız bile yüzünüzü cildinize uygun bir sabunla yıkayıp ardından pamuk yardımıyla bu güzel vich tonikle cilt temizliğinizi yapabilirsiniz.hem uyguladığınız anda yüzünüze verdiği ferahlık hissi hemde ardından cildinizde kuruşluk yaratmaması ve pamuğa baktığınızda “evet gerçekten de yüzümü temizlemem lazımmış “ dedirtmesi benim beğenmemim çin yeterli oldu:) Fakat jel de siyah nokta sorunları için elde edemediğim başarının tonik ile ilintili olduğu kanısına vardım.Toniğinde gözenekleri sıkılaştırma etkisinden bahsediliyor.Kullanımlatrım sonucunda henüz bunada ulaşamadım dolayısıylada gözenekler sıkışmadığından siyah noktalarda azalma olmaması normal.Bu iki ürün kesinlikle birbirini tamamlamalı.Ama dediğim gibi uzun vadede sonuçları gözlemlemekte fayda var.

Gelelim bence en merak edileni normaderm triactiv;
7 günde daha parlak bir cilt efsane bir söyleem bence:p 7 günde böyle bir etki olmadı baştan söyleyeyim.Yoğun akne problemi yaşıyorsanız bu ürünü hergün sabah ve akşam olmak üzere kullanmanız gerekiyor.Temiz cilde uygulamak lazım.Ben günde bir defa hergün kullandım.Ürün cildi dedikleri gibi hem matlaştırıp hem nemlendiriyor.İyi bir nemlendirici özellikle makyaj yapmadan önce kullanırsanız ve likit fondöten vb.şeyler kullanıyorsanız ürünün bu özelliği sizi tatmin edecektir.Cildimde ilk 10 günden sonra alın ve elmacık kemiklerimde ilk bakışta görülmeyen ama ilk makyaj yapmaya başladığınız anda allahım noldu yüzüme dedirten küçük sivilcelerim var artık.Umarım kalıcı olmazlar.Uzmanların tavsiyelerine bvakılırsa böyle bir geri dönüş aldıysanız o ürünü hemen bırakmalısınız ama ben az çok cildini tanıyan ve zamanla cildin ürüne uyum sağladığına inanan birisi olarak kullanamya devam ettim.Şu an daha normal durumdayım ama önceden sahip olmadığım aknelerim var ama demekki devam ederek mutlu sona ulaşabilirim:)

Genel olarak baktığımda üç üründe vaad ettikleri birçok şeyi gerçekleştiriyor.Fakat asıl problemelere kısa vadede çözüm getirememiş.Umuyorum uzun vadede sonuç alırım.Yoksa bu sivilcemsi şeylerle yaşayamıyciiimmm:o

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ben esas essential serisini çok merak ediyorum...hem çok uygun fiyatları hem de parabensiz....fransada cok satıyomuş bu seri.

tırtıl pırpır dedi ki...

şaşırdıııııııımmm. bu yorumu özellikle bekliyordum,gidip vichy almak için.bu arada boş durmadım, murad ın akne serisinin deneme sürümünü kullanmaya başladım 30 günlük.başlamadan önce resimlerimi çektim.30 gün sonra tekrar bakmak için.3 günde farkı hissedeceksiniz bir haftada bişe kalmicak felan fiş fiş yazıyodu üstünde.nerdeee.çok fazla şey beklioruz bence.bir haftadan fazla zamandır kullanıyorum % 40 cildim iyileşti diyebilirim.gözeneklerim kayboldu ,bebeksi bir yumuşaklık var.ama yinede gün sonunda alnıma konan sineklerin ayaklarını kaydıracak kadar yağlı,kızarık ve kabarmış bir ciltle dönüyorum eve.bu fiziksel bir engel ve bu engelle ömür boyu savaşmak zorundayız kızlar:(((.eline sağlık nilay,en azından ay sonunda bi de vichy deneyeyim demicem.murad a devam

A dedi ki...

Dün inanılmaz güzeldin! (: mekana girdiğimde arkadaşlarım "bir kadın var çok tatlı" diyolar aa hani nerde dememe kalmadı bir de ne göreyim (: karşımda BOOM!tabi ki tatlı olur dedim o benim styleBoom'um dedim (:

Cansın Ekşi dedi ki...

Blogumda sana minik bi ödül var (:

visnetadindaa.blogspot.com

burcu d. dedi ki...

benim aknem yok, ama cildim yagli oldugu ve cabuk parladigi icin normaderm serisinin nemlendiricisini kullaniyorum. erkek kardesim'de öyle :) cok memnunuz.

Melis dedi ki...

ellerine sağlık Nilay :)

benim cildimde yağlanmaya meyilli karma cilt..18 yaşımdayım ee artık ergenlikten çıktım :) ergenlik dönemimde hiç siyah noktam olmadı sadece T bölgemde sivilceler çıktı yanaklarıma sıçramalarına izin vermedim!! :)) allaha çok şükür şimdi cildim tertemiz..ergenlik döneminde de bakımını hiç eksik etmedim şimdide etmiyorum..ayda bir cilt bakımına gitmeye başladım..bence uzmanların önerdiği bakım ürünlerini kullanmakta fayda var :)

Adsız dedi ki...

esas essential serisini bende çok merak ediyorum bi bilgin var mı boom ?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz essential serisini de not alin hanimlar o zaman:)

@tirtil pirpir sen de izlenimlerini paylastigin iin tesekkurler seker, her ne kadar cilt tipleri birbirinden cok farketse de bu urunler de genele yonelk oluyor

@askim ayyy cok tesekkur ederimm, bu sabah pek hastaydim ilac gibi geldin, keske tanissaydiik:))

@melis dogrusu katiliyorum:) ergenlik donemi gerci cok sorunlu bir onem ne yaparsan yap cildin kendini sasiyor normal olarak ama sabirli olmak ve bakimi ihmal etmemek lazim.

@cansin cbnm gordum ve yorum da biraktim, cok cok cok tesekkur ediyorum:) you are lovely too

@burcu d. paylasimin icin tesekkurler burcu, unisex olarak da kullanilabilmesi ilginc

@adsiz hair cnm essential hic kullanmadim

vichy dedi ki...

Tüp bitince yapacağın yorumları mı beklesem yoksa direkt üstüne atlasam mı bunun savaşını veriyorum şimdilik sadece