19 Mayıs 2010 Çarşamba

PODYUMDAN DÜNYAYA | Sarah Jessica Parker Central Park'a Proenza İle Gider!



ICONJANE için New York Moda Haftası'ndan favorilerim arasında yer alan bu enfes PROENZA SCHOULER'i ilk olarak Sarah Jessica Parker giydi! Şimdi burada kıskançlıkla gurur arası bir yerde durmuş bu postu yazıyorum, heyhaat Carrie'nin zevkine erişmiş bi şahsiyetmişim, bu da demektirki artık yeni yeni sorumlulukları var bu omuzların:)) ve bu omuzları giydiren gardrobun!

Bu post sonrası bankalardan limit artırım talepleri, butiklerden bize gel bize SMSleri yağmasını bekliyorum telefonuma!

Kıskançlığımı ve gururumu dublelediğimi de iftiharla bildiririm, bakınız SJP'nin ayaklarına! Daha geçenlerde burada yazmıştım sizlere ayakkabıda yeni prensim olan NICHOLAS KIRKWOOD hakkında:))

Yıllar geçti değişen bir şey yok sevgili Styleboomerlar, Carrie'nin malı Boom'un çenesini yorarmış:)


9 yorum:

Jojee dedi ki...

bende istiyorum ama aynı çene durumu oluyor:(

uyduruk prenses dedi ki...

ha haa ne güzel bir yazı olmuş,içten:)

Aslı dedi ki...

Ayakkabılara bayıldımmm! Elbise de o ceketle olduğundan daha da güzel görünmüş...

Doorstepping dedi ki...

Yalnız bu kadında tam "çirkin şansı" var :)) Yüzünde aslında güzelliğini gölgeleyen koca bir burnu ve çenesi var. Boy desen yok! Ama her güzel şeyin içinde! Kıskançlık diz boyu :)))

canDirekli dedi ki...

Proenza benim de favorilerimden di :) gçenlerde Kirkwood lara iç geçirip duruken baktım ki sen bana yorum yazmışsın yeni prensim die :) şimdi de döndüm burada gördüm :D iştahım kabardı :D ne güzel bi kompozisyon olmuş yahu bu böyle :D

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ay çok tatlısın!
NK ayakkabılar değilse de elbise kesinlikle favorim. tam lokum:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

vallahi kızlar hepimiz simdi su an bi secret yapsak mi diorum:)))

@candirekli prenslerimizden biri de sensin canim:))

canDirekli dedi ki...

yay! :):) mutlu oldu bu çocuk!

Adsız dedi ki...

ayakkabılar muhteşem. hayatımda gördüğüm en güzel ayakkabılar diyebilirim