23 Ağustos 2011 Salı

TREND İPUCU | Omuzda Kürk Etol


Yukarıda 16 Şubat 2011'de ben kotum kısa kalmışken:p

Yani hanımlar iyi ki geçen kış şu yukarıdaki kombini yapıp şu tıklayabileceğiniz postumda yayınlamışım! Bu sene KOTON'dan SARAR'a her fotoğraf çekimine, her styling karesine ilham verdim:p Ben değilseeem kim vermiş olabilir ki? Marilyn Monroe mu? Grace Kelly mi? Marlene Dietrich mi? Hiç sanmam:))




Esasen ben de o kombinin ilhamını bir İstanbul-Ankara arası sürünme seansımda izleyip, ayılıp bayıldığım (hemen izleyin derim) MISS PETTIGREW LIVES FOR A DAY filminde aşağıdaki karede gördüğünüz Amy Adams'dan almış ve hemmen ertesi gün uygulamıştım! Zaten bu filmde kostümler muhteşemdi.


Yukarıda Amy Adams-Miss Pettigrew Lives For A Day

O halde sözü bu işin ehillerine Hollywood'un kraliçelerine bırakarak tamamlıyorum, bu kış en sahtesinden en pırıltılı kürkleri omzunuza atıverin hanımlar!


Yukarıda Jane Russell ve Marilyn Monroe set arasında kaynatırken:)

14 yorum:

Melis dedi ki...

İlk fotoğraftaki o içten gülümsemesi olan tatlı kadına bayılıyorum :))

Elf in Alphabet dedi ki...

Boom boom çok iyi olmuş bu çok incredible olmuş, Koton resmen senden ilham almış:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

asla gerçek kürkler kullanılmaması dileğiyle!!! hoş bi trend olabilir belki ;)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Boomcum,
Sen modayı hep bir sezon önden takip ediyorsun şekerim ve inan senin tarzın ve stilin de birçok kişiye ilham oluyor.Mesela bana:-)) Çünkü zaten zevklerimiz o kadar yakın ki o yüzden ben senden açıkçası o esinleniyorum ve seni çok seviyorum.İyi ki seni buldum.Sevgiler....

i-life's blog dedi ki...

büyük markaların bu taklitçiliği inanılmaz ;)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

gerçek kürkler bukadar hoş durmuyor zaten neden bu ısrar anlamış değilim.
Bence bi en üstteki çok güzel bide en son foto :) <3

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Boomcum,
Donna Karan'da bile var.Görmek isteyen olursa bloguma bir göz atabilir.

http://papis-style.blogspot.com/2011/08/dkny-2011-pre-fall-koleksiyonu.html

D.Ö. dedi ki...

senin kullandığın şekliyle bir harika Boom :)

Pelin dedi ki...

Aah bu kombinine bayılmıştım, çok tercih edeceğim bir trend değil ama bakması güzel :)

Seda Maç dedi ki...

Kesinlikle sensindir boomcuğum =)) adım gibi eminim
veee bu ipucu aklımdaa ;)
mucukxxx roco

Adsız dedi ki...

seniki gerçek kürk mü boom???

Adsız dedi ki...

Boom?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis cok guzel bir gundu o gun:)

@AtoZ di mi ama:p

@my princess evet. burada benim kurkum de gercek ama:( anneannemden kalma. o zaman bu postu yaptigimda bir daha takmayacagim sadece hatira saklayacagim diye yazmistim hatta sonradan snki ornekmis gibi giydigime uzulup

@papis style DonnaK zaten tam bir sehir kadini cizgisi:)

@Daydoo tesekkur ederim:)

@pelin bu sene cok goreceksiin:)

@rococosh seni renkli biriyle hayal ettim:)

@adsiz evet maalesef:( anneannemden kalma bir palto yakasi. ama bu konuyl ilgili bu kombini koydugum postta bir ozur yazisi bile yazmistim
http://style-boom.blogspot.com/2011/02/boomstyle-foxy-lady-chain-reaction-boom.html
o gunden beri de bir daha takmadim ama hatira tabii sakliyorum

@adsiz2 efendim:)?

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok iham verici oldu boom, bu kış bende böyle gezicem, kış gelsin hadi artık...

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/