17 Ağustos 2011 Çarşamba

TREND RAPORU | Bebe Yaka (Peter Pan Collars)



Trend Raporlarını hızlandırmakta fayda var değil mi hanımlar:) Bu sezonun en romantik, en hanım hanımcık, en çıtı pıtı trendlerinden biri ile karşınızdayııım. Ecnebinin "Peter Pan Collar" dediği bizim "bebe yaka"lar :) Bir de fiyonk iliştirdik mii şu tadından yenmez olanlar ♥



Doğrusu en femineninden en cicibicisine, en New Yorkerından en Parizyenine pek çok podyum Sonbahar sezonu için bu trende oluru verdi. Louis Vuitton takılıp çıkarılabiir olanlarını, Miu Miu taş ve pullarla işli şımşıkrlarını, Jason Wu hafif maskülen tavırlılarını sergiledi. Hepsi ama hepsi birbirinden güzel örnekler olarak karşımızda:)

Doğrusu ben kenarları biyeli, mekikli ya da üst üste 2 katlı olanlaı ayrı bir seviyorum, bir de işte bir fiyonk kurdele ile daha da cici hale getirmeyi:)

Bence Eylül başı gibi biz de ilkokul alışverişine çıkıp,şöyle kolalı yakalardan edinelim:)


Alexa Chung--Emma Watson--Hailee Steinfeld

Bu trend trend olmadan bile önce Alexa Chung ve Carey Mulligan'ın imzası gibiydi, artık daha fazla ünlüde daha da sık göreceğiz.



Yukarıda VOGUE'un taa 1950'lerde bir sayısından alıntı fotoğraf nasıl:) ? Ne varsa eskilerde vaar... da o bel nedir :)

[Görseller: style, marie claire, conde nast, justjared]

19 yorum:

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

çok seviyorumm bu yakaları vintage cok tatlı şirin ayrı bir hava veriyor bunların içinde kendini kraliyet ailesinden bir leydii :D gibi hissedebilrsin

Kırmızı Seven Hatun dedi ki...

boom bu trend beni çok mutlu etti. =))
tanrım 50lere 60lara bayılıyorum! senin de dediğin gibi kat kat hacimli bir bebe yaka yahut fiyonk detayı süper olur. sanırım anneanne dolabı kurcalama vakti yine..
bu arada o bel, o bel.. oysa ki kendi belimi ince görürdüm =)

..justlikeastar.. dedi ki...

çok şirin durmuyor mu? sevdiğim trendlerden biri ,cici etkisi var ve romantik ...

Lunapark Queen dedi ki...

Boom trend şahane de.. O bel.. :) O daha da şahane.. O zaman photoshop fln da yoktu ki olmaz öyle şey diyelim.. :) Hanım kızımıza benim belden birkaç cm versek? İkimizde tam kıvamında olsak?? :) Bi sorar mısın Boom, kabul ediyor muymuş? :))

Taurus Skywalker dedi ki...

Tam Justin Bieber'lık trend bu... =))))

Melis dedi ki...

Ahh ben bu trend raporlarını bu trend kadar çok seviyorum :) Gerçekten çok hanım hanımcık, çok cici :) Fiyonkla süper oluyor!

zui dedi ki...

ayh alexa'dan önce benim imzamdı o:p yıllardır nerede bebe yaka bişi görsem bayılır dayanamaz alırım! süper haber o zaman bu :]

GBK dedi ki...

yok o bel gerçek olamaz, photoshop değilse de başka bi hilesi var. inanmak istemiyorum boom:) ne olur destek ver, yoksa bunalıma giriciim tatil öncesi :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

doyamıyorum bu yakalara, hosgelmişler, hiç donmesinler hep moda olsunlar:))



http://aysstyle.blogspot.com/

Hacer @ Makyaj Günlüğü dedi ki...

Bu sezon kesinlikle bir bebe yakayı / bebe yakalı giyisiyi dolabıma eklemeliyim derken, trend oluşunu görmek beni çok mutlu etti. Umuyorum markalar bu trendi hemen uygulamaya başlar da bol alternatif buluruz = )

merve dedi ki...

Çok hanım hanımcık yaa, pek bana göre değil.Ama Emma Watson'ın fotosunun solundaki fotodaki kombin biraz daha bana uygun gibi:) Trend Raporları'na bayılıyoruuuum.

Modafobik dedi ki...

Ah bir erkek olarak en anlamadigim trendlerden birine deinmissin Boom, pek sevemiyorum yaaa :/ yine de Emmanin resmiini gorunce bir anda 180 olduuum :D

Ece dedi ki...

O bele sonradan günümüzde Photoshop yapmılar belli, warp tool özelliğini kullanmışlar beli sol tarafında kenardan içeri itmişler o sırada sol kol da çekilmiş ve kalınlaşmış (oradan belli zaten warp tool olduğu) tam Photoshop kazası:)

yasemen k. dedi ki...

boomer farkıyla trendler ilk biz haberiz :* superboom! (:

helin's musings dedi ki...

Merhaba,

Minik bir uyarı yapmak istedim, Alexa Chung'ın yanındaki Carey Mulligan değil, Emma Watson. Ama saç modeli bir dönem ikisinin de aynı idi.

Sevgiler...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@helin's musings evet tabii biliyorum:) fotografta carey mulligan'in son sezon koleksiyonlarindan giyindigi bir fotosunu bulamadigim icin kullanmadim ama beye yaka denince ilk akla gelen simlerdir diye yazmak istedim sadece. fotodaki emma watson ve hailee steinfeld "daha fazla unlu"de gorecegiz icin ornekleme:) yine de tesekkurler

Adsız dedi ki...

Boom artik bize karsilik vermiyor musun yorumlar kisminda?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz ah yok yok yaziciim tabii yine tek tek ay ama cok sıkıstım hocaya bisiler yetistiriim oyle biliyosunuz ben oyle kisa kisa yazmiyrrum kimseyee:)) kisses

*STYLEBOOM* dedi ki...

@kirmizi taban ben de ben dee:)

@kirmizi seven hatun ay evet bi anane dolabina dalmanin tam sirasiii:)

@justlikeastar evet cook romantik cok frenh:)

@lunapark queencim sekerim evet delirmis bu kadar d aolmaaz:) tamam korse var ama hic mi nefes almazsin be kadin:p

@taurus ahahah justinin burada yeri yook hieeyt

@melis kesinlikle ben fiyonklu seviyouuum

@zui woow sen debizim alexamiz ol ne olmus:)

@gbk yani o donemlerde malum orse takiliyormus ama yine de ayip bu yani:))

@aysun aynen katiliyoruum<3

@hacer eveet:) simdilik koton ve ipekyolda gordum hihi

@merve sezon aciliyor raorlar hizlanacaak:)

@modafobik hıh emma yapinca oluyor biz yapinca sveemiyorum boomum:p

@ece yaa emşn misin ama ben bu fotoyu condenaststıore dan buldum i orada satiliyor bunlar hem d eepy fiyata, fotos olsa olay cikar bence:))

@yasemen k:)) cok tesekkurler cnm ya ama evet he ayni degil farkli olan trendi yakalayip sunmak gorevim:))