10 Temmuz 2011 Pazar

RED CARPET | BAFTA Brits To Watch Galası

Dün ilki düzenlenen BAFTA BRITS TO WATCH töreninin galası heyecanla bekleniyordu, çünkü halihazırda Los Angeles'da olan Cambridge Dükü ve Düşesi de galaya katılacaklardı. Tüm gün acaba Kate ne giyecek merakı ve heyecanı nedendi bilmiyorum çünkü ne giyerse giysin mavi ya da kemik tonlarında, oldukça zarif, saçları açık, makyajı hafif geleceği belliydi:) Nitekim öyle oldu...



Majesteleri bu defa yine bir ALEXANDER MCQUEEN seçmiş, uçuk mavi elbisesi şık ve zarif ama daha önce gördüklerimizden farklı değil, yer yernden oynasa da bunu yapay bir ilüzyondan öte görmüyorum. Geçenlerde bir davette seçtiği Jenny Packham Couture elbisesi örneğin hakikaten günlece konuşulacak kadar güzeldi. Kate stilini çok belirgin hatlarla ortaya koydu ve bence çok d agüzel, kendisine de çok yakıştırıyor, ama her defa her giydiği hakkında "olağanüstü" gibi konuşulması pek komik.



Oysa gecenin asıl asilzadesi, asıl prensesi bence Blake Lively idi ♥ Lila renkte MARCHESA kıyafetinin hangi bir köşesine ayılıp bayılsam, ayakkabılar için tansiyonu kaça düşürsem bilemedim. Saç, kıyafet, aksesuarlar, çanta muh-te-şem! Tek kelimeyle. Ve bu görünüm beni bir kez daha haklı çıkarıyor, Blake bir HANEL kadını olmak için fazla Amerikalı, fazla fazla, bu Marchesa içinde Chanel'ler içinde olamadığı kadar kendisi gibi:)



Nicole Kidman estetikten çarpılan oysa bir zamanlar bakmaya doyulmayan o güzel yüzüne fazla odaklanmazsak çok güzel bir ELIE SAAB tercih etmiş, o da Düşes gibi uçuk maviyi tercih etmiş. Zaten dikkat etmişsseniz mavi tonlar pek gözdeydi bu galada, herkes "mavi kan"la tanışmanın heyecanını duyuyor olsa gerek:)



Dünyanın en güzel yüzlerinen biri olsa gerek Zoey Deschanel. Ben kendisine baya baya bayılırım:) Gala için OSCAR DE LA RENTA altın tonlu elbisesine de bayıldım:)



Bayılmadığım, aksine "evli, mutlu, çocuklu, hep süpermarkette, ay ne cici" paparazzi fotolarıyla sürekli olarak baydığım, belki kocası olacak Ben Affleck yüzünden pek sevmediğim Jennifer Garner'a hakkını teslim ediyorum, acı çeken yüz ifadesine rağmen kıyafeti enfes. Renk, model, drapelerin dökümü harika!



Elizabeth Banks, beyaz VERSACE kıyafeti ile çok hoş. Elbisedeki altın düğmeler ve cep kapağındna detaylar çok ilginç. Sanki bu detylar bu elbisenin mini olsa daha güzel olacağını söylüyor bana ama.



Kristin Chenoweth sade ve nostaljik kıyafetiyle çok hoş. 70'leri Rachel Zoe yerine temsil etmiş sanki:) BCBG MAX AZRIA elbisesine ve elbisenin rengini çok beğendim, bir de uzuuun ama pek uzun bir zincir ya da madalyon olsa bayılabilirdim:)



Gugu Mbatha-Raw REEM ACRA'dan seçtiği elbisesi pek hoş. Omuz detayları, drapenin önde toplanması, rengi... Bu kıyafeti bir nişan/düğün/mezuniyet için ne giymeli örneği olarak arz ederim:)



Oh lal laa! J-Lo "majesteleri" ile tanışmak için pek uygun bir kıyafet giymemiş. Ama bu yeşil, bu pencereli, bu o koldaki ne şahane işlemedirli EMILIO PUCCI onun için yaratılmış ne yapsın! J-Lo'da saç ve makyaj yine mükemmel, zaten ne zaman kötü oldu ki, kadın hep ışıldıyor! Yine de yerine göre giyinilmesinden yana biri olarak Prens ve Prenses'in karşısına belli bölgelerim kapalı çıkmayı tercih ederdim sanırım:))

[Görseller: getty,justjared]

9 yorum:

zeliss dedi ki...

Kate yine çok güzel, şık ve sempatik olmuş..Ne kadar tatlı..Blake Lively'nin elbisesi ve caanım camdan ayakkabıları süperdi..Ben bu kez J.Lo ya yakıştırmadım elbiseyi ya onun hatlarına gitmemiş sanki..Tamam o j.lo her halinle güzel ama bu elbise ı ıh olmamış sanki..Yinede J.lo hep fovarimdir o ayrı :)

gulcekim dedi ki...

post yine şahane olmuş boom.. beyaz versace elbise ayrıca şahane :)

Adsız dedi ki...

Aman Tanrımmm Blake'in o elbisesi ne öyleeeee!! Aklım başımdan gitti resmen biraz helenistik bence ve çok sevdim bu yüzden de. J.Lo'nun elbisesi bana yıllaaaar yıllar önce giydiği yeşil Cavalli elbisesini hatırlattı, çok hoş. :)

Adsız dedi ki...

sana hic kate middletona cok benzedigini soyleyen oldumu styleboom?? siteni yeni kesfettim ismini bile bilmiyorum ama sitenin kenarindaki linklerde ozellikle styleboom a haberde linkinde ne kadar benziyorsun ona..

Lumos Design dedi ki...

benim favorim jennifer garner oldu, o şahane elbiseyle heykel gibi durmuş. j-lo'nun kol detayları harika, ama elbise fazla dar olmuş göbeği çıkmış. yerine göre giyinmek konusuna ise katılmıyorum ve monarşiye hayır diyorum sayın boom:)) (ve evet kate'in seçimleri de hep aynı olmaya başladı sanki)

Dear Deer Love dedi ki...

Hakikaten Nicole Kidman'a o caanım kadına ne yapmışlar? JLo'nun göbek penceresinden gözükenler ise selülit mi? Kadınların yıllandıkça şarap gibi güzelleştikleri bu estetik ve patates kızartması meraklısı dünyada, yüzyılın en büyük yalanı. Bülent Onaran doğru söylemiş :)

burcu dedi ki...

Bitmedi gitii şu J.Lopetteki dansözden bozma kıyafet merakı.
Gugu Mbatha-Raw (kim olduunu bilmesemde) süper bi elbise giymiş. harika olmuş. bi o kadarda ii taşımış, rengi tenine gitmiş.. falan tüm övgülerimi aldı..
Blake Lively ise (nazarımda) Barbie bebk gibii. elbisesi ayakkabıları saçının tonu... yaka ve etek ucundaki işler çok başarılı...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zeliss jlo artik 2 cocouk annesi 40larin uzerinde ve dolgun oldugunu unutuyor hani supermodel olursun tamam hemen eski formuna kavusursun ama

@gulcekim tesekkurler:))

@merve doger blake cosmus yaa enfesi sahane

@adsiz a yoo ilk defa. yok caniim bence hiic benzemiyoruz:)

@lumos design gerci jennifer garner'in en iyi pozuu almisim diyebilirm bir cok fotoda drapeler biraz pot yapmis, ama renk durus ssahane.
monarsi kisminda monarsiye gore degil belki ama yerine goreden yanayim hala ben

@sinem kocabas nicole cok bozdu, oyle boyle bozmadi:p bu kadar estetike ihtiyaci mi vardi o bebek gibi yuzun! bulent onaran'a koptum:))

@burcu ya tom hanksin son filmind erol arkadasiymis ben de hic tanimiyordum ama bayildim:) Blake ise muhtesem ve yeniden sarisin cok suklur:)

Melis dedi ki...

Benim bir tane favorim var o da Blake :) Muhteşem görünüyor!