19 Temmuz 2011 Salı

BOOM'STYLE | Mavi Mavi Masmavi:)



Bu aralar Ne Giydim postlarına hız verdim değil mi? İşte "yaz" bunu yapıyor:)

İstanbul'da olduğum zaman haftaiçi sabahlarımı çoğunlukla Bebek'te geçiriyorum, iskelenin hemen yanındaki Boğaziçi Bebek Cafe artık La Sirene gibi daha kokoş bir isme sahip olsa da renkli minderleri, sessizliği, sizi sıkıp darlamayan ve sürekli tepenizde bitmeyen servisi ile favori mekanlarımdandır. İşte geçen Salı orada bir kahvaltı toplaşmasında ne giymişim pek tabii ki BOOM'STYLE'da! Tık tık:)

Özellikle haftaiçi sabahları Bebek'e yürüyerek inmeye bayılıyorum(ama o yokuştan eve geri çıkamıyorum o ayrı:)). Zaten İstanbul'da zamanımın çoğu orada geçiyor, sessiz, dingin ve pırıl pırıl. Geçen hafta da bir kahvaltı toplaşması için en favori mekanlarımdan biri olan Boğaziçi Bebek Cafe (yeni adıyla La Sirene)'nin iskelenin hemen yanıbaşındaki renkli minderlerine kendimizi bıraktık:) Bakalım ne giymişim.

During weekdays, I love to walk to Bebek in the morning. In fact I spent most of my Istabul time in Bebek, since it is quite, calm and bright. Last week we had breakfast at one of my most favorite places called Bogazici Bebek Cafe(renamed as La Sirene lately). A lovely morning on colrful pillows;) Let's see what I wore.

Elbise // Dress GAMZE SARAÇOĞLU
Ayakkabı // Shoes NINE WEST
Şapka // Hat ZEYNEP GÜÇLÜTEN


1 yorum:

Adsız dedi ki...

boom rock'n coke deneyimlerini paylaşmayacak mısın bizimle???