18 Temmuz 2011 Pazartesi

BOOM'STYLE | Kabarık


Outletim'de styling yapmak üzere onca kıyafetin arasında kalıp da kendim için bir şeyler seçmeyecek miydim:)) Yine 50'ler damarım kabardı ve bu elbiseyi görür görmez İnce Topuk'tan kendi tasarımım ayakkabıyla kafamda kombinleyiverdim:) Yine 50'ler damarım kabardı ve bu elbiseyi görür görmez İnce Topuk'tan kendi tasarımım ayakkabıyla kafamda kombinleyiverdim:) Fotoğraflar dehşet bir güneşten kaça kaça pek zor şartlar altında çekildi mazur görün:)
When they put me among millions of clothes in OUTLETIM, it's just a matter of time to pick somethings for myself too:) My love of 50's hit hard and I chose this lovely dress just dreamed how lovely it would be with my new shoes. So here I am:)) Sorry for the photos which are shot under a terrible light:)



Elbise // Dress ZARA by OUTLETIM.COM
Ayakkabı // Shoes İNCE TOPUK
Kemer // Belt İPEKYOL
Çanta // Purse Vintage
Gözlük // Sunglasses CHANEL
Bilezik // Bracelet TAKI MARKET Ankara
Yüzük // Ring BUGGA DESIGN







1 yorum:

Unknown dedi ki...

ayakkabıların güzelliğine aşık oldum ayaklarının güzelliğine eridim bittim kıskançlıktan harika gerçekten çok beğendim