11 Şubat 2013 Pazartesi

GEZİ | Sefa Postu


Sapanca'daki haftasonu kaçamağımı bir postla sonlandırmayacağım demiştim:) Bunun adı sefa postu olsun! Havuz keyfinden, spa dinlencesine, hamile masajından hamam keyfine, pofuduk yastıklara, leziz tatlara ve köpüklü tembelliklere kadar. Güral Sapanca bu konuda hakikaten enfes, ki kime söylesem sen bir de Afyon'daki spayı görmelisin diyor:o  #bencetatil insana asla yetmiyor:)
Oda-Kırmızı Romantik Suit:) Hani hazır Sevgililer Günü yaklaşıyorken pişman olmazsınız derim hihi:p

 Yemekler 10 numara, tiramisu ve otelin dışındaki ocakbaşındaki her şey şiddetle tavsiye olunur:)

Spa- Hamam, sauna, sıcak havuz bunlar bana yasak olsa da burada keyif yapmak yasak değildi:) Hamilelere özel masajımı beklerken yatıp yuvarlandım;)


Havuz- işte bundan çıkmak bilmedim ♥



 Köpük! En sevdiğim şeeey:)


 Ve acı son:( Bekle beni Kırkpınar, bekle beni Güral Sapanca!

7 yorum:

Ahu dedi ki...

Oooo hersey pek cezbedici ve harika görünüyor. İnşallah daha çok gitme fırsatın olur. Sanırım her hafta öyle bir yere gidiyor olsam yinede doyamam :)))))

Sayın KARACA dedi ki...

Boom ne kadar şanslısın :)) her kareden huzur, aşk, mutluluk fışkırıyor :) Gerçekten muhteşem. Bu hazırladığın postlarlada hem anılarını ölümsüzleştiriyorsun hemde biz takipçilerinin gözünü gönülünü açıyorsun. keyfine, zevkine, emeğine sağlık ;)

minikkus dedi ki...

sabahın 6sından beri ayaktayım, pestil gibiyim, yoldan gelmiş ve her tarafı şiş bir insanım! neden böyle zamanlarda böyle postlar okuyorum ben, yoksa algıda seçicilik mi bunun tam karsılıgı? kalbim burda kaldı ❤

Luce's Life dedi ki...

Okul zamanı böyle bir post okumak süper oldu.Bir Afyonlu olarak spasını bilememem kötü bir durum.

Karapaks dedi ki...

fotolar huzur verici:)

NAR dedi ki...

Böyle bir keyif yaptığın için çok şanslısın.Ve tabi fırsatı yaratabildiğin için de.Şu anda gözümü zor açıyorken hele hele canım pek sıkkınken bir parmak ağzıma bal çalmak gibi geldi:) gerçeğini yaşamak bana da nasip olur işallaah...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Muhteşem bir yer burası.