6 Temmuz 2013 Cumartesi

BABYBOOM | Gelenlerin Gitmemesini Garantileyen Hastane Odası İkramları :)


Fotoğrafları yavaş yavaş toparladıkça ve en önemlisi de vakit buldukça doğum ve bebekle ilgili postlar yapmaya devam edeceğim, #babyboom büyüyüp de kocaman adam olunca böyle bir post görürseniz şaşırmayın diye şimdiden uyarayım:) Aslında belki de hayatımın o en güzel anlarından birine yaptığım yolculuğumu hatırladıkça keyiflendiğimden kendime böyle bahaneler yaratıyorumdur.

Bu post hastane odası ikramlarımı ve beni kurtaran iki kadını anlatacak:) Kaptakek'i!


Daha önce şu yazımda bebek şekerlerimi nasıl hazırladığımı sizinle paylaşmıştım, ame elbette ki ziyaretimize gelenleri bir badem şekeriyle değil şöyle leziz ikramlarla  ağırlamak istiyordum. Tek sorunum bebek ikramları der demez en ben tasarımcıyım diyenin bile zıbından, patikten, ayakizinden başkaca bir şey sunamaması idi, oysa benim temam belliydi! Denizaltı şirineleri.


O sırada nette Kaptakek'in yaratıcı ikilisine rastladım, hemen hezeyan dolu bir mail yazdım:) ve bana favorlarımla birebir uyan şahane birer cupcake ve cookie örneği hazırladılar! İstediğimden bile güzel olmuştu, hele cupcakelerin 3 boyutlu olmaları beni kalbimden vurdu:)


Bir diğer derdim ise normal doğuma hazırlandığım için tarihimin belirsiz olmasıydı, Kaptakek Umut ve Deniz beni burada da kurtardı. Standardın dışında tasarlanan bu ciciler nasıl "amaniiiiiiiiiiiin ben doğuruyorum galibaa" dediğim anda tastamam hazır olacaktı? İnsan tabii kendinin tıpkı filmlerdeki gibi sabaha karşı sancısının/suyunun geleceğini (ki geldi), trafikte felaketler zinciri yaşayıp arka koltukta pırt diye doğuruvereceğini sanabiliyor (ki hiç de pırt diye olmuyor:p )

Umut ve Deniz bana sen bize cupcakelerini neli istiyorsun onu söyle bir de senin dışında birinin telefonunu ver, doğumun bittiğinde herşeyi hazır bulacaksın gerisini düşünme dediler, ve aynen de öyle oldu (daha doğrusu olmuş:)) Kendilerini hiç göremediğim için buradan binlerce teşekkür, öpücük, kucak!


Tüm bu şahane kurabiye ve cupcakelerin kötü tarafı neydi derseniz, gelenler bir güzel yuvarlarken sizin bir süre ağzınızın suyu akarak bakmak zorunda kalmanız:)) Doğumla kilolar pıt diye gidecek kafası bi yanda, Kaptakek lezzetleri öte yanda peh:)




4 yorum:

bûya dedi ki...

denizalti sirinleri temasi gercekden cok hos olmus. Özellikle cupcake'lere bayildim, insan yemege kiyamaz gibi geliyor bu sirinleri=)

NAR dedi ki...

Yeni postlarını gördükçe bi mutlu oluyorum, bi sevindiriğimki sorma! Yazı diline hayranım.ennn normal şeyleri bile öyle güzel öyle akıcı öyle ballandıra ve de bazen öyle espirili yazıyorsun ki, bi daha bi daha okutturuyor:) lütfen yaz.artık kitap mı çıkarırsın yoksa ayrıca bi blog mu açarsın bilemem.ama lütfen yaz; çünkü kalemin çok kuvvetli ve çok renkli:))

atlasinannesi dedi ki...

Bizimki 9 aylik oldu nerdeyse.beni o güne götüren her detayı evde odasında saklıyorum.dunyanin en büyük aşkıyla buluşma gunü:) ikramlar harika görünüyor. Umarım sehir dısı icin siparis kabul ediyirlardir

rahat yazar dedi ki...

gayet şık olmuş renkler süper yine her şeyi düşünmüşsünüz