23 Aralık 2010 Perşembe

MAKE ME BEAUTIFUL | OSIS+ Saçlara Söz Dinletiyor!

Tamm da sizlere Bigudili Boom Dalgası postunu yaptıktan sonraki gün, kendi kendime nazar değdirmiş olmalıyım saçları sarmak üzere vaktinde uyaamadım! Önemli de bir gün, akşamına bir şeyler vardı, bu durum karşısında Twitter'dan homurdadım, pofurdadım, fokurdadım... Tam kaynama noktasına ulaşmıştım kiiii AKADEMIE SCHWARZKOPF'tan telefonumu isteyen bir mail geldi? Meğer homurtularım Schwarzkopf'un kulağına gitmiş:) Beni bir güzel aldılar, saç şekillendirmede tozu dumana katacak yeni bir serilerini OSIS 'i de hem anlatıp hem uyguladılar. Bana da size anlatmak düştü! Esasen bu saçlarımla birlikte şımartıldığım ritüelin üzerinden çook geçti ama biliyorsunuz kendim evde deneyip, kullanmadan yazmıyorum. İşte bugün tümmmm memnuniyetim ve tavsiyelerimle yazıyorum, buyrunuz:



Bir kalem yardımıyla toplayarak toplumdan uzak tuttuğum saçlarımı uzman bir hanımefendi fırçalayarak ve tarayarak bir süre yokladı. İlk tanı: SAÇLARIM MEĞER SUSAMIŞ! Yani çok fazla olmamakla birlikte ihmal edilirse sıkıntı yaratacak bir nem kaybı varmış.



O yüzden şekil yapmadan önce benim saçları şarj etmeye karar verdiler vee saç bakımında devrim yaratan BONACURE'a yöneldik. Bonacure Hair Therapy Recharger adlı üründen önce saçlarıma dokunmamı söyledi uzman, bir de yaıkanıp, nemi alınan saça Recharger uygulayıp boneyle paketlendikten sonra. 10 dk içinde yumuşaklık, canlılık farkı İNANILMAZDI! Hep bu hissi yaşamak için oradan çıkınca tıpış tıpış gidip Bonacure'ümü aldım!



Bu kimseyi yormayacak mini ama etkili bakımdan sonra sıra şekil vermeye geldi! OSIS Kill Routine serisi dalga olayım, düz olayım ya da dik durayım diyenlere çeşit çeşit ürün sunuyor! Böyle bir zenginlik yok, saçının yapısına göre dalga mı istiyorsun, numaraları var -yumuşak // güçlü vs. Diklik mi istiyorsun hafif //sert vs. Ben saçlarımda doğal dalga sevdiğim için OSIS Curl Me Soft seçtik, saçlarım zaten hafif dalgalı olduğu için 2 numara Medium'da karar kıldık. Reçete gibi, şahane değil mii:)) Curl Me Soft'u tıpkı krem gibi saça bir avuç sürüyorsunuz sonra ister maşa yapın, ister benim gibi bigudileyin, yada şu çanak antene benzeyen fön makinası aparatıyla su dalgası görünümü verin:) Bizim seçimimi (c) şıkkı oldu!



Akşamki partide bahsedince saçlarımın aldığı son hali hiç bzulmadan akşama kadar koruyacak 2 önerisi oldu OSIS'in: biri Dust It ! Bu minik toz pudradan icat İstanbul'un fethi gibi bir şey! Avucuna biraz toz döküyorsun, sonra ovuşturup saçının nerede ne şekilde durmasnı istiyorsan sürüyorsun, öyle donakalıyor, çılgın da bir hacim veriyor. Ben özellikle kısa saçlılara şiddetle öneriyorum:) Saç spreyi olarak da OSIS Freeze dedik ve saçım sonunda aldığı dalga dalga görünümde dondu kaldı! Bu arada saçınıza ihtiyacınız yoksa bile şu OSIS'lerden banyoya dekor niyetine alınır, nasıl güzel bir tasarım ve renk bütünü, tammm Kuzey Avrupa tarzı, bayılırıım:)



Sonuç olaraaaak afişteki güzellik abidesi kızdan bana doğru odaklanabilirseniz rica edeceğim, işte saçlarımmmm! Hem günümü hem parti gecemi hop hop yaylanarak geçiren doğal ama hacimli dalgalar! Test ettim onayladım hanımlar, dün de aynı ritüeli evde kendim yaptım, hayal kırıklığı yaşamadımmm:) Siz de size uygun OSIS şekillendiriciyi web sitesinden ,Osis Turkiye Facebook sayfasından ya da yetkili kuaförlerden sorarak bulabilirsiniz ...

Ayrıcaa Osis Turkiye Facebook sayfasına üye olursanız yeni gelişmeler, sürprizler, haberleri ilk siz öğrenirsiniiz:)


16 yorum:

Cansın Ekşi dedi ki...

bak çok özendim simdiden arastırmaya basladım ürünleri!! cok güzel sacların boomcuum

Adsız dedi ki...

pek havalı olmuşuz bayıldımm.kombinde saçlarda bi harikaaa
MeRbUr

j.d. dedi ki...

boom saçların bu şekilde daha güzel olmuşş :))osis'i de sen önerdin ya,kesin denicem ;))

Başak dedi ki...

Ben de Curl Me Soft ve Dust It'i aklıma yazdım boomcum mutlaka denicem iyi olmasa sen iyi demezsin çünkü;)) çok teşekkürler bu post için...

Melis dedi ki...

Boom o güzel saçlarınına nazar değmesin! maşallah diyelim :) bu arada ürünü kesinlikle denemeliyim :)

özlem k dedi ki...

boom saçların çok güzel olmuş peki bu ürünlerin fiyatları nedir?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cansin eksi cok tesekkur ederimm:)

@merbur cok tesekkur ederimm:)

@j.d.cim gercekten sekil yapmak onceliginse saclarinda, siddetle oneririrm. saclari ben de begendim, arada deeyecegim:)

@basak hele o dust it var yaa, ertesi gun mutlaka yikaman gerekirmis ama boyle bir sey yok, allah apacilerin eline dusurmesin:p curl me soft tam benlik urun

@melis cnm cook tesekkur ederim:)

@ozlemk cnm osis curl me soft bana hediye ama fiyatlari sordum, 26dan 49a kadar degisiyormus OSISler. kisa surede tam etki veren, cok guclu olan sekillendiriciler biraz daha yuksek. bonacure'u ise kendim aldim kuaforden o 39 liraydi.

elvan_u28 dedi ki...

ÇOOOK ŞEKER OLMUŞSUN YAKIŞMIŞ EE BİZEDE ALIP KULLANMAK DÜŞER BU SONUÇRAN SONRA :)

Adsız dedi ki...

Boomm bayıldım... Saçların süper olmuş, kesinlikle denicem.

Bide sen tavsiye ediyorsan işe yaradığına eminim:)

Adsız dedi ki...

Boomm bayıldım... Saçların süper olmuş, kesinlikle denicem.

Bide sen tavsiye ediyorsan işe yaradığına eminim:)

Guz dedi ki...

booom harikasin :) benimde saclarim senin saclarim gibi ve bend eo buyk basliklarla sekil veriyordum.ayrica birsey kullanmaktan hoslanmiyorum sacima ama bunu deneyecegim.oneri icin cok sagol :)

funda dedi ki...

çok havalı çok beğendim çok güzel bir bakım olmuş gerçekten bende araştırmaya başlayacağım:)

aslı dedi ki...

Boom benim saçlarım çok kıvırcık bende deneyim istiyorum osis ürünlerini ama soft me curl'ün tutuculuğu ciddi anlamda kıvırcık saçlar için yeterlimidir acaba sen ne dersin ?

aslı dedi ki...

Bu arada soft me curl yazdım galiba bir önceki yorumumda pardon :D

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

çok duymuştum da hiç denememiştim sen yazınca bi bakiim dedim, saçları için tek yaptırdığı bakım "kestirmek" olan ben, slogana bayıldım! "kill routine!" mutlaka denenmeli!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bonacure ve osis'e ben de kefilim! saçlarının son halini de çok sevdim boom'um!