20 Şubat 2012 Pazartesi

HEDİYE | Günaydın Pabucu Morhipo'dan

Fotoğraf: Zeynep Güçlüten


Styleboom Twitter ve Stylebom Facebook hesaplarını takip edenler güne her sabah bir “Günaydın Pabucu” ile uyanıyorlar malum, hatta #gunaydinpabucu  o kadar seviliyor ki benim yollayamadığım sabahlar sizden geliyor ♥ Ben de günaydın pabucu madem bu kadar seviliyor, önümüzdeki günaydınlardan biri sizin olsun diye düşündüm:) Bu konuda da bana MORHİPO ve Paris Hilton yardımcı oldular:)
MORHİPO , arkasında Boyner grubunun olduğu bir online alışveriş sitesi. Diğer pek çoklarından farklı olarak MORHİPO duble güzel çünkü burada sadece kampanya bölümü yok. Mağazaya gitmeden, bilgisayarınızın başında sezon alışverişinizi yapabeceğiniz YENİ SEZON bölümü var. Yani mağazalarda gördüğünüz sezon ürünlerini ve Tasarımcı ürünlerini  Morhipo’ dan alabiliyorsunuz.Kampanyalar ise, daha uygun fiyatlar ve indirimlerin olduğu “ÖZEL İNDİRİM KULÜBÜ” kısmında.

Bugün itibari ile her gün Styleboom Twitter ve Styleboom Facebook’ta “Günaydın Pabucu”nun konuğu  MORHİPO ’da yeni sezon kısmında özel fiyatlarla satılan Paris Hilton ayakkabılar olacak! Bakalım benim seçip beğendiğim cicilerle “günaydın”lanmayı nasıl bulacaksınız! Vee haftanın sonunda sıra size gelecek, sizden önümüzdeki Pazartesi (27 Şubat 2012)  Morhipo Paris Hilton’dan seçtiğiniz  bir pabucun resmini  kaydedip sonra #günaydınpabucu hashtagi ile twitterdan bana yollamanızı isteyeceğim.

“Bugun #gunaydinpabucu benim @morhipo Paris Hilton seçimim olsun”  

diye twitleyen ve beğendiği Paris Hilton ayakkabının görselini de twitine ekleyenler arasından yapılacak çekilişle 1 Styleboomera gardrobuna katmayı arzu ettiği şahane bir Paris Hilton ayakkabı hediye edeceğiz:)  Yine de bu hafta öyle çabuk bitmesiin, ben daha Londra’dayım doyamadım!

20 yorum:

Junon dedi ki...

gelsin 27 şubat o zaman :)

Geziyo”room” dedi ki...

Ufff cok heycanli:))
Seni yeni kesfetmis ve ilk defa bi blog takip etmeye baslamis biri olarak iyki varsin demek istiyorumm
Styleboom : )

darkolivee dedi ki...

bana iyi şanslar :)

Adsız dedi ki...

biraz karışık gibi pek anlıyamadım

Moda Masalları dedi ki...

Kendi bloğumdaki çekiliş hediyelerini güzel sanıyordum taa ki senin hediyelerini görene kadar :)

modamasallari.blogspot.com

gulcekim dedi ki...

Ben öyle düşünmüyorum hafta bir an önce bitmeli bu şahane ayakkabı için delicesine heyecanlarım boomcum :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@junon ama yavas gelsin:)

@zehra tesekkurler:)

@darkolivee hehe bana daa:p

@adsiz styleboomu twiterdan takibe alın:) bir bakmssiniz pzt olmus:)

@ozgecaan hayiiir ne olursa olsun hediye almak d avermek de cokguzeel:)

@gulcekim hayiiir yavas gecsin:)

Unknown dedi ki...

ben anlamadım seni takip ediyorum ama kazanmak için ne yapmam gerekiyor :):)

pegasusuz dedi ki...

Boomcum böyle çekilişlere hiç katılmam çünkü bu konularda çok sanssizim.senin ayakkabı zevkinden şüphemiz yok.ama Paris Hilton değilde bı louboutin ayakkabı olsaydı katılırdim herhalde ...Londra da iyi vakit gecrmissindir umarım...bir Londra postu bekliyoruz.
www.keyifsizkahya.com

Adsız dedi ki...

ayy bayıldımm ben bu ayakkabılara twitterda da takipteyim. blog süper

pinar dedi ki...

Bugun hemen 'to do list'imde yer alan #gunaydinpabucu görevimi yerine getirdim ve twitter'dan Paris Hilton ayakkabısını gönderdim :)
Teşekkürler Boom..
pcekci@gmail.com / pinarinfanta

Adsız dedi ki...

27 şubatta görüşürüz:*

Çok tatil yaptın bu arada:p

Adsız dedi ki...

ay 27 subat bugunmüş:))))))) neyse gönderdim:)

gülümser dedi ki...

bende katıldımmmmmmmm :)

cyda dedi ki...

twitter kullanmıyorum keşke sadece twitter üzerinden olmasaydı :(

LerzanKaradan.com dedi ki...

bende yolladım inş. şanslı ben olurum

https://twitter.com/#!/lerzankara

Modatakipcisi dedi ki...

#gunaydinpabucu twitini attım. bu cicşler benim olmalı. tam da gelinliğimin altına giymek istediğim ayakkabılar bunlar :)

Kıymetli dedi ki...

bende katıldım https://twitter.com/#!/tefafuk

Merve Albayrak dedi ki...

günaydın pabucu benm olsunn
tweetledim:)

mervealbayrak1@hotmail.com

Modatakipcisi dedi ki...

twitimizi attık yorumumuzu bıraktık bekliyoruz :)