13 Aralık 2012 Perşembe

HEDİYE | Wee Wee:)


Bir gün bir biberonla tanışacağım hiç aklıma gelmezdi:) Ama işte şu anda yeme kabı, biberon, emzik, mama kaşığı gibi yeni yeni kavramlarla bir yandan; göğüs kalkanı, burun aspiratörü, pompa gibi robocopsal kavramlarla diğer yandan tanışma/görüşme zamanları geldi:) Bu süreçte de Wee Baby bana göz kırpıverdi!

Ben Wee Baby'yi duyalı çok olmadı ama onlar çook çok uzun yıllardır buralardaymışlar. Anne ve bebek ile ilgili bilimum bakım, beslenme, yardımcı ürün cici cici ambalajlar, neşeli neşeli kutucuklar içinde. Kendilerinin bir de blogu var: anne bloggerların hikayelerini anlattıkları, deneyimlerini paylaştıkları, hem güldürüp hem düşündürdükleri bir blog: Mutlu Melekler.


Çoğunlukla ithal ürünlere aşina olduğumuz şu zamanda yerli olup çok şık, çok cici, çok kaliteli bir şeyler görmek tabii ki beni pek keyiflendirdi. Siz de Wee Baby ürünlerini web sitesinden inceleyebilir, dahası Mutlu Melekler blogunu okuyabilir hatta belki kendi deneyimlerinizle katkıda bulunmak isteyebilirsiniz. 

Algıda seçicilik ne garip şey:) Mesela bana kalsa şu an bütün İstanbul bebek bekliyor, gözüm hep bebeklerle ilgili şeylere takılıyor, ve hatta radyo dinlerken bile anne-bebek fuarı diye bir reklam duyuyorum: sahiden de bu haftasonu Lütfi Kırdar'da böyle bir fuar var:) Vee Wee baby hem bana hem anne adayı ya da anne Styleboomerlar için bu fuara davetiye hediye ediyor. Bugün Twitter'da takipte kalın çünkü fuar için 20 davetiye vereceğim;) 

8 yorum:

Unknown dedi ki...

of çok ciciler, inşallah bebeğinle sağlıklı mutlu kullanırsınız :)

Seda dedi ki...

inanamıyorum boomumun blogunda biberon vaa emzik vaa önlük vaaa :)

Derya dedi ki...

"Algıda seçicilik ne garip şey:) Mesela bana kalsa şu an bütün İstanbul bebek bekliyor, gözüm hep bebeklerle ilgili şeylere takılıyor, ve hatta radyo dinlerken bile anne-bebek fuarı diye bir reklam duyuyorum: sahiden de bu haftasonu Lütfi Kırdar'da böyle bir fuar var:)". çok tatlısın! bir de senin gibi çalışkan bir kadının benden önce hamile kamasına çoook sevindiğimi belirtmek isterim, öğreneceklerimi, vereceğin tüyoları vb. düşündükçe heyecanlanıyorum. hatta şu ana kadar nasıl geçti ya da beslenme, yoga, kontroller gibi konularda bize yol gösterecek yazılar hazırlasan ne güzel olur. :)

tüm iyi dileklerim sana ve güzel ailene

Derya

Melislicious dedi ki...

ayyyyyyy çok tatlılar:)))))

the world is MinE dedi ki...

algıda seçicilik olayına katılıyorum. insanın odak noktası ne olursa etrafında hep onu görüyor :)hamileyken hele insan bu durumu fazlaca abartıp oldukça yoğun yaşayabiliyor :)

Tarif dedi ki...

Çok tatlı ya :) Paylaşım için teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba bende bu fuara katılmayı çok istiyorum rica etsem ben ve kızıma da davetiye gönderebilirmisisniz?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@missionbeauty tesekkurleer:)

@seda bugunleri de mi gorecektiiiik:)) hahah

@derya tesekkur ederiiim:)

@melislicious :)))

@the world is mine eveet bana zaten cok olurdu, bi arabaya mi taktim sanki herkes onu aldi, bi renkle mi bozdum sanki herkes omu giyiyior. simdi dusun:))

@tarif ben tesekkur ederiiim:)

@adsiz merhabaa. davetiyeler bende olmuyor, ben sadece twitterdan bir soru sordum ve ilk gelen tweetlkwrin sahipleri davetiyeleri aldi maalesef:/