31 Mart 2013 Pazar

SUNDAY | Pazar Yumurtası


Pazar gününün İngilizcesini çok seviyorum çünkü artık resmen bahar ve Pazar'lar resmen "Sun"day:) O yüzden burada minik bir Pazar serisine başlamaya karar verdim ♥

Ben yumurtayı süslemektense hüpletmeyi tercih edenlerdenim ama şu Pinterest denen yok mu, Paskalya Bayramları yüzünden hazırlayıp fotoğrafladıkları o cici yumurtalar, o güzel renkler, beni de yoldan çıkardı. Ben de benek benek köy yumurtalarımdan birini saksı yapıp, kurbağa prense bir öpücük kondurdum :* Maksat bana eğlence çıksın:p

Kurbağa Prens Yumurtalık: Berlin'den
Masa Örtüsü: Anne çekmecesinden hacılanmış:p
Elma Biçimli i-Phone Şarj Ünitesi: Candia

I prefer to eat a delicious egg rather than painting it up, yet Easter photos I saw on Pinterest was seducing. So I grabbed one of my freckled eggs and turn it into a tiny  flowerpot, sealed the frog prince with a kiss:) It's officially spring yay!

2 yorum:

NAR dedi ki...

Cok tatlisin:)

Gizem dedi ki...

Ne kadar güzel temalar yaratıyorsun, her yaptığın işinde nasıl özenlisin..seviyorum boomuuu :)