14 Ağustos 2013 Çarşamba

BOOMSTYLE | Kasımpat !

Fotoğraf: Büşra Ardıçlı

Ne kadar zaman geçerse geçsin, gitsem, evlensem, anne olsam da işte Ankara hep benim evim. Bu sokak, bu okul, bu çimen, bu gençlik mobilyalarımla döşenmiş oda, korkuluklarındaki saksılara taze çiçek ekilmiş bu balkon, bu anne kahvaltısı benim. Artık işe güce, herkes kendi derdine gömüldüğünden çok görüşemesem de arkadaşlarımla dolu bu şehir hala benim. Zaten Tanrı pek de bonkör davranmamış olduğundan bu bozkıra, onu ancak bu içindekilerle seversin:) 

Madem evimde annemin dibindeyim, o zaman yine annecimin bana hazırladığı elbiselerden biriyle bir post yapayım dedim ♥ Bu elbisenin kumaşını masa örtüsü kumaşları bölümünde görüp beğenmiştim, bir nevi Scarlett O'Hara durumu oldu yani, onunki perdeden benimki örtüden:))
Voila!


Bir de not! Facebooktaki mesajıma acayip şirin bir karşı mesajla dönen ve bu güzel fotoğrafları çeken Büşra'ya buradan bir dolu teşekkürler:) Bir şey yaparken çok eğlenerek yapan o nadir insanlardan birini daha tanımış oldum, ne mutlu bana


Özel Dikim/Tailored Elbise//Dress; OMELLE Ayakkabı//Pumps; ASSOS DIAMOND Bileklik//Bracelet;  GOLDAŞ Küpe//Earrings; KISMET Yüzükler//Rings; YARGICI İnci Yüzük//Pearl Ring; BEYMEN CLUB Çanta//Bag; MIU MIU Gözlükler//Sunnies

♥ Fotoğraflar: Büşra Ardıçlı / Edit: Özberk Baz ♥

30 yorum:

Zeynep Hümeyra Dokanak dedi ki...

Ankara'ya mı geldiniz ? Keşke tesadüfen de olsa karşılaşabilseydik :) Yine çok güzel bir post olmuş elbiseye bayıldım :)

http://zhdfashion.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bu postta kullandığınız allık ve fondöteninizin markasını ve numarasını öğrenebilir miyim?
Annenizin eline sağlık. Elbise kusursuz.
Sevgiler

Canan Y dedi ki...

sana hayran olmamak elde değil :)
Harika bir eş çalışkan blogger mükemmel anne tabi güzelliğine zaten laf yok :P senin gibi olabilirim bigün umarım hihi ^^

modarella dedi ki...

Booomm o bel nasıl o kıvama geldi hemen, şaşkınlık içerisindeyim. Elbise çok çok güzel olmuş ve çiçeklerin yanına yatarak verdiğin poz bir harika!!

oğuz akdeniz dedi ki...

wow çok hoş ama bu resimler..
elbise renk uyumuda süper..

Felicity dedi ki...

Annenin ellerine saglik, gule gule iyi gunlerde giy! :)

Felicity dedi ki...

Annenin ellerine saglik, gule gule iyi gunlerde giy! :) Ankara'da olmanin tadini cikar! iyi tatiller..

NAR dedi ki...

Elbiseye tam anlamıyla bayıldım! Tam benlik! Anneciğinin ellerine emeğine sağlık..Ve o zarafet içinde sen.ne kadar hoşsun,ne kadar ışıltılı...

resimli günlük dedi ki...

Ne anneler var be şu hayatta, imrendim valla :)

saziye özçelik dedi ki...

anne harika, elbise harika, fotolar desen harıka , sen harikasın boom. yine bayıldm :)))

melisa solmaz dedi ki...

wawww diyorum başka bişe demiyorum dergi kapak resimleri gibi mübarek resimler saçlardan ayaklara fıstık gibisin canım çok beğendim çokta kıskandım harika gerçekten

Nagihan Bozalp dedi ki...

Allahım ne güzel fotolar çiçekler çok tatlı bir annesin maaşallah sana :)

Sadecebenemel dedi ki...

Elbisenin modelini calmayi birak kalibini bile cikardim :D pek guzelsiniz efendim :))) masallah !!!

Merve Bulut dedi ki...

bu ne tatlılık yıkılıosun yine boom :)buradaki fondöten hangisi düğünüme az kalmışken şahane bir tercih olur cevabını beklicem boom :)

Nurcan Islek dedi ki...

harika gözüküyorsun boomcum...
elbisene bayıldım...

Enda dedi ki...

ankara hakkında pek bişi söylemek istemiyorum. gün gelir nasip olursa konuşuruz bol bol.
anneler hep number 1 zaten de
elbiseye bittim bittim! elllerine sağlık anneciğinin

xoxo,
Enda

Seda ş. dedi ki...

yuh be kadın bukadar güzel olunmazki!

Adsız dedi ki...

ODTÜÜÜÜÜÜ.........Hülooooğğğğ

Adsız dedi ki...

güzellikten ölseymişsiniz elbiseye ayrı size ayrı bayıldım :)

burcu dedi ki...

elbise harika, anneciğinizin eline sağlık. bu arada "kasımpat" nedir onu anlamadım :)

twitwitchh dedi ki...

booommmm! hamilelik kilolarını nasıl verdin bu kadar hızlı? bunu mutlaka anlatmalısın, ihtiyacım olacak çünkü:(

Adsız dedi ki...

Harika bir çekim olmuş ayrıca kombine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :)

AnetteFanNursah dedi ki...

süper

Adsız dedi ki...

Boom enfes gorunuyosun ama ben asıl geçen gün instagramda paylastığın fotonun postunu bekliyorum. Bir de babyboomla ilgili postların devamını.düzen oturtabildin mi,mesela nasıl uyutuyosun ben çok sıkıntılıyım bu konuda.1günün nasıl geçiyor,kime bırakıp çıkıyorsun,ne kadar zaman ayrı kalabiliyorsun.ben hala saat başı emziriyorum neredeyse.aralarında 1hafta var ve durum bu.kucağa çok alıştırmışsın sözünü sen de duyuyor musun,babyboom da sürekli kucak istiyor mu,napıyorsun?sen nasıl normal hayatına dönebildin?tüm günüm işgal edilmiş gibi geliyor,hiçbir şey yapamıyorum.bunları bir tek ben mi yaşıyorum? Keşke seni görebilsem,bebeginle evde,dışarda 1günün nasıl oluyor görebilsem.uf çok zormuş bebek bakmak.

Lunapark Queen dedi ki...

Elbiseye, desenine, kesimine bayıldım Boom :)

gulsinem dedi ki...

çok güzell olmuşsunn :))

Adsız dedi ki...

canim izmirlimisin ankaralimisin ona da bi karar versen. Izmir izmir diosun ama bi bakiyoruz ankarali olmusun tamam izmirliysen de tamam ankaraliysan da. Diger bir ornek icin bakiniz gocmenim ben hahah

burcu dedi ki...

sorulan sorulara cevap verseniz keşke :)

Adsız dedi ki...

Elbise çok hoş ve surata annelikle birlikte gelen ayrı bir güzellikte kendini belli ediyor :)

pembe vosvos dedi ki...

fotoğraflarda elbisede harika :)