18 Ağustos 2013 Pazar

MAKE ME BEAUTIFUL | Deniz ve Güneş Sordular Beni, Neredesin?


Her ne kadar biz güneşi çok çok sevsek de, o artık bize biraz düşman:) Eh hakkı da var, biz bu güzelim gökyüzünü bu kadar hor kullanıp mahvetmeseydik, güneşle hoşbeşimiz belki de bin yıllar boyu en güzel şekilde devam edecekti. Bu postta deniz ve güneşle bir yandan mutlu mesut takılırken bir yandan yıpranan saç ve cildim için neler kullandığımı yazdım:) Ha tabii tüm bunlar bebekle deniz tatili yaparken anlattığım gibi güzel kullanılıyor mu? Olmuyor efendim olmuyoor! Bir zamanlar oluyordu arggh:)

  • BIODERMA Güneş kremi SPF50
  • SHISEIDO Yüz için güneş kremi SPF50
  • AMBRE SOLAIRE güneş sonrası sütü (altın pırıltı versin diye:))
  • NUXE Vücut ve yüz için yağ (kuruluk hissettikçe)
  • KERASTASE Elixir (her duş sonrası)
  • TONI&GUY Glamour Serum Drops (her deniz sonrası)
  • NUXE Göz kremi (her sabah ve akşam)
  • LOREAL Glam Bronze allık (şöyle bir hava katmak için:))
  • BURT'S BEES Dudak koruyucu


İlk fotoğraf: Büşra Ardıçlı/  Edit: Özberk Baz/ İlham: Cherry Blossom Girl 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ahh boom! bu güneş kremleri flan hiç de sevmem sürmeyi ama mecburr :)

Esra dedi ki...

Oldukça güzel markalar var teşekürler

Unknown dedi ki...

Boom parfüm postu yazar mısın lütfenn ne kullanacağıma karar veremiyorum helppp

İlk İnsan dedi ki...

Dünyada işe yarar birkaç kremden birisidir güneş kremi öyle demeyin gulsinem

Adsız dedi ki...

yüz için güneş hamilton güneş koruyucuyu tavsiye ederim ben de cilt doktorum önermişti ve gerçekten çok memnunum

Unknown dedi ki...

İlk resmin nefis olmus :)