8 Eylül 2013 Pazar

SUNDAY | Bize Her Pazar Festival


Şehirde Rock'n'Coke rüzgarı eserken, herkes festival stilinin, kombine mi çadır mının derdine düşmüşken, oğlan doğdu doğalı bu Pazar ve her Pazar, esasen her gün bize festival:) Sabahın köründe başlayan mesaimizde neşeli çığlıkları Jamiroquai, ardı ardına patlatılan  gurkları Arctic Monkeys farzederek takılıyoruz, sümük toplarından kurtulunca Prodigy bis yapmışca seviniyoruz:p

#babyboom biraz hasta olunca biletlerimiz cebimizde evde maymun adası oynayarak, ce-e yaparak, acaba neye kahkaha attırabiliriz onu arayıp bularak gerçek bir festival yaşıyoruz. Yine de festival ruhumu takındım, çiçek çocukluğumu hiç olmazsa kıyafetlerime taşıdım, boho şıklığımı #styleboomfornili aksesuarlarımla garantiledim. Siz gerçek festivalcilere iyi Pazarlar, Rock'n'Coke'un tadını benim yerime de çıkarın! Bir sonrakinde maaile orada olacağız:)

7 yorum:

NAR dedi ki...

Çok güldüm sabah sabah pek eğlendim:) o kadar tatlı o kadar esprili bir yazı dilin var ki:))) festival kombinene ise ayrı bi bayıldım!

ceyda byjade dedi ki...

Gözlüğe bayıldım daha önce bir vlogger da görmüştüm aklımda kaldı fena halde nerden aldın demeye korkuyorum ama nerden aldın acaba? :/

Deniz dedi ki...

O kadar tatli ve icten yaziyorsunuz ki, bayiliyorum size :)
Bir ODTU'lu olarak idolum su enerjiniz, samimiyetiniz :)
Sevgiler ve babyboom'a opucukler :)

HEİDİ dedi ki...

seni beğenmemek elde değil Boom:)üzülme asıl festival sizin evde:)

Adsız dedi ki...

ahh boom bi ODTU lu olarak soylemek istemezdim ama cok kisasin ya, keramet topuklu ayakkabidaymis :)festival tadindaki oglunu isir benim yerime boomcugum

minikkus dedi ki...

ahaahaha komik vede eglenceli kadın kişisi! seviyorum seni de sümüklü bebeni de <3333

nurhan sarı yatıkçı dedi ki...

Aynı festival havası bu hafta sonu bizim evde de vardı. bütün akan burun gece tıkandığında gecelerimiz de bir hayli renklendi. seneye biz de maaile oradayız