25 Eylül 2013 Çarşamba

BOOMSTYLE | Erkenci


Cuma-Cumartesi ve Pazar'ı Elle dergisinin davetlisi olarak Antalya, Belek'te geçirdik  geçirmesine de oradan çıkıp da bu soğuğa dönmek fena oldu. Şimdi ben bile yukarıdaki fotoğrafıma bakıp baya baya üşüyorum. #elleweekend 'i bu defa bebekli ama yine çok keyifli geçirdim, sırayla bir kaç post gelecek ama önce bana sadece bana ait bir kumsaldan karelerle başlayayım dedim:)

İçime Polyanna mı kaçtı bilmiyorum ama mecburiyetten sabahın köründe uyanmanın bazı avantajları oluyor, mesela henüz delice yanmayan bir kumsalda püfür püfür esen tüm localar senin, seç beğen otur, oğlan uyuyunca sen de uyu:)


Bakıyorum da ufukta hala kimse yok, belki bir önceki gece geçirilen çılgın partiden sebep hala ayılamadılar. 


Leopar desenini ne zaman askıda görsem yadırgayıp Oya Aydoğanlaştırıyorum ama giydiğimde de bir şekilde seviyorum:) Bu mayoda da aynen öyle oldu!
 

Bu kolye benim için çok çok özel ♥ Hem hediye edenden dolayı hem üzerindeki harften dolayı:)


Ve tabii bileziklerim de:) Her ikisi de benim için birer ilki temsil ediyor!


Elle'in dev rüzgar gülleri altında geçen bu haftasonu devam edecek...
[ Fotoğraflar Koray Caner ♥ ]

Mayo SUNSET Swimwear; Pareo Pantolon ZEKİ TRİKO Sheer Pants; Gözlük VALENTINO Sunnies; Harf Kolye FENDI Id Necklace; Yıldızlı Bilezik STYLEBOOM FOR NİLİ Charm Bracelet; Elmas Bilezik ASSOS DIAMOND Bracelet

7 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

ne kadar güzel fotoğraf kareleri bunlar,yazı şimdiden özledim:)

NAR dedi ki...

Hay maşşşallah! Kilolar nerde haaanıııııımmmm?? :)

Koray Caner dedi ki...

ben galiba bu kumsala geri dönmek istiyorum :(

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

mayo inanılmaz yakışmış ve tatlı oğlancık yanında yokken resmen hiç hamilelik geçirmemiş gibisin #yaşasınhamileliksonrasıgidenkilolar:) yıldız bilekliğine bayılırken o localarda kendi yıldızım Mira ile uyanmak istedim. Tatil için muhakkak değerlendireceğim bir yer oldu şimdiden, paylaşım ve o tatlı gülen yüz için teşekkürler, sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

mayo inanılmaz yakışmış ve tatlı oğlancık yanında yokken resmen hiç hamilelik geçirmemiş gibisin #yaşasınhamileliksonrasıgidenkilolar:) yıldız bilekliğine bayılırken o localarda kendi yıldızım Mira ile uyanmak istedim. Tatil için muhakkak değerlendireceğim bir yer oldu şimdiden, paylaşım ve o tatlı gülen yüz için teşekkürler, sevgiler

Adsız dedi ki...

Koray canerde senin fotolarıni seçmek için mi erkenden kalktı boom? Valla çok merak ettim he :)

GleamFashion dedi ki...

Harika bir kumsal bayıldım :)

http://www.gleamfashion.com/