27 Eylül 2011 Salı

TREND RAPORU | At Kuyruğu



Yeni sezonun saç trendi açık ara belli hanımlar: at kuyruğu! İster tam tepeden sımsıkı Serpil Çakmaklı göndermeli, ister krepe torpilli, düz ya da vaglı, belki bol ve dağınık. Farketmeeez:)



At kuyruğunuzu GUCCI podyumundaki gibi rengarenk tüylerle, VALENTINO gibi kurdelelerle ya da altın rengi aksesuarlarla süsleyebilirsiniz. Saçlarımı hiç toplamadığım için olacak at kuyruğu benden biraz baş ağrısı yapsa da, yukarıdaki podyum görüntüleri gayet motive edici:)



Evde hızla ve kolaylıkla mükemmel bir at kuyruğuna sahip olmaksa zaten çok kolay!

[Görseller: style, elle]

10 yorum:

my lifebook dedi ki...

Öylesine tutturulmuş gibi görünen gizli özenli kuyrukları seviyorum ben! Bir de ne güzel tokalar var artık dii mii? İnsan kuyruk yapmadan duramıyor:)))

convallaria majalis dedi ki...

boomcumm sen başkasın yahu en zor zamanlarda hoop yetişiyorsun gerçektende bazen bukleli saçlardan yorulduğumdan şu zor zamanlı derslerimin başladığı sırada ilaç gibi geldin hele kurdaleli olanı pek bi sevdim hemde oldukça şık :)

Zülal Ateş dedi ki...

Bir haftadır at kuyrugu modeli bakıyordum, tam zamanında bır post olmuş teşekkürler !! =))

zulalates.com

Seda Maç dedi ki...

boomum ben de sırf buyüzden bump it diye bişiy aldım :) yakın zamanda bol bol toplucam saçımı :)
hatırlatma için çook teşekkür ettim :) mucx

Peaceinwonderland dedi ki...

Kuyruk dediğin http://www.google.com.tr/imgres?q=lady+gaga+mugler+fashion+show&um=1&hl=tr&sa=N&biw=1280&bih=634&tbm=isch&tbnid=f7pK12AV3vGKiM:&imgrefurl=http://www.metro.co.uk/lifestyle/857084-lady-gaga-makes-her-smoking-runaway-debut-at-paris-fashion-week&docid=2tqaYukfIH-I2M&w=466&h=576&ei=5UKCTs2mL87pOZq6nDg&zoom=1&iact=hc&vpx=172&vpy=148&dur=2&hovh=250&hovw=202&tx=121&ty=131&page=4&tbnh=132&tbnw=105&start=63&ndsp=23&ved=1t:429,r:15,s:63 olmalı :P

ESRA dedi ki...

KESİNLİKLE ÇOK SEVDİMM HOŞUMA GİTTİ HEP KULLANDIĞIM BİR MODELİN TREND OLMASI;) ÇOK ŞEKER DURUYOR BENCE... ZETCİMMM SENDE DE MUHTEŞEM DURUR BÖYLE GÜZEL BİR YÜZ OLUCA RAHAT RAHAT TOPLANIR SAÇLAR TABİ;) BANA DA GELLLL...
http://editorist1783.blogspot.com/

elif dedi ki...

en çok yaptığım saç modeli diyebilirim boom! şahane...
gece-gündüz her zaman kullanışlı...düğünde dernekte bile sıkı bir at kuyruk yapıyorum çok mecbur kalırsam!!!

iceberginmoon dedi ki...

merhaba Boom,
sana önceden mesaj attım ama bana hiç dönüt yapmadın. acaba ulaşmadı mı mesajım?

Melis dedi ki...

Hiç bana göre değil. Aynen benim de başım çok ağrıyor. Bazen ders çalışırken yapayım, önüme gelmesin diyordum Öss zamanı. Ama başıma ağrı girdiğinden 5 dk. sonra çözüyordum :)

yasemen k. dedi ki...

saçımı kestirdiimden beri kullandığım tek model! :s böylee süslemekk daha eğlencelii olacak eminim (: