3 Eylül 2011 Cumartesi

RED CARPET | Deauville Film Festivali Açılışı

Festival festival üstüne hanımlar beyler! Avrupa şehirleri son sıcak günleri ne kadar film yıldızı varsa ağırlamaya verdi sanırım:) Ben de hazır çılgınlar gibi çalışmaktan size yeni yeni ve ilginç postlar hazırlayamıyorum diye üzülürken benim de imdadıma yetiştiler:) Bu defa Fransa'da Deauville'deyiz ve açılıştaki iki isim daha önce Styleboom'a "Stylish" köşesine konuk olduklarından gururla sunarım:



Bu senenin belki de en iyi çıkış yapan genç aktrislerinden Emma Stone bakır tonlu, derin yırtmaçlı, olağanüstü güzel bir ROLAND MOURET ile kırmızı halıdaydı. Mouret benim yumuşak karnım, bugüne kadar yaptığe her bir parçaya hayranım:) Kızıl saçlarıyla uyum içindeki elbisesi ve siyah kuşak, çanta, ayakkabı birlikteliğini çok beğendim. Ama makyajda da bakır tonları biraz fazla buldum, koyu ve gölgeli tercih edebilirdi.



Yukarıda Emma Stone'un enfes pabuçları, GUISEPPE ZANOTTI'den!



Kate Bosworth her zaman stiliyle ayrışan, yeni dönemin ennn şık kadınlarından biri. Çoğunlukla renkli tercih etse de bu defa siyah seçmiş. Kendisi baştan ayağa VALENTINO. Zarif ve çok hoş.



Bosworth, farkını ayakkabılarla ortaya koymuş. Yılan derisi ve sütlü kahve birlikteliği, özellikle bilekteki detay şahane.

[Görseller: zimbio]


5 yorum:

Melis dedi ki...

İkisi de harika görünüyor. Özellikle Kate Bosworth! Bayılıyorum ona. Nasıl bir güzelliktir? :)

ESRA dedi ki...

İKİ DE ŞAHANEEEE!!!! KIZIL SAÇ GÖRÜNCE HEVESLENİYORUM DÖNSEM Mİ DİYE?:) http://editorist1783.blogspot.com/

DERYA dedi ki...

Emma Ston'un elbisesinin rengi ve saçlarının rengine bayıldım. Ayrıca elbisesinin kumaşı da çok hoş.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

siyahı v kırmızıyı daha iyi işleyen birine rastlamadım, gene valentino:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis Kate'e ben de bayiliyorum!

@esra yaa ben de ki sacima boya degmemis olmasina ragmen bakir kizilinin fanatigiyim cok guzel:)

@derya ben de cok begendim hele elbisee!

@seda kesinlikle! artik kirmiziyi pek onemsemese de Valentino evi hla kirmizinin ve siyahin krali benim icin de:)