26 Temmuz 2012 Perşembe

BOOMSTYLE | Zeytin Ağacı Gölgesi Aranıyor


2 günlük Alaçatı tatilim de olmasa galiba Temmuz'u çıkaramazdım hanımlar beyler! Düşünün bir de ben "Kova" burcuyum:o Havuz bana yetmiyor, Bozcaada ile arayı bu kadar açmak iyi gelmiyor, henüz anahtar teslim bir kumdan kale dahi yapmamış olmamı aklım almıyor!

4 yıl önce "her yere kocimle giderim, yalnız bırakmam" diye artizlendiğimde Ağustos'a kadar tatil olamayacağını düşünememişim :o İsyeaaaan! Madem öyle bu post yine Alaçatı'dan gelsin. Beni yenemeyeceksin Ağustos:)

Gömlek/Shirt: H&M for WATER ; Kolye/Necklace: NİLİ SILVER, Gözlük/Sunnies: VALENTINO(yeni sezon) Şort/Shorts: YARGICI ; Ayakkabı/Wedges: NINE WEST (eski sezon)


#bencetatil zeytin ağacının gölgesinde güzel:)
 
 Küpeler/Earrings: KOTON ; Bilezik/Bangle: BOZCAADA pazar


As an Aquarius sea is vital for me, yet I was able to swim only 3 times this year:( Still craving for a summer vacation and forgive me I'm weining about this again and again. This outfit was from Alaçatı nearly a month ago, how I wish I was there:) 

14 yorum:

SEL dedi ki...

bende kova burcuyum=))
kombinin de bayıldımm

hediye çekilişim
http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

Sayın KARACA dedi ki...

Burnumun dibindeki alaçatı Styleboomla şenlenmiş haberimiz yok :) çok güzelsin canım ;)

Canan dedi ki...

Elle weekend için Antalya tatili,Bozcaada, Alaçatı tatillerini hatırlatmak isterim boomy boomy boom :) Şurada 1,5 gün Foça kaçamağından başka tatil yüzü görmemiş tatil için 10 Ağustosu bekleyen boomerlar da var : (( böüü tatil gelemedi. İkimize de süper tatilller dilerim

Buarada gömlek şahane ben niye göremiyorum böyle güzel parçalar h&mde yafuu anca takı toka buluyorum , senin tatlılığın da her zamanki gibi üzerinde

Sevgiler
Canan

Gizem dedi ki...

Boom her seferinde sana hayran olmaktan kendimi alamıyorum (aman almayayım da zaten, insanın örneği sen olman çok hoş.p) hem güzel, farklı giyiniosun, hem güzelsin hem akıllısın bir tasla üç kus mu oluyoo..:)

Grace Happy dedi ki...

aldım alacagım derken kacırdıgım nuamrası kalmadıgından kacırdıgım sandaletler ve muhtesem styleboom :)

Unknown dedi ki...

hani bu ninewest ayakkabiciklarin varya ben onlara gecen sezon ninewestte gordugumden beri bayiliyorum :) ama maalesef outletlerde sadece 39 numaralari mevcut :( aman nazar degmesin. Masallah diyim hemencecik :))

Burcu Kolat dedi ki...

Çabucak ağustos gelsin, güzeller güzeli Boom da tatil için yine Alaçatı'yı seçsin. Bu defa bi beş dakika da olsa seni görmeyi çok istiyorum :)

Unknown dedi ki...

Harika görünüyorsunuz baby

Unknown dedi ki...

Tatili o kadrar özledim ki senden önce çıkmış olsamda yine gitmek istiyorum. Bölümüne bayıldım ve harika görünüyorsunuz. ;)))

gulcekim dedi ki...

Bende tatile gidemeyenlerdenim Boom yalnız degilsin 2 gün bile kaçmaya fırsatım olamadı üstelik Eylül'e kadar da olamayacak :( sen şanslısın yine de gömleğine ve alacatiya bayıldım çok neşeli görünüyorsun ;) optumm <3<3

oh la laa dedi ki...

ilk defa ayakkabi secimini begenmedim, bu kiyafetle bu renkler olmamis:(

shoppinglove dedi ki...

bende tatili sezon başında yapıp şimdi özleyenlerdenim:(
kombinin çok güzell

Unknown dedi ki...

Ankara da sıcak havalara katlanmak bu yazından sonra daha zor gelecek boom :) cıvıl cıvılsın :)

styleBOOM dedi ki...

@sel tesekkurler

@sayin karaca tesekkurleer:)

@canan bohhuuu ayni kocim gibi konustun:) ama onlar tatil sayilmaz onlar kacamak:p
h&mde parcalar dakikada tukeniyor ya ben de cok sikaetciyim bu durumdan:/

@gizem cok tesekkur ederiim<3 sen sevdiginden bence:)

@grace happy ayy hayatimda yaptigim en hakkini veren alisverislerden biriydi dogrusu:) tesekkurler

@kagitkiz sapsal nine west bu sene de renk renk yapacagina baslakarina kaptirdi:)

@burcu kolat ne guzel olurduu ama maalesef rota cok farkli:(

@moda haftası tesekkurler:)

@gulcekim simdiden bol bol plan yap o zaman sekerim:)

@oh lala evet nude ya da kahve tonlu bir sey daha iyi olabilrdi:)

@shoppinglove tatile doyulmaz:)

@ummuhan ah evet ankara yaniyormus annem soyledi:)

@