26 Mayıs 2013 Pazar

SUNDAY | Pazar Rahatlığı


Farkettiyseniz Pazar postlarında geçen Pazar'ı kaybettim:) Olsun sanki hiiiçbir şey olmamış gibi bu Pazar'la devam edelim. Yüksek ökçelerimden hala umudu kesmemiş olsam da uzun Pazar gezilerinde #babyboom 'u kucaklamaktı, puseti yüklenmekti gibi durumlardan dolayı artık çoğunlukla düz ve rahat ayakkabılar seçmem gerekiyor. Zamanla bir Victoria Beckham ustalığı kazanacağıma inancım tam! Ama tabii ki bu şık, cici ve eğlenceli ayakkabılar giymeyeceğim demek değil. Mesela  bu Pazar, dondurma kadar tatlı, cupcake kadar renkli bir çiftle Moda'da geçecek:)
Slipper'larınızı nasıl alırdınız:)?

Ayakkabılar/Flats: Studio Rain
Örgü Cupcake: ByWonderland
Eskitilmiş Tepsi: Londra Covent Garden'dan

3 yorum:

Unknown dedi ki...

babetlerine bayıldım çok güzelmişş güle güle kullan :) dondurma kadar tatlı cupcake kadar renkli evet sevdim :)

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

yüksek ökçelere daha güzel bi mola verilemezdi.. bayıldım bu pabuçlara.

Adsız dedi ki...

Bayildim:)