13 Mayıs 2013 Pazartesi

HEDİYE | Benim Annem Pek Şık

Şanslı annemiz, şu twitiyle Yargıcı ve benim favorimiz olan @feryalis 'in annesi oldu:) Tebrikler Feryal ve annesi, nice anneler gününü birlikte mutlu, huzurlu ve bir arada geçirmeniz dileğimizle:) 


Yeni anneden, anne, anne adayı ya da annesinin biricik kızı olan Boomerlara merhaba:) Lohusalık denen dönem garipmiş hakikaten, ruh halim günden güne değil saniyeden saniyeye acayip farkediyor, biraz terellelli, biraz heyheyli, kimi böhü böhü, çokça gülme krizli hallerdeyim. Uykusuzluk belki de alışkın olduğumdan henüz şöööyle okkalı bir sille vurmadı ama sanki yakın gibi hissediyorum:p

Bu yılın benim ilk anneler günüm olacağı düşüncesi itiraf ediyorum pek hoşuma gidiyoor! Bana kesin klişe gelir diyordum ama hayır Pazar'ı iple çekiyorum:) Anneler Günü şerefine de her zaman yumuşacık olan, her zaman mis kokan, her zaman özel hissettiren Yargıcı ile size bayılacağınız bir sürpriz hazırladık: #yargıcıilebenimannem demeye hazırlanın!

Sürprizden önce  Yargıcı'nın yeni sezon cicilerinden ben hem kendime bir şeyler seçtim, hem anneler için seçtiklerimi sıraladım.

Bu sezon aklım fikrim yeşillerde! Bugüne dek pek fırsat vermemiştim ama şimdi her tonuna ayrı bayılıyor, kendimi Amazonlarda hayal ediyorum! Belki de bir ferahlık haline geçiş yaptığımdan bilemedim.


Anneler Güünü için en güzel seçeneklerden biri zamansız, ipeksi bir triko; Yargıcı'nın enfes desenli şallarından biri ya da her anneye lazım şık olduğu kadar çok fonksiyonlu bir cüzdan olabilir.


Rahat ama şık adımlar için loaferlar, babetler, bez ayakkabılar... Benim seçimim zeytin yeşili bu süet makosenler.



Elbette aksesuarların yeri başka! Çok şık bir saat ya da çantayı tamamlayacak bir cüzdan neden olmasın?


Anneler her zaman güzel kalsın, bize gözleri gibi baktıkları kadar kendilerine de baksın istersek şöyle mis gibi bir şımartma seti:)

Anne demek benim için hep inci demek nedense:) Yine de buradan ilgili babaya sesleneyim: ben zümrüt severim:p


Mesela benim annem tam bir inci düşkünüdür, özellikle bu yüzük ve küpeler tam ona göre!

Gelelim hediyemize. 1 şanslı Styleboomer Anneler Günü'nde Yargıcı'dan 500 TL hediye çekinin sahibi olacak, yapmanız gereken tek şey bu hafta boyunca Twitter'da annenizin kulaklarını bool bol çınlatmak:) 
Nasıl mı?

  • Şimdi hemen Twitter'a tık tıklıyorsunuz
  • 11 Mayıs Cumartesi geceyarısına kadar                                                     "#yargıcıilebenimannem .......... @styleboom @Yargici_TR "                                                       cümlesini tamamlayarak twitliyorsunuz.
  • Örneğin "#yargıcıilebenimannem güzelliğini zamansız şıklıkla birleştirecek @styleboom @Yargici_TR" gibi:)
  • Yargıcı ekibi ve bendeniz en yaratıcı, en içimizi ısıtıcı twiti seçerek tam 12 Mayıs Pazar Anneler Günü'nde kazananı buradan ve twitterdan açıklayacak, onu ve annesinin gününü daha da güzelleştireceğiz.
  • Size hızla ulaşabilmemiz için Twitter'da @Yargıcı_TR hesabını takibe almayı unutmayın:)