12 Eylül 2013 Perşembe

GEZİ | Kerpe

Pazar günü Kerpe'ye kısa bir kaçamak yaptık, dört mevsimi bir günde bir yerde yaşadığımız Kerpe yukarıdaki gibi muazzam görüntülere sahip. Rüzgar, deniz ve kayalar birbirleriyle flörtleştikçe güzelleşmişler, kayalar eşsiz bir şekle girmiş, deniz cam gibi olmuş, rüzgar alıp başını esmiş. Bazen sadece koca bir kaya kütlesine bakıp, biz insanlar dünyaya ne kadar da fazlayız, keşke hiç olmasaydık diyor musunuz? Çünkü ben mesela yukarıdaki güzelliği "görmek" için gelen  biz insanların milyonlarca yıldır kucağında yaşadığı Toprak Ana'sına yaptıklarına çok bozuluyorum.

Aslında haftasonları yakın uzaklar için ideal:) #bencetatil şehirden kaçmak kendi minik bahanelerini yaratmak demek bazen de.

Yağmur öncesi kararan hava... Ve sonrasında mis gibi bir koku:)
Burası Kerpe Diem. Sabah çok güzel bir müzik eşliğinde sakin, sessiz köy kahvaltımızı ettiğimiz, kolayca denize de girilebilen bu mekanı pek sevmiştim ki, yağmurla birlikte biraz kalabalıklaşınca hem müzik, hem servis olarak kahvehaneden hallice bir yere dönüştü:(  Güzel balık için Karagöz Restoran da önerilir.

Kerpe bu fotoğraflardakinden çok daha fazlası, enfes deniz ve kayalar dışında muhteşem korulara da sahip. #babyboom ile orman turu atmak için henüz çok erken olduğundan biz sahil şeridinden ayrılamadık.  Bu sakin koyda, deniz git git sürekli sığ kaldığı için ve değil tuz neredeyse şekerli gibi olduğu için aslında bir nevi doğal havuz, kayalıklar arasında yüzmek ise (abartan erkek toplulukları izin verdikçe:o) çok keyifli. Miço koyunu özellikle görün, hele imkanınzı varsa tekneyle dolaşmak en iyisiymiş. Bir Kerpe turu daha gerekecek bize de:) Sörf yapmak, dalmak, zıpkınla balık avlamak gibi bir dolu şey yapılabilir. Av yasağı 1 Eylül'de kalktığı için leziz mi leziz balık ziyafeti çekilebilir:)

Buradan Kocaeli Belediyesi'ne seslenmek istiyorum, slogan değiştirin  lütfen. Sahil boyu nereye dönsek "Çalışınca Oluyor" yazan belediye insana yaa evde de yapacak bi dolu şey vardı, kalktık buralara  geldik, eyvah yaa çalışsa mıydık stresi yaşatıyor:)

Tabii ki sörfçülerle takılma ihtimaline karşılık #babyboom 'a uygun bir kostüm ayarladım:p

Dağlar kızı Boom ne giymiş derseniz:)

Atlet & Pantolon İPEKYOL Tee & Pants; Triko MANGO Sweater; Ayakkabılar KEDS Sneakers; Şapka H&M Hat

Her yolun bir sonu, her tatilin bir geri dönüşü var: keşke yollar hep böyle güzel olsa!

Melislicious dedi ki...

kocaeli'de böyle bir yer olduğunu bi gezi programında izleyip görmüştüm ve şok olmuştum! sanki çok uzak yerlerden, başka yerlerden gibi... gerçi ben Eskişehir'deyim bana İstanbul kadar yakın olmasa da yine de çok uzak sayılmaz, görülmeli:)))

Droplet dedi ki...

Gezi yazılarına bayılıyorum. Merak ediyorum burayı fotograflar merakımı giderdi ;)

insomnia_dd dedi ki...

Amaaan büyümüş de abilerine ablalarına diller de çıkarırmış babyboom 🐣 bu hırkasına da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :) bu arada sen yine çok şıksın Boom, tam hafta sonuna uygun ;) iyi kalın.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Swotpisces dedi ki...

bize yakın gelmişsiniz... :)

Gizem dedi ki...

hahahah acaba çalışsamıydık stresi :D çok tatlısın

İlknur Kağan dedi ki...

Bende birkaç sene önce gittim Kerpe' ye. 2 günden fazla kalınacak bir yer değil zaten. Belki de deniz sezonu olmadığı için biraz sıkılmıştık biz. Ama haftasonu kaçamağı için harika bir yer :)Ben o tatlı suratı da yerim buarada:) Zaman ne çabuk geçiyor, kocaman delikanlı olmuş artık:)

Sevgiler

alevus dedi ki...

3 yaşından beri kerpe'de evimiz var, hatta kocamla da yaz aşkı olarak orada tanıştık yıllar sonra evlendik. Kerpe çok daha güzeldi, ama malesef çarpık yapılaşma orayı da vurdu, yine de İstanbul'a bu kadar yakın ve bu kadar güzel başka yer yok sanırım...