5 Mayıs 2009 Salı

RED CARPET | MET MUSEUM COSTUME INSTITUTE BALL 2009

Senenin ennn onemli moda olayinda kirmizi halida kim ne giymis bakalim hanimlar, aghh oyle buyuk hayal kirikliklari varki sormayin! En sonda benim sıklarim ve rukuslerim mevcut, sizin yorumlari bekliyorum:)

Anne Hathaway son yillardaki "en elegant sık" titrini kimselere kaptirmayacak gibi, elbisesi cok guzel, saclar mukemmel. Blake Lively insani hayrete dusurecek kadar sık, kendisinden bunu beklemiyordum. Ahh tatli Marillon sirtini yaslamissin benim biricik Galliano'ma senden sıkı olmaz tabi:p
Ev sahibinin yardimcisi Kate Moss illa farkli olmali! Marc Jacobs metalik elbisesini Stephen Jones ozel tasarimi bir turbanla ve dumanli makyajla tamamlayarak ben buradayim demis. Eva Mendes bildigimiz gibi: risksiz bir secim. Kate Beckinsale'in Marchesa tuvaleti cok gosterisli ama ust kismi zayif olan Beckinsale'e bence cok gitmemis. Jessica Alba'ya sormak istiyorum New York hala o kadar soguk mu ki moda dunyasinin enn muhim balosuna siyah mus corap giydiniz:p
Heidi Klum bahsettigim hayalkirikliklarindan birincisi! Hamile sıklıgının neferi olacagini dusunuyordum oysaki! Jessica Biel'in bir tasarim harikasi olan Atelier Versace tuvaletine ise pek lafim yok ama Jessica gibi atletik birinde gozume hos gelmedi nedense.
Elie Saab bu defa Liz Hurley icin dokturmus, benim en sıklarimdan biri de bu. Madonna'ya diyecek laf bulamiyorum, Mercy olayina morali gercekten feci bozuk galiba, bu ne korkuncluk! Katy Perry Tommy Hilfiger tasarimi elbisesi ve kolundaki bileklikle bir WonderWoman havasi yakalamis ama ben kendisinden daha degisik bir seyler bekliyordum. Diane Kruger da cok zarif.

Ikizi Ashley ne kadar sade, dokumlu ve sık bir Lacroix secmisse hepsinin ennn zıttını da bana giydirin demis Mary-Kate sanki. Ve ikinci hayalkirikligim Rihanna'dan geliyor, ama olmazkiii! Bence Victoria bu event icin cok kasip hep en "bu mudur?"lardan biri oluyor, fena degil diyelim. Gecen seneden iyidir.
Leonardo di Caprio'nun nisanlisi supermodel Bar Rafaeli'nin Marchesa minisi benim en favori minim, gecen yilki secimiyle agizlari bir karis acik birakan Gisele'in bu seneki Versace'si ise artik cok fazla goruldu.
Agnes Deyn'in eski Hollywoodumsu glam tuvaletini ve saclarini cok begendim.
Eva Longorio sade ve seksi ama siradan bir Diane von Furstenberg elbise icinde, kolyede zincir modasinin ennn kalin hali saniyorum.
Kirsten Dunst Chanel secimiyle yine farkliligini gostermis, Leighton Meester'in danismani ise her kimse Met Balosunda ucusun serbest oldugunu citlatmis olmali ki, Queen B tarzinin tamamen disinda bir Louis Vuitton ile karsimizda, sık degil rukus degil, kararsizim ama sevimli.
Rodarte de bence Jessica Stam'e haksizlik yapmis, yani bu 2-3 kez gorulen tasarimdan baskasini veremediniz mi su super kiza??
En begendigim modellerden Chanel Iman sıradan, ama Claudia Versace'siyle super.
Acikcasi senenin temasinin modacilara ilham perisi, esin kaynagi olan modeller oldugunu dusunursek modeller sonuk kalmis aktrislerin yaninda, bir de nedir bu talihsiz sene boyle? Oscarlar da oyle cok ahim sahim degildi bence Met Ball da gecen senekiyle kiyas kabul etmez!
Bana gore:
BEST DRESS AWARD-Marion Cotillard(DIOR), Liz Hurley(ELIE SAAB), Anne Hathaway (MARC JACOBS), Claudia Schiffer(VERSACE)
WORST DRESS AWARD-Madonna(LV),Rihanna(D&G)
MOST BORING AWARD - Eva Longoria

0 yorum: