11 Haziran 2009 Perşembe

WEEKEND LOOK | Suada Açılışı Beyaz Parti

Pazartesi günü Suada'nın açılışı beyaz bir partiyle yapıldı, ben de yukarıdaki şekilde partiyi beyazladım:) Nakışlı maxi elbise MISS SELFRIDGE, dore bantlı platformlu ayakkabılar ve dore çanta ELLE, saçımdaki beyaz çiçek düğününmde takılan saç çiçeğim, Fransa'da bu konuda inanılmaz meşhur olmuş bir Türk'e ait PHYLISS isimli markadan(Filiz yani:)) Artık oldukça yaşlı olan ve işi bırakan bu hanım zamanında kimlere kimlere düğünlerinde saç aksesuarları yapmış inanamazsınız, bana bir albüm göstermişti! Bizim buralarda hiç haberimiz yok bu cevherden, ben de tesadüfen bulmuştum.

Kocacımla birlikte bana eşlik eden arkadaşımın(üstte solda) fisto işlemeli elbisesi KOTON, fotoğrafta elbisenin fistoları çok net çıkmamış ama inanılmaz hoş bir elbise), beyazı tam kontrast siyahla kombinlemişti, siyah bantlı ayakkabılar SHOE TEK, bilezik CLAIRE'S, broş ise yine KOTON. JB bize çok güzel paşminalar hediye etti.
Genel olarak partide bizim hanımların sezon trendlerinden en çok payet ve miniyi tercih ettiklerini gördüm. Beyaz payetli elbiseler ve cepli miniler çoğunluktaydı, bir de çok çok beğendiğim beyaz ceket-pantolon takımlar vardı bir iki tane.

0 yorum: