14 Ağustos 2009 Cuma

STYLish | Kate Bosworth'un Stili



Artık tarzını, stilini ve seçimlerini beğendiğim yani tamamen subjektif kanaatim sonucu şöyle giyinmek istiyorum işte dediğim ünlülerin stilini detaylı inceleyeceğimiz , bol resimli böyle bir etiket de açmak istedim hanımlar. Aktris Kate Bosworth, hem kırmızı halı hem günlük giysi seçimleriyle her zaman stilini pek beğendiğim isimlerden biri. En çok tercih ettiği tasarımcılar Stella McCartney, Chloe ve Burberry. Kırmızı halı ya da davetlerde göz alıcı ve tasarımı dikkat çeken parçalardan, şık stilettolardan ve genelde mini-midi elbiselerden yana. Çoğunlukla Los Angeles'ta geçen normal hayatında ise giydim çıktım havasındaki kıyafetleri hep çok hoş, çizgili parçalar, yine elbiseler ve çoğunlukla düz sandaletler tercihi. Renklerin karışımından ve grafik desenlerden çekinmediği gibi, siyah, kahve-bej ve uçuk limon tonlarını seviyor. Gardrobu mükemmel temel parçaları yani küçük siyah elbise, bol ve dar kesim jeanler, blazerler, marine elbiseler ve slim fit gömlekleri kapsıyor. Şık olmak için çok saba sarfetmemiş görüntüsü de cabası. Stiline ithafen bir de blog buldum.

Kaynak: Just Jared, WhoWhatWear, GettyImages










0 yorum: