27 Aralık 2011 Salı

EDITORIAL | niceTOMboys



Sonunda! Beklediğim post yayınlandı... Bu sene, içinde bulunmaktan ennn keyif aldığım şeylerden biriydi. Dilimizden düşmeyen, yetenek kumkuması, blogların "hayalgücü" sınırsız çocuğu NICE THINGS FOR NICE BOYS Ufuk Onur bizi aldı, bir gecede birer erkeğe dönüştürdü. TOMBOY olmak ruhumuzda varmış, bu ruhları Niceboys'a teslim etmek gerekiyormuş:) Fotoğrafların devamını, ve tabii ki bu defa "bir erkek gibi" cevapladığımız röportajlarımızı okumak için hemen buraya tık tık :) Yorumlarınızı çok merak ediyorum, NICE THINGS FOR NICE BOYS blogundan sürekli okuyacağım:)

Fotoğraf: Deniz Özgün
Styling: Ufuk Onur Tapan

16 yorum:

minikkus dedi ki...

booom sanırım en çok da seni tanıyamadım orda!:O nekadan erkeksi, nekadan hoşsunuz yahuuu. başarılı bir dönüşüm projesi olmuş:)

xcelis dedi ki...

vay vay vay bu nedir böyle çok merakladım ama sitesinde bi problemmi var açamıyorum :(

qvave dedi ki...

linkteki diğer fotoğraflara da baktım ama bu fotoğraf bambaşka olmuş gerçekten. ayrıca boom botlarına bayıldım :)

Adsız dedi ki...

çok merak ediyorum ancak site açılmıyor bi sorun var sanırım :(( umarım hemen çözülür çünkü gerçekten çok ama çok merak ediyorum :)

Lunapark Queen dedi ki...

Boom hepiniz çok yakışıklısınız :))

http://lunaparkqueen.blogspot.com

NİNO dedi ki...

Dönüşüm mucizesi..Supersiniz..
http://ninostudio.blogspot.com

Sevgiler Nino

Duygu Senyurek dedi ki...

ya çok başarılı bayıldımm =)
khaleesistyle.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Boom sen üniversitede ne giyilir postu yapıcaktın hala yapmadığın yahu bı araya sıkıştıran olmaz mı? Lüütfeeenn

Adsız dedi ki...

Boom sen üniversitede ne giyilir postu yapıcaktın hala yapmadığın yahu bı araya sıkıştıran olmaz mı? Lüütfeeenn

Grace Happy dedi ki...

her guzel yakısıklı olamaz ama sız olmussunuz bayıldım :)

ilknur dedi ki...

hepiniz süpersiniz ama sen harikasın boom:))

Melis dedi ki...

Çok yakışıklı olmuşsunuz, bomba gibisiniz :p Bayıldım ya, harika ötesi bir çalışma olmuş :)

lulu's life dedi ki...

twitter dan yazdim , burdan da yaziyorum.. Evliyim ama arada takilabilirissss :))

Super duper olmussunuz hem resimler, hem de roportaj ;)!

mamba dedi ki...

uuu bebek bu çok başarılı bi çalışma olmuş gerçekten her bayan hayatında bir kez bu tecrübeyi yaşamalı kesinkile;) sana inanılmaz yakışmış zaten ,erkek dünyasını anlayabildin mi peki biras? :)

Adsız dedi ki...

Birini yumruklamak istemenizi ne zekanıza ne de zerafetinize yakıştırabildim.

günay dedi ki...

harika bi çalışma olmuş emeğinize sağlık..bu arada bi erkek olarak hiç fena diilsin boom kih kih :)