13 Aralık 2011 Salı

BOOM'STYLE | Yeşilçam

Fotoğraf: Özberk Baz


Beymen Blender'daki Happy Hour'dan bir ne giydim yapacağım demiştim ya, "erkek arkadaşa/sevgiliye hediye seçenekleri" postunu yetiştiremeyince hemen Boom'Style'a sarıldım:) Ama söz o post da yarına blogda olacak! Bu ara yine haftada iki kez Ankara-İstanbul arası yolculuk ve okuldaki inanılmaz iş yoğunluğu beni bitirdi, aslında bu fotolar da Ankara'dan bir gün önce döndüğüm ve yine o akşam Ankara'ya yola çıktığım bir günden... Bugün de sabah İstanbul'da uyandım, şimdi Ankara'dayım:) "İnsanoğlu kuş misali" deyişi yakında "insanoğlu Boom misali"ne dnüşürse şaşmayın:) Yolculuklarımın seyahatlere dönüştüğü günlerin gelmesini diliyorum artık...ve uyuyacağım, dinleneceğim, sporuma geri döneceğim, kocimle keşiflere çıkacağım, arkadaşlarıma "ben gelemem çünkü yokum" demeyeceğim günleriin...


Oldum olası Yeşilçam filmlerine bayılırım, hele başrolde sultanım varsa değmeyin keyfime, üst üste bir sürüsünü replikleri ezberlemiş kendimi konuşurken bulmuş halde izleyebilirim:) Bu bir kaç sezondur otriş ve (sahte) kürk etollerin geri dönüşü o yüzden beni pek mutlu ediyor:) O zaman bu postu kalbimizde Buruk Acı, saçımızda Mavi Eşarp, dilimizde Sensiz Bensiz diyerek bitirelim:)



Elbise: FABRİKA
Etol: H&M
Yüzükler KISMET by MİLKA ve
Broş: BAHAR KORÇAN

17 yorum:

Shelby dedi ki...

Elbise harikaymış. Sana da çok yakışmış:)

Unknown dedi ki...

çok şirin yazmışsın :)

mamba dedi ki...

saçlarını dağıtırdın ruzgarlara bırakırsın sen sevmeye yakışırsınn seni sevmeyen ölsüüün:DD

Lunapark Queen dedi ki...

Tatlısın lokumsun Boom :) <3

Followupfashion dedi ki...

Bu tarz elbiseler sana çok yakışıyor,aksesuarlar da birbirinden güzel canım;)

my lifebook dedi ki...

Boomcum ben o otrişi hiç sevmedim ama elbise, yüzükler, broş ve sen şahanesiniz!

fashiononboard dedi ki...

Elbise tek kelimeyle ha-ri-ka! Boom icin yaratilmis! =)

Unknown dedi ki...

ne güzel kadınsın Boom :)
koca bir maşallah!
bir de senin şu kombin benzetmelerine bayılıyorum! işin sırrı da bu işte bence zaten şahane bir gözlem yeteneği!

Melis dedi ki...

Elbise harika! Çoook güzel görünüyorsun Boom :)

perihan dedi ki...

harikasın boom elbiseye bittim:p

lâl dedi ki...

ne kadar tatlısın sen ya :) kıyafetlerden ziyade o güzel gülüşün dikkatimi çekiyor işin sırrı da burda sanırım.

Tuğba dedi ki...

Ayyyyyyyyyy,elbiseye bayıldım,seni de cok cok cok uzuuuuun gostermış :) bayılıyorum sana yaaa! daha once 1267 kez soylemısımdır ama olsun (:

Modagrafya dedi ki...

Elbisen çok muhteşem tek kelimeyle bayıldım! Aksesuar seçimin de her zamanki gibi dört dörtlük, otriş biraz too much ama olsun o kadar:)

Adsız dedi ki...

Yıllarca kısa boylu kadınlara uzun elbise pek gitmez diye kandırdılar bizi ama gördük ki pek de bi harika oluyomuş çok beğendim!

Wear A Smile! dedi ki...

tam türk filmi havasında olmuş bu post, bayıldım! :)

aynanın sırlarının dökülmüş olması bile çok hoş bir detay, elbise ise muhteşem! <3

*STYLEBOOM* dedi ki...

@shelby cok tesekkur ederim ben de seviyorum:)

@fazi :))

@mamba ow utanmak:))

@lunapark queen bu halde sne cifte kavrulmus oluyorsun:)

@followupfashion cok tesekkurleer:)

@my lifebook ben de pek mesudum kendisiyle ama burada Ankara bavulunan cşkmis birz fzla ezilmis, daha pofuduk olmali:)

@fashion on board:))) tesekkurleer

@beyaz büyü ah o kucuk ilham fotolarin farkediliyor demek, cok teskkurler <3

@melis :) tesekkurler cnm

@perihan elbiseme asigim:)

@lal tesekkurler:) hep gulelim

@tugba :)) tesekkur ederiim evet elbise uzun gosterdigi gibi fotograflar da alttan cekilince ben baya boylu poslu olmusum yhau:))

@istanbul's finest maksimalist br gunumdeymisim:)

@fashionable princess hic dinlemeyelim onlari:)

@wear a smile aynaya bayildik. fotogracmi oaradan alamadim zaten:)

@

queen_ff dedi ki...

Ayy kuğu gibi muhteşem gözüküyorsun.Elbise şa-ha-ne.
Nerden bulurum acaba Ankarada ? ?